Seriditelny FPR - lehke zvyseni vykonu

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
petafm2
user
Příspěvky: 179
Registrován: 24.02.2008, 21:08

Seriditelny FPR - lehke zvyseni vykonu

Příspěvek od petafm2 » 20.04.2008, 19:01

Vcera jsem byl pokecat s odbornikem pres dvoukila a bavili a bavili no a povedel mi o seriditelnem FPR - je to na sroubek a serizuje se tim jednoduse tlak paliva... touhle upravou se da zlehka zvysovat vykon pro zacatek o par desitek koni... Ma to nekdo tady z vas?

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 20.04.2008, 19:16

Heh, moc se v tom nevyznam ale to co znam mi staci abych vedel to ze to moc velky odbornik na dvoukila asi nebyl. Nevidim duvod proc by na seriovem dvoukilu samotne zvyseni tlaku paliva bez jinych uprav melo znamenat zvyseni vykonu?
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

petafm2
user
Příspěvky: 179
Registrován: 24.02.2008, 21:08

Příspěvek od petafm2 » 20.04.2008, 19:28

prave proto o tomhle tady pisu... jinak nemyslel jsem ze kdyz tam necha nekdo airbox standarni, vyfuk a neochipovany motor ze tohle zvysi vykon... v podstate je to zas ale hovadina - jde o nacerpany objem paliva a ne o tlak toho .. ja nevim... rikal mi o tom i jeden kamos co mluvi slovenksy tady - nezajimal jsem se o to - optam se na detaily, kazdopadne dam vedet...

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 20.04.2008, 21:44

jde spíš o to, že pokud zvýšíš tlak turba a budeš mít standartní směs, může to detonovat, tím šroubkem přidáš na tlaku paliva v liště, a máš bohatší směs, samo o sobě je to k ničemu, a navíc to není ideální způsob zvyšování výkonu, ale spíše pokud jdeš na hranici možností vstřiků

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 21.04.2008, 08:23

samotným zvednutím tlaku paliva si spíš uškodíš a snížíš výkon
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 21.04.2008, 08:29

zvysenie tlaku paliva moze v urcitom rozsahu vyriesit problem s chudobnou zmesou (a jej dosledkom-detonaciami) na hranici prietoku pouzitych vstrekov, kde zacina ich maximalny prietok byt nedostatocny voci mnozstvu vzduchu (tlak turba, otacky). Avsak pozitivny efekt je len pri maxime vstrekov, v celom zvysnom pasme zataze motora a otacok je efekt negativny (ak bola zmes predtym korektna). Kazdopadne vsak male a citlive zvysenie tlaku paliva moze vyriesit menej zavazny problem detonacii a to bez vyraznych negativnych zmien vo zvysnom pasme zataze. Vacsinou sa na ca18det zvysuje tlak paliva tak o 0.2bar maximalne.

Uživatelský avatar
Jimmbo
user
Příspěvky: 1842
Registrován: 17.03.2007, 23:27
Bydliště: Velke Levare SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Seriditelny FPR - lehke zvyseni vykonu

Příspěvek od Jimmbo » 28.08.2009, 14:43

a ak mam vacsie kompresie tak mi pomoze zvysenie tlaku paliva predchadzat detonaciam?? mam v tom trosku nejasno..
Obrázek

200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 122 hostů