co to je?

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
200sxdriver
user
Příspěvky: 76
Registrován: 17.01.2008, 11:53
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Kontaktovat uživatele:

co to je?

Příspěvek od 200sxdriver » 26.04.2008, 13:30

čaudy lidičky ta věcička na obrázku nevím co je odpojil jsem to hadičky zaslepil a zdá se mi že to jede líp ale nepoškodim motor? Obrázek

Uživatelský avatar
otasTM
user
Příspěvky: 1746
Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otasTM » 26.04.2008, 20:16

v tý hadičce je original restriktor pokud si je nepletu, taky je máme vyhozený já i brácha :-)

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 26.04.2008, 20:22

Mam to jak to maš nafotce stejny! CO to je restriktor a naco to je?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
MIRIS
user
Příspěvky: 1102
Registrován: 09.05.2007, 12:36
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MIRIS » 26.04.2008, 20:41

nekde sem to tady cet,restryktor snizuje hlucnost toku v palivovem sistemu,ale nejsem si jisty tak me kdyztak opravte
makam na nem

Uživatelský avatar
otasTM
user
Příspěvky: 1746
Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otasTM » 26.04.2008, 20:57

no vypadá to laicky asi tak že v tý trubičce je nějakej bazmek kerej její průměr zmenší a to o dost :-D

Uživatelský avatar
200sxdriver
user
Příspěvky: 76
Registrován: 17.01.2008, 11:53
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 200sxdriver » 26.04.2008, 21:12

no každopádně jedna hadička k tomu vede od turba tlak a druhá podtlak ze sání je k tomu konektor s dvojicí drátků a já nevím co to je a k čemu to slouží... proto sem se ptal jestly demontáží nepoškodim nějakým způsobem motor...

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 26.04.2008, 21:15

Ja dotoho rači hrabat nebudu nehodlam to pokurvit rači si to pak necham udelat od nekoho kdo tomu rozumi!
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire » 26.04.2008, 21:15

jestli máš budík na tlak turba tak by jsi měl vidět že pokud ji zaměníš za jinou bez restriktoru,tak budeš mít tlak vyšší. Já tak jezdim už 2 roky a vpoho...

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 26.04.2008, 21:17

No musim vse prodiskutovat s Kentoyou a budiky teprve budou!
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Paja UDC
user
Příspěvky: 68
Registrován: 28.05.2007, 22:32
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Paja UDC » 26.04.2008, 21:45

Aaaaa, věčné téma už je tady zas :lol:
UDC Team

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Příspěvek od pablo » 27.04.2008, 00:24

tuhle vec sem tam ani nenamontoval rovno sem ji vyhodil a taky tam nemam boost senzor vsechno sem vyhodil

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 27.04.2008, 16:55

MIRIS píše:nekde sem to tady cet,restryktor snizuje hlucnost toku v palivovem sistemu,ale nejsem si jisty tak me kdyztak opravte
??? Ta vec je wastegate control solenoid valve. Pomocou neho a boost pressure sensor, riadi ECU tlak turba. Tak je to napisane v manuale. Ten kto to vyhodi a nema iny regulator tlaku tak ide max. na tlak 0.4-0.5 baru (T28 aktuator).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
tomita
user
Příspěvky: 687
Registrován: 03.05.2006, 14:58
Bydliště: Praha/Mnichov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomita » 27.04.2008, 17:46

Malinko to tady poupravim. Pred solenoidem jsou 2 restriktory, jeden v ty delsi hadicce z intercooleru smerem k T-cku a druhej v ty kratke ktera jede z T-cka do vstupu do solenoidu. Restriktor je takovej jednoduchej valecek s malym pruchozim otvorem vlozen do ty hadicky.
Pokud vyhodis tu prvni, tlak se ti snizi na ca. 0,5-0,6..(v mym pripade) protoze do wastegate-actuatoru jede tim padem vyssi tlak, pokud vyhodis tu druhou, tlak se zvedne na asi 0,9-1,0..
Jeden restriktor slouzi k snizeni tlaku (kvuli solenoidu) a druhej k vyhlazeni pulzaci v sani.

Jinak se nedoporucuje odstranit ani jeden z restriktoru (hlavne ten pred vstupem, ktery zveda tlak), protoze to muze vest k nekontrolovatelnym spickam maximalniho tlaku.
Ja mam vechno v serii a presto tlacim dle budiku max. az 1,05baru. :-D
Obrázek
S14a RB25

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 hostů