Rozpery mezi tlumice

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
Vanas
user
Příspěvky: 276
Registrován: 18.12.2007, 14:16
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Rozpery mezi tlumice

Příspěvek od Vanas »

ahoj vsem, mam v planu poridit rozpery tlumicu, nejlepsi by byli vsechny :-D (predni, zadni, vrchni, spodni). kde a jake koupit v co nejlepsim pomeru cena / kvalita? za vsechny nazory a rady budu vdecny.
red 200sx s13
Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby »

www.apexperformance.co.uk

Rozpery od nich vypadaji robustne a jsou za solidni cenu.

Nevim co myslis tema ostatnima spodnima rozperama ale cokoliv jineho nez predni rozpera ma funkci pouze jako esteticky doplek. Pokud s tim nehodlas jezdit zavody na cas na okruhu.

Ja nejdriv dal zadni horni rozperu a tezko si myslim ze poznas nejake zlepseni. U predni rozpery jsem poznal zlepseni pri najezdech do zatacek...rizeni ma lepsi odvezvu, je to takove poslušnější.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

zadnu spodnu nepotrebujes, ostatne maju vyznam
Uživatelský avatar
Vanas
user
Příspěvky: 276
Registrován: 18.12.2007, 14:16
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vanas »

takze poridit jen vrchni, predni, zadni? nebo i ta zadni jsou zbytecne vyhozeny penize?
red 200sx s13
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

raddy píše:zadnu spodnu nepotrebujes, ostatne maju vyznam
jak jsi na to dosel?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

Mirek píše:
raddy píše:zadnu spodnu nepotrebujes, ostatne maju vyznam
jak jsi na to dosel?
ako som prisiel na co? ci na to ze nepotrebuje zadnu spodnu alebo na to ze tie ostatne maju vyznam?
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

Vanas píše:takze poridit jen vrchni, predni, zadni? nebo i ta zadni jsou zbytecne vyhozeny penize?
predne obe (vrchna, spodna), zadnu len vrchnu. na s13 nema zadna spodna ziadny vyznam, spaja miesta na naprave ktore su spojene karoseriou, nic sa tam spevnit neda a navyse je potom problem s nastavenim zadnej geometrie, pretoze rozpera ide prave na tie sroby co nastavuju zadnu zbiehavost.
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

este raz, ZADNA SPODNA rozpera je na s13 uplne zbytocna, bud si isty ze viem co pisem a ak nesuhlasis, tak nez cosi napises, pozri sa kde sa na s13 zadna spodna rozpera upevnuje a bude ti hned jasne preco je uplne zbytocna. nic nebude pevnejsiea budes mat problem s nastavenimzbiehavosti, mozes mi verit, ja som za zadnu spodnu rozperu peniaze vyhodil.

edit: toto je reakcia na mirkov prispevok, ktory on medzitym vymazal.
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

raddy píše:este raz, ZADNA SPODNA rozpera je na s13 uplne zbytocna, bud si isty ze viem co pisem a ak nesuhlasis, tak nez cosi napises, pozri sa kde sa na s13 zadna spodna rozpera upevnuje a bude ti hned jasne preco je uplne zbytocna. nic nebude pevnejsiea budes mat problem s nastavenimzbiehavosti, mozes mi verit, ja som za zadnu spodnu rozperu peniaze vyhodil.

edit: toto je reakcia na mirkov prispevok, ktory on medzitym vymazal.
raddy uklidni se laskave,,ten tvuj druhy prispevek sem cetl az po odeslani sveho...taky sem ho hned smazal jak sem si to precetl ze jsi myslel jen tu zadni spodni :roll:
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

ja som uplne kludny, myslim ze jediny kdo tu hned vybehol ze strielam od boku hluposti si bol ty, myslim ze v mojej odpovedi nie je nic nekludne...v pohode, podstatny je zaver ze na s13 nema zadna spodna rozpera vyznam, pretoze spaja miesta ktore su spojene nosnikom, koniec koncov, na sxoc su o tom kompletne debaty.
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

raddy píše:zadnu spodnu nepotrebujes, ostatne maju vyznam
v pohode...vis jak to vzniklo? Diakritika schazela...Napsal jsi Zadnu a myslel to jako zadni a ja to precetl jako žádnou. Moje chyba...srry

Jinak ta zadni je opravdu asi zbytecna....to uz by musel byt velkej vykon aby se kroutila napravnice.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

hehe, po slovensky je zadna zadna a žiadna je žiadna :-D cize v zadnej nechybala Žiadna diakritika.
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

raddy píše:hehe, po slovensky je zadna zadna a žiadna je žiadna :-D cize v zadnej nechybala Žiadna diakritika.
Njn moje chyba :)

Edit: jinak tusim kentoya tady vyrabel ty vrchni vyztuhy...predni i zadni..takze kdyz vas bude zase vic aby nedelal jen jeden kus, tak se zkusit domluvit s nim
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Vanas
user
Příspěvky: 276
Registrován: 18.12.2007, 14:16
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vanas »

tak vam kluci dekuji za vycerpavajici odpovedi :-D hlavne se mi tu kuli tomu nepoperte, sou to jen rozpery :-D ja taky puvodne myslel ze raddy pise žádnou, pak mi docvaklo ze je to zadni. :-D
red 200sx s13
Odpovědět