ti co vědí, poraďte

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

ti co vědí, poraďte

Příspěvek od nomann » 20.05.2008, 19:27

Zdravím vás pánové, můj dnešní dotaz se netýká zcela ca 18det ale ca16det , motory jsou to téměř identický takže dudou i závady. k věci, za studena auto nastartuje na škrtnutí ale jak se postupně zahřívá jde stále hůř a hůř až chcípne zcela. první co bylo změřil jsem tlaky za studena,skvělé tlaky 10,5-11,5. ale tlaky za tepla bída 1x téměř 12 ale zbytek 4,5,7. napadlo mě že těsnění pod hlavou je napadrť. Houby těsnění nedotčený, tak mě napadli ventyly ale i tam smůla nepropouštěj(samo že zkoušeno za studena :-D )taky jsem si nemohl nevšimnout spousty opravdu spousty oleje v sání,přímo kaluže, a taky olej je hodně řízlej benzínem skoro se vypařuje.Přitom ale lágry ani neťuknou a hydra to samý, prostě mě už napadá jen jediná věc a to je ruplá hlava. Takže prosim o další alternativy a diagnozu pokud vás něco napadá nebo někdo ví. Potom mě ještě zajímá jestli je záměnná klika z 16 do 18 a nebo obráceně. diky
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí

Uživatelský avatar
wori
user
Příspěvky: 611
Registrován: 29.04.2007, 17:40
Bydliště: ZH SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wori » 20.05.2008, 19:36

No je to asi hlupost, nam takto isla nafta do oleja a bola prasknuta vlozka piestu, ci ako sa to vola, tam kde beha piest. Volnym okom to bolo dost zle vidno. No ale asi to nebude tvoj pripad.
Nisan 200 sx s13
Obrázek

Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Příspěvek od nomann » 20.05.2008, 19:40

hm tim to nebude ca nemá vložky a válce poškrábaný nejsou, jsou krásně lesklý :(
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 20.05.2008, 20:43

no ja mam CA s rozpraskanym blokem..takze nic neni nemozny ;)

Edit: Kdyz to bezi ten motor, je teplota v poradku? neroste? co olej? neni tam voda?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Příspěvek od nomann » 20.05.2008, 21:59

no ja mam CA s rozpraskanym blokem..takze nic neni nemozny

Edit: Kdyz to bezi ten motor, je teplota v poradku? neroste? co olej? neni tam voda?
teplota motoru je ok nepřehřejvá se voda se neztrácí, jenom v oleji je benzín a ještě taková maličkost co jsem zapomněl směs je hodně bohatá ale tlak paliva je ok. Je mi to záhada :(
zítra ještě pořádně prohlídnu hlavu a blok třeba něco objevim :)
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 20.05.2008, 22:15

tak daleko to u mě nedošlo aby to chcíplo na birdu, ale měl jsem připečený kroužky po cca 450 000km, díky nim šel tlak do válce okolo pístů a přesto za studena vypadaly tlaky dobře, protože tam byl olej kterej to těsnil a taky se proto dostával benzín do oleje

klika je záměnná

ale zeptej se DRFTINGA ten to ví nejlíp :-D

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 20.05.2008, 22:28

záměnné ještě je

ojnice
olejové čerpadlo, ale musí být i s měrkou, je tam o cca 1cm jiná délka
celé rozvody i s kolama
zadní držák gufera
vačky (sací je trošku ostřejší)
kryty vaček - nutno upravit odvětrání
první díl sání - je trošku odlišný, ale záměnný je a pasuje - problém s čidlama na vodu pokud to ovšem není osmiport (jednou jsem ho tam měl)
lišta na vstřiky
kryty rozvodů
cívky i s držákem
CAS
a to je asi všechno

Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Příspěvek od nomann » 20.05.2008, 22:38

tak daleko to u mě nedošlo aby to chcíplo na birdu, ale měl jsem připečený kroužky po cca 450 000km, díky nim šel tlak do válce okolo pístů a přesto za studena vypadaly tlaky dobře, protože tam byl olej kterej to těsnil a taky se proto dostával benzín do oleje

klika je záměnná


no tak tohle mě nenapadlo a naprosto logický ten motor 1,5roku neběhal :smt021 no já jsem vůl.
JO jeto osmi port
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: ti co vědí, poraďte

Příspěvek od kenivruh » 20.05.2008, 22:40

nomann píše: ale tlaky za tepla bída 1x téměř 12 ale zbytek 4,5,7
Skusal si za tepla naliat do valcov olej ci sa nezvysi kompresia?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: ti co vědí, poraďte

Příspěvek od blázen » 21.05.2008, 08:21

mě přijde taky že to můžou dělat připečené kruhy,.. co čidlo teploty? je OK?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Příspěvek od nomann » 21.05.2008, 08:54

všechny čidla jsou OK a vlastně všechno na tom motoru a kolem něj je všechno OK proto mi nešlo do hlavy co s tím může být. Ale jak napsal Kentoya,připečený kruhy ty mě fakt vůbec nenapadli a přito se to nabízelo.Snad dneska stihnu vyndat spodek a podivat se, protože sundavat hlavu byl těžkej porod :evil:
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 21.05.2008, 21:59

spodkem to nezjistíš

Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Příspěvek od nomann » 21.05.2008, 22:55

spodkem jsem myslel blok z auta ven :-D když k tomu byl takovej pěknej přístup po sundání hlavy, nebaví mě práce s rukama nad hlavou :D. stejně jsem ho dneska ještě nevytáhnul byl jsem lenivý a musel jsem ještě dělat na jiných :D
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 21.05.2008, 23:08

jednodušší vrchem, spodem pouštím převodovku a motor jde potom nahoru sám

Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Příspěvek od nomann » 24.05.2008, 00:08

tak jsem vyndal písty a jsou to přilepený kruhy,a když už mám kliku dole tak bych rovnou vymněnil lágry a to jak hlavní tak i ojniční, né že by byly nějak špatný ale přeci jen už na nich jsou vidět stopy používání :-D a když už jsem to rozebral! Jelikož ale neni na nich nápis nissan tak by mě zajímalo jestli už neni klika po výbrusu. hlavní lágry jsou nissan ale ojniční ne. Na ojničních je číslo JE 311 STD
a na hlavních NISSAN F 770 STD 12223 01E00
Tak kdo ví ať poradí. Díky
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 67 hostů