Vynechavanie.

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Vynechavanie.

Příspěvek od buky300zx » 03.06.2008, 08:27

Pani,mam na Vas jednu otazku.Auto mi normalne ide na volnobeh a do 4500ot tiez.Len ze jak mu slapnem plny plyn,tak od 4500ot zacne vynechavat a strielat do vyfuku.ked horko tazko prekrocim 5000ot tak uz nestriela do vyfuku,ale auto nema tah.neviete cim by to mohlo byt?
Zmes je dobra,EGT tiez a nevyskytuju sa ani ziadne detonacie.
Prosim poradte. :!:
Dakujem.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Příspěvek od pablo » 03.06.2008, 08:52

skus natlakovat cely system ci tam nemas nekde dieru a neunika ty tlak v systeme.

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 03.06.2008, 08:56

To mna aj Raddyho uz napadlo,ale nikde nic nevydim.Skusim dnes este popozerat jednosmerny ventyl na odvetravanie hlavy a volnobezny ventyl.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 03.06.2008, 09:08

co předstih při plným zatížení v této oblasti vynechávání,určitě ste ho s raddym nějak v mapách ECU poměnili k vstřikování vody
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 03.06.2008, 09:21

Predstih som uz skusal,ten je ok.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 03.06.2008, 13:49

mame v motore nove vacky a nevieme ake....

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 03.06.2008, 14:01

To chce JWT Stage 2. Aj tak to nakoniec skonci u nich :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 03.06.2008, 15:47

povedz mi naco jwt? ved neviem ake su tam vacky, co s tym urobi jwt?
predtym islo vsetko perfektne, su tam nove vacky, ide to zle....problem je ze vobec netusime ake su tam vacky a aky je pripadny rozdiel oproti povodnym. je mozne ze su rovnake a problem je inde, ale mam pomerne spolahlive informacie ze pouzite vacky su ine ako povodne a su navyse z atmo motora (aj ked napr. atmo z31 a turbo z31 ma vacky rovnake, tieto su vsak z maximy, ktora ma iny VG30E motor ako z31 VG30E motor.) viem si predstavit problemi z odlisneho casovania vaciek, prilis velkeho prekrytia otvorenia ventilov a pod...Kdo sa orientuje v problematike, lahko pochopi ako nevhodne vacky ovplivnia chod turbo motora.
samozrejme, je vzdy moznost ze zdroj problemov je inde, s ecu to vsak nema nic spolocne,kedze ta je rovnaka ako predtym.
Mne to pripada ako unik tlaku, ale kedze sa to po 5000ot upravi, je to nieco ine podla vsetkeho, unik tlaku by uz nedovolil zvysovanie otacok.
Naposledy upravil(a) raddy dne 03.06.2008, 15:54, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 03.06.2008, 15:53

blázen píše:co předstih při plným zatížení v této oblasti vynechávání,určitě ste ho s raddym nějak v mapách ECU poměnili k vstřikování vody
pred vymenou vaciek islo vsetko perfektne, ecu sa medzitym nemenila, nove su len vacky.

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 03.06.2008, 20:21

raddy píše:
blázen píše:co předstih při plným zatížení v této oblasti vynechávání,určitě ste ho s raddym nějak v mapách ECU poměnili k vstřikování vody
pred vymenou vaciek islo vsetko perfektne, ecu sa medzitym nemenila, nove su len vacky.
jaký byl důvod pro výměnu vaček? ještě když neznáte jejich parametry oproti původním
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 03.06.2008, 21:26

bukymu sa odlomil kolik na vacke co je na nom remenica, cize vacka sa stala nepouzitelna. kedze nevedel zohnat orignal vacky pre motor z31 (VG30ET) tak pouzil vacky z nissanu maxima (atmo motor VG30E).
Rovnake oznacenie motora ma aj atmo z31 (VG30E) a ta ma rovnake vacky (minimalne v USA verzii) ako turbo z31 (VG30ET), cize su zamenitelne, avsak zistil som ze existuje asi 7 roznych druhov motora VG30E (atmo z31, maxima, pathfinder atd) ktore sa lisia hlavne vackami a kompresiou. Bohuzial, nebol som schopny najst udaje o vackach pre staru maximu....
Kedze sa nemenilo nic ine, vsetko je ako pred tym (okrem noveho kovoveho tesnenia pod hlavou, otazka je ci taketo nieco moze sposobit tesnenie pod hlavou, asi nie), ostava zasadna otazka ake vacky ma vlastne buky v motore. Myslim si ze nevhodne vacky by mohli sposobit taketo priznaky, kedze vlastne menia casovanie zapalovania a to ma priamy vplyv na vykon motora a aj na vynechavanie zapalovania. Mam predstavu ze staci aby bolo prilis velke prekrytie otvorenia sacich a vyfukovych ventilov alebo proste len nevhodne casovanie a obdobny problem by sa dal cakat....ale ako som uz napisal, su to len dohady...

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 03.06.2008, 23:13

každá rada drahá, jediná rada kterou můžu dát a je vám jasná je, zkusit sehnat ještě normal správné vačky a pokud budou potíže trvat tak hledat jinde, protože se dá těžko něco tipovat, když se měnily vačky, a jsou tím pádem první na řadě

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 04.06.2008, 04:54

Raddy,po 5000 sa to neupravy,ale prestane to strielat do vyfuku ale nema to tah.Mne to tiez pripada ako unik vzduchu,lebo turbo mi nenatlacitakmer ani 22-23Psi.Neviem na to dojst.Nemate niekto doma vacky? :)
na neutrali ide vytacat KRASNE do 7000 ot,ale jak zacne tlacit turbo.... :?
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 04.06.2008, 06:59

mozem skusit zohnat vacky na us fore, tam by to snad nemal byt ziadny problem, napis mi presne rok vyroby, ci je to eu alebo us verzia a pozriem to.

johny1
user
Příspěvky: 102
Registrován: 08.02.2008, 07:25
Bydliště: vancouver, bc

Příspěvek od johny1 » 04.06.2008, 21:20

ja som mal podobny problem ale mne to nestrielalo ale len vynechavalo, nakoniec som nasiel boost leak, na klapke je otvor ktory som mal zapchaty ale ta hadicka odpadla, zapchal som to znovu a vsetko bolo v pohode.

mne to vynechavalo len ked som tlacil viac ako 12psi, v nizkom booste to slo bez problemov, skus znizit boost a ak si ti to zlepsi tak je dost pravdepodobne ze mas niekde dieru v systeme

ak mas doma kompresor tak si mozes urobit boost leak tester, do sania zacnes tlacit vzduch a potom pocuvas ze ci niekde neunika...

hladaj na nete boost leak tester

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 111 hostů