Aky najlepsi SetUp na Drifty???

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Příspěvek od nomann » 09.06.2008, 15:32

Drift neni otom že dáš plnej rejd a plynem řídíš auto. při driftu celou dobu korikuješ volantem dráhu a směr jízdy.chvilku rovně chvilku plnej rejd do toho práce s plynem proště je potřeba aby ten diferák pracoval,během zatáčky v driftu několikrát přesuneš těžiště auta aby jsi ten drift co nejvíce protáhl aby jsi se dostal do optimálního úhlu a td. Co znám já driftery tak měli svornost 75% a zjistili že optimál je někde jinde a difery povolují.Samozřejmě že největší zkušenosti jsou ty který získáš sám a nejlepší volba je ta co vyhovuje především tobě.
Já píšu jenom co vím ze své praxe hlavního mechanika jezdce co jezdí evropský závody v driftu, a zkušeností ostatních mechaniků z evropských závodů.
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 09.06.2008, 15:38

ja som piszal len to co ludia jazdia okolo mna a co mam aj ja

i ked zatial toho nemam moc najazdene a stale hladam optimal riesenie

preto som to aj tu otvoril
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Příspěvek od nomann » 09.06.2008, 16:06

Přesně je to otom pokus omyl ale pokud budeš mít nějaký konkrétní dotaz neni problém podělit se o zkušenosti. Se setupem motoru ti tu pordí ostatní určitě lépe než já, taky se tenhle motor učim. :-D a stavim nissana na drifty. Jsem zvědavej až vyjede :-D
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 09.06.2008, 16:08

tak potom ako je naj nastavit Geometriu??

prednu napravu mam zatial do A a miernu zbiehavost

zadna podla seriovych parametrov
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Příspěvek od nomann » 09.06.2008, 16:16

Co se týče geometrie předku tak A nevadí je to potom lepší v rejdu,máš větší plochu pneu s asfaltem a netrhá to tolik kraje pneu a misto sbíhavosti nastav rozbíhavost potom se ti volant rychleji vrací a sám se ti přetočí z rejdu do rejdu při přehození auta, stupen rozbíhavosti kterej ti vyhovuje si musíš vyskoušet. Jinak rozbíhavost se = větší rejd. A zadní geo. asi optimal 0 sbíhavost a 0 odklony ikdyž mírný A neni na škodu
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 09.06.2008, 16:18

tak skusime rozbiehavost co to povie.

ja som este pocul ze vracaniu sa spat pomoze aj zaklon, akurat to sa dosti tazko steluje :D
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
areuratty
user
Příspěvky: 1705
Registrován: 10.04.2007, 07:53
Bydliště: Doma

Příspěvek od areuratty » 09.06.2008, 19:39

já mam na dvoukilu diff nastavenej z výroby na 100% a nepřipadá mi to nějak blbý...asi to neni ideal, ale neni to šppatně...
ex Nissan 200SX -> now Nissan Skyline R32
Obrázek

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 09.06.2008, 19:46

tak vidite aj v JPN maju 100% :D
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Wertheim
user
Příspěvky: 347
Registrován: 10.11.2007, 13:11

Příspěvek od Wertheim » 09.06.2008, 22:41

nomann píše:Při větší svornosti než 50% se i LSD začne v boku chovat jako open dif.Zabírá jen jedno kolo.
Myslím si že nemáš pravdu.. čím větší svornost, tím víc zabírá zatížený kolo..

25%, často se ti diferák chová jak open diff, zatížené kolo občas nesevře..
75%, na odlehčené je přeneseno 100%, a na zatížené 75%, tzn. líp se utrhne..
100%, obě kola se točí stejně..

Nechápu proč píšeš, že se samosvor s více jak 50% chová jak otevřenej dif..? Pokud nemáš 100%, tak ti dycky jedno kolo zabírá víc, ale určitě se nechová jak open dif.. to se ti točí jedno kolo 100% a druhý nic..

Pokud sem něco napsal špatně nebo nejasně, nechám se rád opravit.. :wink:

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Příspěvek od pablo » 09.06.2008, 23:38

par veci pridam ja mam taky zavarenej diff jazdi sa s tym perfektne dalsi vec co je ta ze remo ma celkom problem v tom ze proste na jednotku to ide bokom ale ako nahle tam da dvojku tak to umiera jedna vec je ta ze tam ma ten 100% diff a sposobuje to trochu aj to ze to nevladze ale druha vec nejdemu nejak to jak pisal raddy pridas plyn a cakas teda aby to auto vytiahlo zo zakruty proste nejde to. dalsi vec je remo zatial nepouziva poriadne spojku to znamena nekopne po nej lebo ju hned znici a dojazdil preto riesi druhu a preto to auto neutrhne hned jak by potreboval. jo a este jedna vec co som si vsimol u teba nedrzal ty absolutne predok.a ja myslim ze ked sa tieto veci vychytaju takto musi ist same. jo kup to turbo co psal raddy kup k tomu taky vstriky 444 a afm nech to mas uz po kope a musi to ist

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 10.06.2008, 09:16

pablo píše: jo kup to turbo co psal raddy kup k tomu taky vstriky 444 a afm nech to mas uz po kope a musi to ist
kua drat co kradu :):)

no so spojkou a ruckou a karoseriou to bude o kus inde
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Příspěvek od nomann » 14.06.2008, 23:29

Nechápu proč píšeš, že se samosvor s více jak 50% chová jak otevřenej dif..? Pokud nemáš 100%, tak ti dycky jedno kolo zabírá víc, ale určitě se nechová jak open dif.. to se ti točí jedno kolo 100% a druhý nic..
No to jsem napsal blbost!! :oops: nevim na co jsem v tu chvíli nyslel, ale stále platí můj názor že optimální svornost je do 60%. při větší svornosti má auto tendence se rovnat, tudíž menší úhel. Zavařenej dif= rozbitej dif, 100% dif ten je asi vhodnej na opravdu velký tratě při velkých rychlostech.
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí

Uživatelský avatar
areuratty
user
Příspěvky: 1705
Registrován: 10.04.2007, 07:53
Bydliště: Doma

Příspěvek od areuratty » 15.06.2008, 12:47

nomann píše:
Nechápu proč píšeš, že se samosvor s více jak 50% chová jak otevřenej dif..? Pokud nemáš 100%, tak ti dycky jedno kolo zabírá víc, ale určitě se nechová jak open dif.. to se ti točí jedno kolo 100% a druhý nic..
No to jsem napsal blbost!! :oops: nevim na co jsem v tu chvíli nyslel, ale stále platí můj názor že optimální svornost je do 60%. při větší svornosti má auto tendence se rovnat, tudíž menší úhel. Zavařenej dif= rozbitej dif, 100% dif ten je asi vhodnej na opravdu velký tratě při velkých rychlostech.
Sosnová fakt neni moc velká a nejezdí se tam nijak moc rychle a 100% na mym Cuscu je na to good...a s tou tendencí se rovnat mi to taky nepřijde moc pravdivý...jakmile máš obě kola v prokluzu, nemůže se samovolně rovnat...
ex Nissan 200SX -> now Nissan Skyline R32
Obrázek

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 hostů