Turbo Skyline

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
200sxdriver
user
Příspěvky: 76
Registrován: 17.01.2008, 11:53
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Kontaktovat uživatele:

Turbo Skyline

Příspěvek od 200sxdriver » 21.06.2008, 18:22

Čau mám problém naskytla se mi koupě turba z Nissana Skyline R34 z motoru RB25GTT. Problém je v tom že nevim co je to vlastně za turbo vim jen že má najeto 1000 mil po repasu a vůle minimální . Nevíte nikdo jestly je to vhodná koupě na upgade S14?

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 21.06.2008, 18:44

a co to je za r34? protože klasicka ma motor rb26dett
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
200sxdriver
user
Příspěvky: 76
Registrován: 17.01.2008, 11:53
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 200sxdriver » 21.06.2008, 18:55

sem se přeťuk je to RB26 a R34 a on tam měl napsáno motor GTTRB26 takže sem z toho nico složil :D

Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 » 21.06.2008, 18:57

Tak zaprve, ma motor RB25DET NEO. O tom turbu moc nevim, nezmam A/R ani Trim ale jedno vim jiste, ze ma keramicke lopaky a v RB25DET pracuje okolo 0,4b. Dik tem keramickejm lopatkam neni vhodne na vyssi tlaky.

Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 » 21.06.2008, 18:58

200sxdriver píše:sem se přeťuk je to RB26 a R34 a on tam měl napsáno motor GTTRB26 takže sem z toho nico složil :D
Tak co to je? R34 GTT? Nebo R34 GT-R?

Uživatelský avatar
200sxdriver
user
Příspěvky: 76
Registrován: 17.01.2008, 11:53
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 200sxdriver » 21.06.2008, 19:09

tak radši píšu tu zajímavou část inzerátu: R34 GTT RB25 turbo 1000 miles no side flote water and oil feeds

Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 » 21.06.2008, 19:14

200sxdriver píše:tak radši píšu tu zajímavou část inzerátu: R34 GTT RB25 turbo 1000 miles no side flote water and oil feeds
Tak plati to prvni

Uživatelský avatar
200sxdriver
user
Příspěvky: 76
Registrován: 17.01.2008, 11:53
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 200sxdriver » 21.06.2008, 19:15

takže za 100 liber nekupovat asi tak vid? :(

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 22.06.2008, 08:44

keramicke lopatky turbiny, max tlak okolo 0.8bar, neoplati sa pre ca18det, je horsie ako s14 T28 co sa tyka vykonu, nezabudaj ze na origo motore su dve..

Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 » 22.06.2008, 08:53

raddy píše:keramicke lopatky turbiny, max tlak okolo 0.8bar, neoplati sa pre ca18det, je horsie ako s14 T28 co sa tyka vykonu, nezabudaj ze na origo motore su dve..
GTT je to same jako GTS-T akorat s promenym casovanim vacek a je tam jen jedno ale i tak to zrovna neni dobra volba.

Uživatelský avatar
saigone
user
Příspěvky: 593
Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od saigone » 22.06.2008, 09:17

jestli je to z RB25 NEO tak to neni zas tak zly, ma rychlej spool kvuli keramickym lopatkam, ale kvuli tomu max boost 1 bar, vykony kolem 300 ps
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003

Uživatelský avatar
200sxdriver
user
Příspěvky: 76
Registrován: 17.01.2008, 11:53
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 200sxdriver » 22.06.2008, 11:22

takže mám ho koupit za 100 liber a dát místo T28 do S14? nebo na nej mam hodit bobek a priplatit si a koupit za 250 liber Gt28rs

Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 » 22.06.2008, 11:27

200sxdriver píše:takže mám ho koupit za 100 liber a dát místo T28 do S14? nebo na nej mam hodit bobek a priplatit si a koupit za 250 liber Gt28rs
Za 250liber GT28RS starsi?? Kulicky budou lepsi, urco RS ale bacha na kopii

Uživatelský avatar
saigone
user
Příspěvky: 593
Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od saigone » 22.06.2008, 11:33

To RB25 turbo je taky kulickove, rozhodne bych koupil GT28RS, ale jak pise Vita tak za tu cenu je to dost levny, bud pouzity nebo kopie.
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003

Uživatelský avatar
200sxdriver
user
Příspěvky: 76
Registrován: 17.01.2008, 11:53
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 200sxdriver » 22.06.2008, 11:35

Označení podle štítku je Garrett GT2860RS a je starší vůle jsou minimální

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 hostů