Vrzani Clutch operating Cylinder

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Vrzani Clutch operating Cylinder

Příspěvek od raziel » 30.06.2008, 12:45

Ahoj,jsem tu novej tak je tu vsechno i auto pro mne krapet novy tez.Mam nissana mesic ale potreboval bych helfnout s timhle:Pri seslapnuti spojkoveho pedalu to kur****ky vrze jak vevnitr (ten pist jde to od tama) tak i zvenku (ten valecek s pistem co je na prevodovce) -ten jsem zkousel mazat vsellijak takhle na aute,prestane to na pul dne ci na den a pak znova azcne ale ne tak moc (na tu gumu zevnitr toho pistu se to asi holt nedostane) a stejne tak ten valecek vevnitr auta,ale to nepomaha temer vubec (mazadlo mam castrol Grease -je to vazelina ci co). Ma to cenu rozebirat nebo radsi koupit oba novy?ten rachom se*e jak..
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Vrzani Clutch operating Cylinder

Příspěvek od Mirek » 30.06.2008, 13:21

ses si jistej ze vrzou valce? neni to pedal a paka spojky?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Vrzani Clutch operating Cylinder

Příspěvek od 935Baby » 30.06.2008, 17:28

Nebo taky by ty zvuky mohl vydávat přítlačák na spojce...
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Re: Vrzani Clutch operating Cylinder

Příspěvek od raziel » 30.06.2008, 18:26

ne ne na sto % ty pojebane valce (na prevodovce zespodu definitivne ten) a uvnitr paka a pedal fakt ne,to jsem mazal snad vsim a chodi to krasne-ozyva se to fakt z toho valecku (je to typicky zvuk rozm*dane gumy...jak rikam po namazani na chvili prejde ale pak zas... se* me to fakt.
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Vrzani Clutch operating Cylinder

Příspěvek od 935Baby » 30.06.2008, 18:35

Tak kup cely novy ovladaci valecek. Proste cely ten bazmek co je namontovany na prevodovce. Protoze jestli ti to takhle vrze tak uz je tesneni KO a budou vydrene i s teny valce. Od vyrobce LUK stoji ten valecek cca 600Kc.

I kdyz je mi divne kdyz by to tak dřelo tak musi byt tesneni KO a tudis bych tam tekla kapalina a tudiz ovladani spojky KO.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Vrzani Clutch operating Cylinder

Příspěvek od tamo » 30.06.2008, 20:36

raziel: skus prestat pouzivat vybrane slova ok
Nissan 200SX S13 1990

Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Re: Vrzani Clutch operating Cylinder

Příspěvek od raziel » 01.07.2008, 20:29

(omlouvam se za moji mluvu)

nebo nemuze to byt tou kapalinou co tam je nalita (nejak poskodila ty pisty?to je asi blbost
ono to vubec neni prosaknute nikde takze tesneni teoreticky buide ok,to ta guma proste bude asi maximalne ztyrela-fakt nevim jinak,vymenim oba dva ten zvuk je neco na moje nervy a mazat to denne fakt neminim.
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Vrzani Clutch operating Cylinder

Příspěvek od Kentoya » 01.07.2008, 20:33

zkus rozebrat vyčistit vyměnit gumky a uvidíš, většinou to pomůže

Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Re: Vrzani Clutch operating Cylinder

Příspěvek od raziel » 02.07.2008, 19:06

ahoj Kentoya, na to se chystam-akorat jak pises ty gumky vymenit-poradil bys kde je sehnat (u nissana? (nez kupovat cely valecek...)?

Diiky
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Vrzani Clutch operating Cylinder

Příspěvek od 935Baby » 13.07.2008, 20:08

Takze vrzani v clutch operating cylinder (vedlejsim spojkovem valci) mam taky za sebou a uspesne vyreseno 8)

Poprve jsem na dvoukilu opravil neco zpusobem ze jsem to namazal :shock:

Vrzani zpusoboval čep ktery vyjizdi ze spojkoveho valce a jak se opírá o vypínací rameno spojky tak styčné plochy byli orezlé a vrzalo. Tak jsem to máznul a je to OK.

Symptomy byly nasledujici:
- slysel jsem vrznuti a takové jakoby prasknuti po seslapnutí spojky
- taky to bylo citit ve spojkovem pedalu jak to trochu cuklo
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: Vrzani Clutch operating Cylinder

Příspěvek od slik85 » 13.07.2008, 20:33

muze to bejt i ta leskla gulicka pres kterou se preklapi raminko s pritlacnim loziskom ale bo pritlacak ale to si uz vyvratil tak jedine ta ticka co leze z valecka do toho raminka a v kabine je to gumickou

vymnenil bych ti gumicky stoji to 120 a 90kc tedy myslim a uvidis
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Re: Vrzani Clutch operating Cylinder

Příspěvek od raziel » 23.07.2008, 21:11

zdravim tak po tom mega namazani (jeste ted z toho ten castrol grease brynda) to prestalo delat na obou a chodi kraaasne hladce (zajimave ze to preslo az tak tyden po namazani - asi to muselo poradne sednout do tech gumek ci co... oprava za cenu mazadla:lol:
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 118 hostů