Roztlacanie 200sx-ka

otázky a odpovědi technického rázu
Martin 001
user
Příspěvky: 191
Registrován: 19.12.2005, 07:26
Bydliště: okr. Tábor

Příspěvek od Martin 001 » 21.06.2008, 19:00

no to my je jasny... treba hondy se nepotkaj podle toho co sem slysel. tak by me to zajimalo u S13
200SX - S13 - série

Uživatelský avatar
BAKALAKA
user
Příspěvky: 82
Registrován: 23.09.2006, 07:29
Bydliště: SR Lubina-sedlač pri Novom Meste nad Váhom

Re:

Příspěvek od BAKALAKA » 08.07.2008, 17:10

Martin 001 píše:Tohle sem moc nepatří, ale nevíte jestli se motor potká, když prdne rozvoďák?
neviem ako u inych motorov,..pokial sa pytas na CA18DET, tak ano,... mne rozvodak prdol a ventil zalisovalo do piestu tak ze uz asi nikto nikdy nevytiahne, tak bacha na rozvody
91 black S13 - po vlastnorucnej GO motora, .. a dokonca funguje + Stage1

Uživatelský avatar
jerrys13
user
Příspěvky: 702
Registrován: 06.07.2007, 16:13
Bydliště: Mělník

Re:

Příspěvek od jerrys13 » 11.07.2008, 17:46

Martin 001 píše:Tohle sem moc nepatří, ale nevíte jestli se motor potká, když prdne rozvoďák?
:shock:

na 100% a u káždého motoru je jedno jestli je to honda nissan nebo škoda :lol:
Naposledy upravil(a) jerrys13 dne 14.07.2008, 20:24, celkem upraveno 1 x.
Obrázek
rs13 89' sold
rs13 91´ under construction

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Re:

Příspěvek od Mirek » 14.07.2008, 17:21

jerrys13 píše:
Martin 001 píše:Tohle sem moc nepatří, ale nevíte jestli se motor potká, když prdne rozvoďák?
:shock:

na 100% a u káždého motoru je jedno jestli je to honda nissan nebo škoda :lol:
to sou otázky :roll:
To prave neni pravda ;) Zalezi na zdvihu pistu a ventilu, jestli se jejich drahy protinaji...jsou i motory u kterych to nehrozi. Vetsina se jich ale potka.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Roztlacanie 200sx-ka

Příspěvek od kenivruh » 15.07.2008, 08:29

Subaru se nepotka :) Teda aspon tie v 90 rokoch boli take. Ci aj sucasne neviem.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Re: Roztlacanie 200sx-ka

Příspěvek od branbito » 15.07.2008, 18:22

Ani motory co boli v Opel Kalibre boli vymyslene tak ze piest sa ventilov nemohol dotknut.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
wori
user
Příspěvky: 611
Registrován: 29.04.2007, 17:40
Bydliště: ZH SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Roztlacanie 200sx-ka

Příspěvek od wori » 15.07.2008, 20:07

branbito píše:Ani motory co boli v Opel Kalibre boli vymyslene tak ze piest sa ventilov nemohol dotknut.
no neviem ale 2.0 GSI sa stretne :(
Nisan 200 sx s13
Obrázek

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 170 hostů