Zavareny Open Diff

otázky a odpovědi technického rázu
Zamčeno
Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Zavareny Open Diff

Příspěvek od raziel » 16.07.2008, 16:10

zdar
este bysem se chtel zeptat na to-jetli nekdo nema tuhle upravu-jak hrabou obe kola soucasne-da se s tim jezdit i nortmalne nebo je to moc o hubu na zabiti?Dobre na blbiny na draze ale jestli je to pouzitelne v normalnim provozu?muze nekdo rict?dikes moc kluci
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Zavareny Open Diff

Příspěvek od remo » 16.07.2008, 16:13

ja to mam na aute spravene

asi mesiac dozadu je tu o tom dost obsirna debata, skus si ju vyhladat a ked tak sa popytaj tam ak ta bude este nieco zaujimat
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Zavareny Open Diff

Příspěvek od raddy » 16.07.2008, 16:14

ako pise remo, najdi si tu temu.

Zamčeno

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 108 hostů