Přestavba z automatu na manuál

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
vrtas
user
Příspěvky: 1044
Registrován: 03.01.2008, 14:41
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Přestavba z automatu na manuál

Příspěvek od vrtas » 30.06.2008, 20:44

Mám otázečku.
Co je potřeba vyměnit/přestavit když chci swapnout S14 zenki z automatu na manuál?
Je mi jasný že to neni jen převodovka.
Je to otázka do budoucna.Ale chci to prostě vědět.Předem díky

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Re: Přestavba z automatu na manuál

Příspěvek od branbito » 30.06.2008, 20:45

opytaj sa tomitu ten to robil a myslim ze velmi dobre vie co to obnasa.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
vrtas
user
Příspěvky: 1044
Registrován: 03.01.2008, 14:41
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba z automatu na manuál

Příspěvek od vrtas » 30.06.2008, 20:49

Psal jsem mu,ale na SZ mi neodpověděl :(

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Re: Přestavba z automatu na manuál

Příspěvek od branbito » 30.06.2008, 20:52

no musis vyckat nema kazdy cas ti hned pisat. ono je to celkovo tema asi na dlhsie urco ti odpise ked si najde chvilu cas na rozpisanie toho co treba a ako treba.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba z automatu na manuál

Příspěvek od Fire » 30.06.2008, 20:55

Taky mám tudle přestavbu zdárně za sebou :wink:

v podstatě potřebuješ asi toto :

1.převodovku + nové ložisko na hřídel
2.spojku + přítlačák + setrvák + nové ložisko na kliku
3.spojkový válec + pomocný spojkový válec + pancéřovou hadičku na propojení (pokud se nechceš srát s origo trubičkama)
4.kardan - stačí první část
5.pedály - spojka a brzda
6.do interiéru kryt kolem řadičky a pod ním ještě gumovou manžetu s plechem (aby ti nestříkala voda do auta ) :)
7.nový šrouby na setrvák a přítlačák a převodovku

Doporučil bych ti rovnou koupit i ShortShifter a novou spojku at to nemusíš zase brzo rozebírat

kromě převodovky bych měl na prodej většinu z toho co by jsi potřeboval.
Naposledy upravil(a) Fire dne 30.06.2008, 20:58, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
vrtas
user
Příspěvky: 1044
Registrován: 03.01.2008, 14:41
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba z automatu na manuál

Příspěvek od vrtas » 30.06.2008, 20:56

To je mi jasný.. :) ..ale stejně
20.06.2008, 06:17
:) :D

Uživatelský avatar
vrtas
user
Příspěvky: 1044
Registrován: 03.01.2008, 14:41
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba z automatu na manuál

Příspěvek od vrtas » 01.07.2008, 21:58

Díky Fire...bude to slušná robota :)

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba z automatu na manuál

Příspěvek od Fire » 02.07.2008, 19:11

kdyby jsi něco potřeboval klidně se ozvy

Uživatelský avatar
vrtas
user
Příspěvky: 1044
Registrován: 03.01.2008, 14:41
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba z automatu na manuál

Příspěvek od vrtas » 03.07.2008, 00:43

Jasný.Až opravíme předek,tak uvidíme co dál :)

Uživatelský avatar
vrtas
user
Příspěvky: 1044
Registrován: 03.01.2008, 14:41
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba z automatu na manuál

Příspěvek od vrtas » 03.07.2008, 17:19

Ještě otázečka.
Co je potřeba upravit kdyby se tam naládovala CA převodovka?

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba z automatu na manuál

Příspěvek od MYSAK » 03.07.2008, 17:27

Uz jen to nejzretelnejsi- ze je jina priruba - si myslim ze ti da duvod o tom ani nepremejslet a sehnat co tam patri ;)

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba z automatu na manuál

Příspěvek od Fire » 03.07.2008, 21:10

jo sehnat převodovku bude asi problém

Uživatelský avatar
Lefa
user
Příspěvky: 1614
Registrován: 22.02.2007, 15:21
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba z automatu na manuál

Příspěvek od Lefa » 03.07.2008, 21:22

Fire píše:jo sehnat převodovku bude asi problém
leda ze by nekdo chtel delat prestavbu z manualu na automat :lol: :D
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4

alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622

Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Re: Přestavba z automatu na manuál

Příspěvek od Láďa z UDC » 31.07.2008, 15:50

...ještě kluci zapoměli zdůraznit že je potřeba malý zásah do elektriky...jednak aby ti fungoval startér a aby ti na přístrojovce nesvítil oranžový symbol, teď už si nepamatuju co to je....
...jo a vyměnit ty pedály to dá nejvíc práce...že jo FIRE :D
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm

NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Přestavba z automatu na manuál

Příspěvek od Kentoya » 31.07.2008, 19:39

a ještě elektrika k čidlům zpátečky a takový kravinky

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 130 hostů