problem !

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

problem !

Příspěvek od raziel » 07.09.2008, 21:29

zdravim chlapi,mam pruser-neprocital jsem tu stranky ale muzete mi nekdo rict jak presne a co presne kontroluje padani otacek pri vyrazeni z akcelerace pri boostu?zzaclo mi to delat pred tydnem,skousel jsem 0-100 a pri takovem talku 0.5-0.6baru na trojku pak jak vyradim tak otacky padaji dolu az k nule,i kdys parkrat mi to u nuly zustalo a nezdechlo,po proslapnuti plynu zlehka vyleti a pak zas k nule.Pak po jinych pokusech mi to uz proste zdechlo pri vyrazeni v tomhle boostu.
Muzete mi nekdo popsat jak presne funguje co v danou chvili ktery ventil je v akci ci senzor?Kdyz ale tlacim takovy tlak treba pri dvojce na chvili tak nic,ci pri trojce tak nic,ale jak to je pri stridani oprevodu u vsech max boost tak to robi!!!
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...

Uživatelský avatar
Steve
user
Příspěvky: 644
Registrován: 15.11.2006, 18:05
Bydliště: Plzeň

Re: problem !

Příspěvek od Steve » 07.09.2008, 22:16

pokud ti to dela jen pri zahratem motoru a ne vzdy, tak mam ten samy problem, kdyz vyradim z vysokych otacek nekdy ma tendenci chcipnout. zatim jsem nemel cas to resit, ale podle me je to air regulator, u sebe muzu AAC ventil a tesnost hadic (bov) vyloucit, ale tim by to taky mohlo byt, takze bych to taky zkontrolaval. ale sazim na ten air regulator, melo by stacit ho jen vycistit.

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: problem !

Příspěvek od Kentoya » 07.09.2008, 22:36

hodně často to dělá dírka v sacím traktu, poté air regulátor, obě tak na 40% a zbývajících 20% je na ostatní méně pravděpodobné kraviny, jako throtle senzor, AAC valve, teplotní čidlo, předstih popř kombinace některých činitelů

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: problem !

Příspěvek od doublejay » 07.09.2008, 22:53

Pokud chces kontrolovat neco z elektricke vybavy, zkontroluj spinac volnobehu (je napravo od klapky, takova cerna krabicka s konektorem), AR by mel byt po par minutach od nastartovani naprosto uzavreny (nicmene kdyby byl pootevreny, budes mit jen zvysene volnobezne otacky, takze tady bych to nevidel...), ale jinak si projdi tesnost vzduchove trasy - nejen od AFM k turbu, od turba do IC a z IC ke klapce, ale i podtlakove rozvody zezadu na bloku sani (k FPR - jde to nejprve k PR Control Solenoid Valve a pak teprve do FPR, jsou tam trubky i hadice, obcas tam byvaji problemy, jako vypadla nebo praskla hadice), AAC muzes na zkousku odpojit, mely by klesnout volnobezne otacky priblizne o 50. Pokud tam nebude netesnost, sazim na ten spinac volnobehu, presne tohle dela... Pokud se to projevuje jen na zahratem motoru, zkontroluj i to teplotni cidlo, hodnoty odporu si najdi tady na foru, mockrat popsane a probrane...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: problem !

Příspěvek od kenivruh » 08.09.2008, 09:41

Ja som mal taky isty problem, v brne na okruhu mi to zdechlo uplne :) Problem bol cisto v nastaveni AAC ventilu na sani, nic viac nic menej. Ako je zle nastaveny, po ubrati plynu nestiha ecu tak rychlo upravit volnobeh a otacky padnu.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Re: problem !

Příspěvek od raziel » 08.09.2008, 14:43

kenivruh píše:Ja som mal taky isty problem, v brne na okruhu mi to zdechlo uplne :) Problem bol cisto v nastaveni AAC ventilu na sani, nic viac nic menej. Ako je zle nastaveny, po ubrati plynu nestiha ecu tak rychlo upravit volnobeh a otacky padnu.

aha - to nastaveni AAC ventilu,jak se provadi?ja myslel ze se tam neda nic nastavit na AAC(volnobeh mam na 850-900 nastaveny) jinak ten Idle senosr sem prochazel podle manualu a je ok
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: problem !

Příspěvek od doublejay » 08.09.2008, 15:07

Na AAC se nic nenastavuje, jedine, co muzes udelat, je rozebrat a poradne vycistit, zkontrolovat pruzinku (sem tam ji tam nekdo nema). Ja to cistil asi hodinu a spotreboval jsem pul krabicky vatovych tycinek a lahvicku lekarskeho benzinu, slo to velmi dobre. Volnobeh se nastavuje s odpojenym AAC na 800 a po pripojeni musi stoupnout na 850. Muzes zmerit hodnoty napeti - na jednom vyvodu plnych +12V a na druhem tusim 6-8 (bez zaruky). Mer to ruckovym voltmetrem, je tam pulsni prubeh a digitaly strasne kecaji.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
Lefa
user
Příspěvky: 1614
Registrován: 22.02.2007, 15:21
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: problem !

Příspěvek od Lefa » 08.09.2008, 15:21

jen takova podotazka...
z jakyho duvodu sem mel na aute po pri koupi dvoukila upravu toho, ze nekdo AAC ventil vyhodil a mezi ty dve spojujici se trubicky dal mosaznej spalicek, tim padem tento pruchod byl uplne uzavren..
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4

alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: problem !

Příspěvek od kenivruh » 08.09.2008, 16:04

doublejay píše:Na AAC se nic nenastavuje, jedine, co muzes udelat, je rozebrat a poradne vycistit, zkontrolovat pruzinku (sem tam ji tam nekdo nema). Ja to cistil asi hodinu a spotreboval jsem pul krabicky vatovych tycinek a lahvicku lekarskeho benzinu, slo to velmi dobre. Volnobeh se nastavuje s odpojenym AAC na 800 a po pripojeni musi stoupnout na 850. Muzes zmerit hodnoty napeti - na jednom vyvodu plnych +12V a na druhem tusim 6-8 (bez zaruky). Mer to ruckovym voltmetrem, je tam pulsni prubeh a digitaly strasne kecaji.
Si ho trochu zmiatol teraz. Napisal si ze na AAC sa nic nenastavuje a potm ze volnobeh sa nastavuje s odpojenym AAC :) Presne to som myslel.

Raziel: Odpojis kabel od AAC nastavis 800 rpm +/- a zapojis naspat kabel. Nastavuje sa to srobom zozadu na AAC. Ak nim tocis maly by sa ti menit otacky motora. Ak nie tak je AAC asi naprd.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: problem !

Příspěvek od blázen » 08.09.2008, 17:43

špatně nastavený volnoběžný ventil..díru mezi klakou a spalovacím prostorem odhalí budík tlaku turba na volnoběh při zapojené AFM. podtlak se přesune blíž k 0.
koukni na ten budík, pak bych doporučil pořádně nastavit celý díl traktu pro volnoběh. Zkontrolovat a nastavit
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Re: problem !

Příspěvek od raziel » 08.09.2008, 18:32

caute,

no ten podtlak mam pri volobehu -8 a pri jizde bez tlaceni turba tak -6 ci -4 to je asi ok to sani,ni?
a ten AAC nastavoval jesm jak jste psali uz drive presne tak,ty otacky se po zpetnem zapojeni vzdycky zvednou ale jen na chvili,ono si to vetsinou zas kleslo zpet,i kdyz to drzi tech 900 jak sem chtel,nekdy to auto klesa na 850 ci 800 ale nekolissa to je to pekne stabilni pro pryklad
kdyz jedu a zastavim,mam 800,jedu znova zastavim tak je 900.Ono to AAc asi fakt zkusit vycistit co?
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: problem !

Příspěvek od blázen » 08.09.2008, 18:37

pokud ti dobře ukazuje budík tak podltlak při volnoběhu -0,8 svědčí o tom,že máš v motoru bordel a taky o tom,že za klapkou je těsnost OK. Zkus sundat celé ECCS a jednoduše celé vyčistit
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: problem !

Příspěvek od mrkevvzime » 09.09.2008, 11:52

zacal bych vycistenim toho aac ja to mel po tech x letech provozu pekne zajebany...

Uživatelský avatar
playdude
user
Příspěvky: 478
Registrován: 05.06.2008, 10:11
Bydliště: BA
Kontaktovat uživatele:

Re: problem !

Příspěvek od playdude » 09.09.2008, 12:36

blázen píše:pokud ti dobře ukazuje budík tak podltlak při volnoběhu -0,8 svědčí o tom,že máš v motoru bordel a taky o tom,že za klapkou je těsnost OK. Zkus sundat celé ECCS a jednoduše celé vyčistit
co myslis tym " mas v motoru bordel"?

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: problem !

Příspěvek od raddy » 09.09.2008, 13:31

-0.8bar je normalna hodnota podtlaku na seriovej s13, tu problem nevidim.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 100 hostů