problem !

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
playdude
user
Příspěvky: 478
Registrován: 05.06.2008, 10:11
Bydliště: BA
Kontaktovat uživatele:

Re: problem !

Příspěvek od playdude » 09.09.2008, 13:34

raddy píše:-0.8bar je normalna hodnota podtlaku na seriovej s13, tu problem nevidim.
myslim si to iste.. tento isty udaj mam na displayi aj ja a motor ma cca 2000+ km po GO

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: problem !

Příspěvek od Kentoya » 09.09.2008, 19:42

na volnoběh 0,8 je když je špatně nastavený doraz klapky (hodně přivřená) ideální podtlak (pokud máš dobrej budík) je 0,6 až 0,7

těch 0,8 až 0,9 by jsi měl dosáhnout až při jízdě nad 3000 toček a sundání nohy z plynu

vyčisti pořádně AAC valve, a nastav podle indikátoru doraz klapky

Uživatelský avatar
playdude
user
Příspěvky: 478
Registrován: 05.06.2008, 10:11
Bydliště: BA
Kontaktovat uživatele:

Re: problem !

Příspěvek od playdude » 09.09.2008, 20:10

Kentoya píše:na volnoběh 0,8 je když je špatně nastavený doraz klapky (hodně přivřená) ideální podtlak (pokud máš dobrej budík) je 0,6 až 0,7

těch 0,8 až 0,9 by jsi měl dosáhnout až při jízdě nad 3000 toček a sundání nohy z plynu

vyčisti pořádně AAC valve, a nastav podle indikátoru doraz klapky
nie je to sice mne, ale ten volnobeh som prehliadol.. na volnobeh mam 0.68-0.7 ..tych 0.8 je pri vyssich otackach a myslim, ze to je aj tak max co dokaze moj kontroler odmerat..

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: problem !

Příspěvek od blázen » 10.09.2008, 05:42

na volnoběh -0,8bar není to co má na volnoběh být.. má být okolo -0,6-7 bar.. může to dělat připchatá klapka, nebo něco přicpaného bordelem
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: problem !

Příspěvek od Mirek » 10.09.2008, 07:59

nebo nepresnej budik ;)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: problem !

Příspěvek od Design » 10.09.2008, 18:47

jen takova maličkost když mam -0,5 -0,6 na volnobeh tak ok jo?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: problem !

Příspěvek od blázen » 10.09.2008, 18:48

-0,5bar je na hranici těsnosti ECCS
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Re: problem !

Příspěvek od raziel » 10.09.2008, 22:06

ahojte, no tolik odpovedi bych necekal :alien: diky moc,takze mrknu na klapku-sundam tu hadicu od IC akorat nevim jak presne se to nastavuje,cucel sem do manualu a moc sem nepochopil ten doraz-anglictina u mne nic moc-vim ze se tam dela cosik s Idle cidlem
a pak vycistim AAC asle takovy detail-to tesneni co jhe pod nim,neztrhne se?vystirhnout z neceho nebo bude stacit tam ho dat zpatky?
djeste raz dzenki
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: problem !

Příspěvek od blázen » 11.09.2008, 08:39

ty těsnění vystřihni z těsnícího papíru,pokud neponičíš dosedací plochy při seškrabávání starého..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

rocky123
user
Příspěvky: 34
Registrován: 03.06.2006, 18:18

Re: problem !

Příspěvek od rocky123 » 25.09.2008, 12:19

ahoj,nevim jestli to sem muzu zaradit,ale potreboval bych poradit.mam maximu 3,0l,ale problem je vtom ,ze asi tak uz 3 tyden mi zlobi ze nemuzu rano nebo spis kdyz je vlhko nastartovat.motor toci,ale nechytne.jinak dkyz je normal pocasi to chyta na poprve.ale jak tocim jen cejtim benzin.kdyz motor chyti normalne jezdi vse funguje.jkdyz to nechce chytnout tak to musim strcit apak to jde nastartovat.sytic funguje normalne.otacky padaj tak jak maj.sou nove svicky,palivovy filtr.pouze je vyhozeny originalni sani za jine otevrene sani.uz si nevim rady,jestli je to nejake cidlo nebo nevim,zkuste dat nekdo radu co by mohlo.
cidlo otacek?cidlo na vackach?volnobezny ventil.cidlo teploty.vaha vzduchu.?nebo regulator sytice?jezdi to na 6 valcu,zadne vynechavani.diky za odpovedi.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 36 hostů