ventilove viko- vymena tesneni

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

ventilove viko- vymena tesneni

Příspěvek od raziel » 03.03.2009, 19:00

caute dvoukilaci

dnes mi prislo tesneni na ventilove viko od Apexu, chci se zeptat,kamos mi daval radu ze u CAcek je trochu tohle slabost a ze jak to budu menit tak je lepsi uz rovnou navalit i trochu silikonu na to tesneni-vic to vydrzi nez jen samotne tesneni...

1) A chci se zeptat,jaky silikon pouzit-ten cerveny teplu odolny nebo normalni bude stacit?A jeste jak to budu babrat, tak to mam dat na obe stranu z vrchu tesneni i ze spodu nebo?

2) Jo a jeste jak moc dotahnout to viko?totalne na max?Nebo klasicky jak to pujde,pojezdit p[ar kilaku a dotahnout at to sedne jeste?

3) Jo a jeste jak to budu mit otevrene,budu cucet na vacky,na co se mam mrknout jestli je ok-pro pripad (vse funguje perfektne ale jen tak proste kdyby nahodou...?

Dik za rady kluci
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...

Uživatelský avatar
Yashio
user
Příspěvky: 200
Registrován: 15.11.2008, 17:33

Re: ventilove viko- vymena tesneni

Příspěvek od Yashio » 03.03.2009, 19:10

no silikon tam dát můžeš ale doporučuji jen tenkou vrstvu nebo spíš takovej film a na obě strany odmaštění všech dosedacích ploch samozřejmost
200sx is no car, 200sx is my live style...

Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Re: ventilove viko- vymena tesneni

Příspěvek od raziel » 03.03.2009, 20:26

a bude stacit obycejny silikon nebo mam pouzt ohnivzdorny??
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...

Uživatelský avatar
Yashio
user
Příspěvky: 200
Registrován: 15.11.2008, 17:33

Re: ventilove viko- vymena tesneni

Příspěvek od Yashio » 03.03.2009, 21:06

já používám ten červenej žáru ohni vodě oleji vzdornej obyčejnej moc nedopojučuju
200sx is no car, 200sx is my live style...

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: ventilove viko- vymena tesneni

Příspěvek od kenivruh » 04.03.2009, 08:33

Ja som daval nejaky cierny Loctite. Zas az taka vysoka teplota tam nieje. Dotahoval som to podla manualu, je to len par Nm.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Kytt
user
Příspěvky: 1450
Registrován: 24.05.2006, 07:28
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Re: ventilove viko- vymena tesneni

Příspěvek od Kytt » 03.04.2009, 13:36

nedávám žádný silikon , a pořád drží akorát bacha aby ti to těsnění nevypadlo a neskřípl ho tam , už se mi to stalo :)
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Re: ventilove viko- vymena tesneni

Příspěvek od 935Baby » 03.04.2009, 14:54

hlavně bacha na ty půlměsičkové gumové zátky v zadní části hlavy. Při každé domontáži vík hlavy bych doporučoval tyhle zátky vandat a máznou vespod silikonem. Dost rádo to tam teče.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 107 hostů