sroubek ve valci!

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: sroubek ve valci!

Příspěvek od Kentoya » 08.03.2009, 23:19

odkud jsi

semtex
Member
Příspěvky: 17
Registrován: 08.03.2009, 15:31

Re: sroubek ve valci!

Příspěvek od semtex » 09.03.2009, 10:17

:)) z Bristolu v United Kingdom..bohuzel nesem v cesku no-proto se ptam ptz sem v tom sam v podstate

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: sroubek ve valci!

Příspěvek od Kentoya » 09.03.2009, 20:41

nu což olupte

Uživatelský avatar
MIRIS
user
Příspěvky: 1102
Registrován: 09.05.2007, 12:36
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

Re: sroubek ve valci!

Příspěvek od MIRIS » 10.03.2009, 17:49

to budes tahat asi bez prevodovky ze?
makam na nem

Conrad
user
Příspěvky: 450
Registrován: 15.10.2004, 12:44

Re: sroubek ve valci!

Příspěvek od Conrad » 11.03.2009, 08:55

Tak kde jsi bych se s generálkou moc nezabýval. Kup další dvě auta a jedno z toho bude mít určo motor OK :D

Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Re: sroubek ve valci!

Příspěvek od raziel » 11.03.2009, 11:32

se vsi uctou tu citim komerci co se tyce rad od druchych a teorie poskozeni

ten motor ti na 70% nechce uz jet z jedineho duvodu - detonation sensor, ohnul jsi ventily a zrusil sedla (na 95% to sou podle me ony) a ted to bude hodne vibrovat plus jeste to ze kvuli ztracene kompresi to pofici na 3 valce - detonation sensor zachyti vetsi vibrace a vyradi ti power transistor z provozu tudiz svicky a tudiz zapalovani (vsadim svoje CAcko ze mas svicky mokre od benzinu :lol:
sundej hlavu a jukni na to,nevidel bych to tak fatalne jak se tu psalo...
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: sroubek ve valci!

Příspěvek od kenivruh » 11.03.2009, 12:12

"detonation sensor zachyti vetsi vibrace a vyradi ti power transistor z provozu tudiz svicky" Takto to funguje na CA?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Re: sroubek ve valci!

Příspěvek od raziel » 11.03.2009, 12:32

tusim v manualu to tak je nacrtnute snad, ne? nebo se mylim (pokud jo tak osvetli :)
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: sroubek ve valci!

Příspěvek od kenivruh » 11.03.2009, 12:36

raziel píše:tusim v manualu to tak je nacrtnute snad, ne? nebo se mylim (pokud jo tak osvetli :)
No ja nevim na 100% ale mal som za to ze knock senzor len dava signal ecu aby pouzila low-octane mapu, ale raddy tu kdesi pisal ze S13 ecu aj tak na knock sensor kasle :) Takze teraz nech si clovek vyberie.

Teoreticky by mal knock sposobit ako som pisal vyssie pouzitie low-octane mapy a ak to stale nepomaha tam upravit predzapal dokial to neni ok. Ale ako velmi je to poriesene v S13ke neviem (mozno to niekde na fore je riesene raddym detailne).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Conrad
user
Příspěvky: 450
Registrován: 15.10.2004, 12:44

Re: sroubek ve valci!

Příspěvek od Conrad » 11.03.2009, 13:47

nepsal tu kdysi raddy že detonation senzor u evropských verzí není zapojený ? Možná jsem ale mimo ... ale něco se mi plete že to tak je.

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: sroubek ve valci!

Příspěvek od raddy » 11.03.2009, 14:00

detonacny senzor je zapojeny, ale europska ECU ho nepouziva a neregistruje jeho vystup, pri snimani detonacii sa neprepne ECU na nudzove mapy, co je jediny ucel detonacneho senzoru (pokial ho ECU pouziva). Detonacny senzor nema nic spolocne s odpajanim zapalovania. Napriek tomu ak je detonacny senzor odpojeny alebo skratovany, sposobuje to rozne zvlastne zavady v behu motora, cize idealne je mat ho stale zapojeny alebo nahradit ho rezistorom.

Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Re: sroubek ve valci!

Příspěvek od raziel » 11.03.2009, 17:10

hehe, mas pravdu ty jo, ja to cetl na sxoc a blbe sem si to vylozil...;)
pro semtex, good luck;)
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: sroubek ve valci!

Příspěvek od Kentoya » 12.03.2009, 08:55

co jsem zjistil já, tak detonační senzor nespouští jiné mapy, ale pouze při zadetonování posune předstih o 2 stupně dozadu a pokud detonuje dále tak opět o dva stupně, ale není to přímo z naší jednotky, ale od borce který zná jednotky od densa staré 20 let, tak mi říkal že to tak japonci dělali, takže pravděpodobnost 50% tohoto tvrzení

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: sroubek ve valci!

Příspěvek od buky300zx » 12.03.2009, 09:41

Vysrobuj detonacny senzor,nechaj ho napojeny,ale maj ho tak aby ti o nic nebuchal a skus nastartovat.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: sroubek ve valci!

Příspěvek od raddy » 12.03.2009, 09:51

Kentoya píše:co jsem zjistil já, tak detonační senzor nespouští jiné mapy, ale pouze při zadetonování posune předstih o 2 stupně dozadu a pokud detonuje dále tak opět o dva stupně, ale není to přímo z naší jednotky, ale od borce který zná jednotky od densa staré 20 let, tak mi říkal že to tak japonci dělali, takže pravděpodobnost 50% tohoto tvrzení
v pripade ca18det ECU absolutny nezmysel. na 100%. pisem to sem len preto aby ludia nebrali kentoyovu citaciu vazne, pretoze je z pochopitelnych dovodov velmi nebezpecna a zavadzajuca ak sa vztahuje na ca18det ECU (a v pripade posuvania predzapalu aj na S14 SR20DET ECU, tu funguje len prepnutie na nudzove mapy, ale nie adaptacia predzapalu).
keby to bolo ako tvrdi borec a ako zistil dalsi borec, tak by nedochadzalo k zniceniu motora detonaciami, nakolko by ECU posunula predzapal....takto to funguje v modernych ECU ale v ziadnom pripade nie v ca18det a s14 sr20det ECU.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 180 hostů