apex head gasket a srouby?

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

apex head gasket a srouby?

Příspěvek od raziel » 31.03.2009, 21:43

caute vsichni,
dotaz,pouzivate tesneni na hlavu (standardni ne cometic) od Apexu, ci ebay nebo original Nissan?
a sada tesneni na vrch motoru, muze byt z ebay? bude to ok nebo radsi orig nissan?
a srouby na hlavu,apex bude ok nebo zas jedine orig nissan?
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: apex head gasket a srouby?

Příspěvek od Peca » 31.03.2009, 22:07

Tesneni vem Cometic, pokud chces kvalitku tak treba HKS. Stefty ARP
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Re: apex head gasket a srouby?

Příspěvek od raziel » 02.04.2009, 20:23

nekdo mi rikal, ze cometic je celkem na hovno pokud nezvedas rapidne boost (ja vic nez t25 sa 0.9 baru nebudu mit - mam ted standard 0.7) ze ono proste drzi a u toho standardu jak je neco uvnitr spatne, at uz velky boost na spatny predzapal atp tak to standardni profoukne a neuskvari se ti internals jako v pripade cometicu, ktere nepovoli nikdy.. tak jak to je teda??
a ty srouby arp, ty jsou drahe, apex ma ty standardni za 25liber... neni to kvalita??
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: apex head gasket a srouby?

Příspěvek od buky300zx » 02.04.2009, 22:22

Plech ma vyhodu v tom ze ho mozes pouzit takmer neobmedzeny pocet krat,kdezto seriu nie.ked budes par krat rozoberat motor,tak si to spocitaj a uvidis.Samozrejme ze na 99% nezostanes u serioveho vykonu,takze ked uvazujes nad plechom,tak ho kup.Pravda je aj s tym ze plech tak lahko nepovoli.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Re: apex head gasket a srouby?

Příspěvek od raziel » 03.04.2009, 04:34

hmmm... tak to pak beru najisto a od apexu, ale to se pak musi koupit spesl souby co? ty od arp? kde je vubec kupujete?
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: apex head gasket a srouby?

Příspěvek od Kentoya » 03.04.2009, 07:24

já použil těsnění od ACL (kovové) a šrouby nechal origo, sice jsou dva celkem rozumné důvody proč jít do ARP, ale domnívám se, že zatím není nikdo kdo by je musel mít, spíše jen jsou prozatím investicí do budoucna

Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Re: apex head gasket a srouby?

Příspěvek od raziel » 03.04.2009, 14:33

hmmm, takze objednat origo srouby u nissana? nebo pouzit ty moje puvodni? (to asi ne, ze? to teplo jak na ne pusobi atd...
takze mam jit na sto procent na cometic? (budu chtit zvednout tlak t25ky na 0.9 baru ... jsem trochu zmateny kvuli tomu jak mi kamos rikal ze to je ukazatel jak je neco spatne - tak to povoli a profoukne-u cometicu ne no.. . ale pro zvedani tlaku to origo neni asi moc idealni co?...?
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: apex head gasket a srouby?

Příspěvek od blázen » 03.04.2009, 18:00

k T25 cometic nepotřebuješ.. ani k T28.. co těch 300set kobyl to udrží obyčejné těsnění na orovnaných plochách bez problému.. šrouby se daj použít staré..já je taky použil a dorval na 120.. ale při tomhle momentu už jde cítit,že se kroutí
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: apex head gasket a srouby?

Příspěvek od Kentoya » 03.04.2009, 21:32

prozatím seriové šrouby stačí, ani bych nekupoval nové

těsnění dej jaké chceš, ale už se mi párkrát stalo, že to někomu fouklo s obyč těsněním, a to měl orovnaný jak blok tak hlavu, a pokud ti to foukne, musíš minimálně hlavu většinou orovnat znovu a koupit nové těsnění, pokud ti jde o to že by to mohl odsrat seriový píst, např po detonacích, tak určitě píst seženeš a sakra dlouho to trvá než to prodetonuje

Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Re: apex head gasket a srouby?

Příspěvek od raziel » 06.04.2009, 18:04

hmm:) a ten cometic potrebuje mit skimnute (obrousene) plochy hlavy a bloku nebo to je treba hlavne u toho obyc a ten cometic neni zas tak haklivy ? (a on nikdy neprofoukne?
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: apex head gasket a srouby?

Příspěvek od blázen » 06.04.2009, 18:37

raziel píše:hmm:) a ten cometic potrebuje mit skimnute (obrousene) plochy hlavy a bloku nebo to je treba hlavne u toho obyc a ten cometic neni zas tak haklivy ? (a on nikdy neprofoukne?
můj názor je,že orovnat obojí je dobré udělat vždy..ale v krajní nouzi obyčejné těsnění nemusí potřebovat orovnaný blok..ale i přes to doporučuji orovnat oboje.. je to vždy zkroucené. Cometic potřebuje orovnání obou bezpodmínečně,je to kov,nemá takovou schopnost se přizpůsobit nerovnostem,jako obyčejné těsnění
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 77 hostů