Vynechavani u 4tis. ot.

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Vynechavani u 4tis. ot.

Příspěvek od remo » 25.05.2009, 09:40

tak pani tato chybicka sa ukazala aj na mojom

pred vikendom som auto konecne dal na znacky a dostal sa k vymene vyfuku.

takze na aute je zatial:
IC zo saabu
vyfuk od nizzma 63mm cely otvoreny, lambda
seriovy outlet, lebo ten co prisiel je na SR a nesadol zatial :(
boost na 0,9bar MBC bidrin
chip od raddyho
otvorene sanie
walbro
alternativne FPR
Hi-Throttle pulley

mne to vynechava zhruba okolo 3500 az 4000, jemne sklbne a ide dalej

co to moze byt pani???

diiik za radu
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Vynechavani u 4tis. ot.

Příspěvek od raddy » 25.05.2009, 12:26

vynechavanie mas v oblasti nabehu tlaku turba a max. krut momentu. pokial mas sviecky ine ako medene s 0.8mm odtrhom, tak ako prve ries tie.

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Vynechavani u 4tis. ot.

Příspěvek od remo » 25.05.2009, 13:36

vies poradit presny typ raddy??

lebo som ich mal v sobotu vonku a spalovanie je uplne pekne

ale za pokus to urcite stoji

dik
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Vynechavani u 4tis. ot.

Příspěvek od raddy » 25.05.2009, 13:50

no dolezite je ake tam mas teraz sviecky. jedine, ktore by som ocakaval v tvojom motore su BCPR7ES s odtrhom 0.8mm, ak sa bavime o tlaku 1bar serioveho turba alebo T28 turba.

ak sa v tvojom pripade jedna o problem so svieckami, tak nejde o to, zeby zle palili, ale o to, ze dochadza k "sfuknutiu" iskry ked sa zvysi hustota zmesi. trpia tym hlavne rozne iridiove sviecky ako aj vseobecne vsetky sviecky ak je odtrh seriovy, cize 1.1mm.
ale samozrejme, problem moze byt aj inde...kazdopadne, ak mas ine sviecky s odtrhom 1.1mm, zacni tu.

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Vynechavani u 4tis. ot.

Příspěvek od remo » 25.05.2009, 14:00

oki skusim priatelu

dakujem za prvy typ opacim a uvidime
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Vynechavani u 4tis. ot.

Příspěvek od raddy » 25.05.2009, 14:06

jo este napis ake tam mas momentalne sviecky

Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Re: Vynechavani u 4tis. ot.

Příspěvek od nizzmo » 25.05.2009, 14:42

Mal som rovnaky problem pred asi mesiacom a boli to tiez sviecky. Remo urcite budes musiet priklepnut sviecky na 0,8mm ako ja.
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Vynechavani u 4tis. ot.

Příspěvek od remo » 25.05.2009, 14:47

to som si nepozrel sa priznavam ked som ich mal vonku, ale si matne spominam nejake platinum tusim, su este po povodnom majitelovi
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Vynechavani u 4tis. ot.

Příspěvek od doublejay » 25.05.2009, 19:56

Platinove osazuje vyrobce jen kvuli emisim a standardni vzdalenost elektrod na nich je 1.2 mm, coz je na turbomotor a 1b opravdu moc.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vynechavani u 4tis. ot.

Příspěvek od Peca » 25.05.2009, 20:35

Toto skubnuti se mi objevilo po instalaci GT2860RS. Na druhou stranu pri ladeni s raddym jsem to nepozoroval. Tak ze by chybka v mape (prilis velky skok mezi dvema polickama mapy?)
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 hostů