Swap SR20DET do S13

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Cwok
user
Příspěvky: 8
Registrován: 22.03.2010, 16:31
Bydliště: Rousinov

Re: Swap SR20DET do S13

Příspěvek od Cwok » 23.03.2010, 00:15

to Raziel
jedná se mi abych měl prostě fuknční auto s SR20.Jak jsem psal.Tento vůz mi sloužil denně a jako jediné.Byl jsem naprosto spokojen.Dostačující výkon,perfektní spotřeba.Ale již prostě nehodlám dávat potřetí peníze do stejného motoru.Chci mít jen seriový motor.Nechci žádné sportovní úpravy.A já už prostě tomu CA18 nevěřím.Když už motor pro který jsem jel až do Frýdku a který byl po GO vydržel jen 50 000km.
Pokud mé finanční prostředky nebudou stačit pro zástavbu motoru SR20 tak jsem rozhodnut vůz prodat a pořídit jiný vůz.
Ted jsem vcelku zaskočen co se tu o motorech SR20 píše.Myslel jsem že tento motor bude rozhodně lepší.No ještě počkám s rozhodnutím a co se tu dočtu.Rád bych slyšel nějaké vyjádření přímo od majitelů SR20.
Naposledy upravil(a) Cwok dne 23.03.2010, 01:25, celkem upraveno 1 x.
Skoda Fabia RS

Uživatelský avatar
Al3x
user
Příspěvky: 705
Registrován: 14.04.2006, 16:04
Bydliště: Ostrava

Re: Swap SR20DET do S13

Příspěvek od Al3x » 23.03.2010, 00:32

nevím jestli je swap SR za 60 reálný, ale i tak to zase bude starý motor o kterém nevíš jak se k němu kdo před tebou choval. Za 60 uděláš kompletní go CA a jestli nic neodrbeš a budeš se k němu chovat tak jak si psal, že se chováš tak se NEMŮŽE stát, že by odešel dřív jak po 150tisících
jinač o GO z Frýdku jsem nikdy neslyšel nic dobrého pokud jde o toho stejného člověka

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Swap SR20DET do S13

Příspěvek od blázen » 23.03.2010, 06:20

Jagy: tak si schválně založ téma, komu se posral sr20det.. Možna budeš překvapen..

Zeptej se kentoye jak vypadali ložiska z jeho ca18 na kterém najel 50 tis s více jak 250 konma, proč se nepokazil raddymu, pecovi, mi a dalším co ten motor nechali udělat nebo udělali pořádně?

Upřímně pro mě je sr20det poslední motor který bych od nissan chtěl, je drahý a sere se taky..


Můj názor pro zakladatele topicu je:
strč 60 do toho ca18 a se seriovým výkonem ti vydrží daleko déle než ten vyjetý sr20, co někde koupíš a bude mít polovinu života dávno za sebou
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
saigone
user
Příspěvky: 593
Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Swap SR20DET do S13

Příspěvek od saigone » 23.03.2010, 09:42

raziel píše:

ono upřímně oba ty motory jsou hodně podobné...

... SR je uplně jiný motor už...
Nechci Te teda chytat za slovo, ale co jsem na techto obou motorech viděl, tak si moc podobné nejsou. Spíš bych řekl že se dost liší. Pobné může být akorát to, jak moc se do toho vysypeš :blackeye:
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003

Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Re: Swap SR20DET do S13

Příspěvek od raziel » 23.03.2010, 14:49

saigone píše:
raziel píše:

ono upřímně oba ty motory jsou hodně podobné...

... SR je uplně jiný motor už...
Nechci Te teda chytat za slovo, ale co jsem na techto obou motorech viděl, tak si moc podobné nejsou. Spíš bych řekl že se dost liší. Pobné může být akorát to, jak moc se do toho vysypeš :blackeye:

takovej rejpal - přečti si pořádně ty věty s kontextem jejich předchozích vět - ta první co tam je je v kontextu celkovým - obecně - chování atd (ve smyslu že at si zakladatel nemyslí že sr bude mít třeba 300Nm u 1500RPM kdezto CA ne...

A druhá věta že jsou odlišné byla v kontextu stavby a designu - což jsou úplně odlišné motory ...

doporučuju když čteš, tak si dělat poznámky (možná někomu trochu dělaj problémy složené věty ...
Naposledy upravil(a) raziel dne 23.03.2010, 14:56, celkem upraveno 1 x.
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...

Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Re: Swap SR20DET do S13

Příspěvek od raziel » 23.03.2010, 14:55

blázen píše: .....strč 60 do toho ca18 a se seriovým výkonem ti vydrží daleko déle než ten vyjetý sr20, co někde koupíš a bude mít polovinu života dávno za sebou....
:thumbright: :thumbleft:
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...

Uživatelský avatar
saigone
user
Příspěvky: 593
Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Swap SR20DET do S13

Příspěvek od saigone » 23.03.2010, 15:09

raziel píše:doporučuju když čteš, tak si dělat poznámky (možná někomu trochu dělaj problémy složené věty ...
Ok a ten tvůj jeden velkej odstavec s tečkama je jako složená věta, jo? Když to po Tobě čtu tak bych s těma poznámkama měl asi fakt žačít...
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Swap SR20DET do S13

Příspěvek od Mirek » 23.03.2010, 15:27

Nevim co mate proti SR motorum, mel jsem CA i SR, takze jako jeden z mala tady muzu opravdu porovnavat. SRko je velice dobry motor, koupil jsem za 50 celou bouranou S14, mela tenkrat 138t km najeto....motor jsem pak prodal pablovi, to mel skoro 150....ten s tim lital drifty, udelal pouze PREVENTIVNI GO spodku (nove saly, cerpadlo) kvuli zatezi na driftech a motor funguje do dneska bez problemu pokud vim. Tenkrat kdyz saly sundal, rikal ze tam nebyl jediny problem, ze byly ok, ale z preventivnich duvodu dali nove.
Porovnavat CA a SR je prakticky nemozne, kazdy motor ma neco a motory jsou to konstrukcne dost jine. Ja bych se toho rozhodne nebal. Je potreba davat dobry pozor na to co se kupuje, at uz se jedna o jakykoliv motor. Kdyz se koupi vrazda, nikdo se nemuze divit ze se vysere a je jedno jestli je to CA, SR, VG, RB atd.

S cenou si myslim ze se do 60 vlezes v pohode v dnesni dobe za SR.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Conrad
user
Příspěvky: 450
Registrován: 15.10.2004, 12:44

Re: Swap SR20DET do S13

Příspěvek od Conrad » 23.03.2010, 19:52

Lze stanovit nejakou obvyklou zivotnost tech motoru CA18DET SR20DET
a RB25DET ?

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Swap SR20DET do S13

Příspěvek od blázen » 23.03.2010, 20:08

Conrad píše:Lze stanovit nejakou obvyklou zivotnost tech motoru CA18DET SR20DET
a RB25DET ?
Asi ne, je to rovnice o stáří a zacházení
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Re: Swap SR20DET do S13

Příspěvek od raziel » 23.03.2010, 21:43

taky si vem, na jakých olejích ty auta kdysi při výjezdu z factory jezdily (byly to 10w30 minerály tuším - ptz o plných syntetikách si mohli kdysi pred 20i lety nechat jen zdát.. to je další z faktorů proč ty motory většinou lehnou ... (nechtel bych vidět tu vizkozitu a následný tlak oleje při třeba 110°C ...
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Swap SR20DET do S13

Příspěvek od Elviiis » 24.03.2010, 10:13

Ja nikdy na cA nevydel nic spatneho... moje 200kilo melo pres 160tis ted jej ma carlos a nepsal nic o tom ze by delal GO... Tak nevim no na coubesove motoru byli protoceny 3saly ale po lehke GO tzn bez brusu vsecko slape jak ma klepu hydra ale to se ted vyresi jak bude cas je vyndat... atuo nezere olje turbo po GO od kentoyu a motor bez vybrusu na vymenu to sezralo jeslti .5l tzn 1dcl na 1000km... auto jezdi jen kudlu a hodne dverma napred... jestli jsi ochoten vrazit 60tis tak bych sel do poradne GO serioveho motoru... nej saly nej tesneni poradne kruhy vybrus orovnat blok a halvu kvalitni bezne tesneni pod palici nove olejove cerpadlo atd tad... a musi ti na tovarni vykonu 150 200k najet jak prd...
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Swap SR20DET do S13

Příspěvek od blázen » 24.03.2010, 10:17

jistě...zlom strejdu kentoyu,dej mu ty tvoje KO motory a on ti poskládá jeden pořádný a budeš jezdit se seriovým výkonem radostně hoooodně dlouho...

doufám,že se ted za mou radu na mě strejda Franta nezlobí :D
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Conrad
user
Příspěvky: 450
Registrován: 15.10.2004, 12:44

Re: Swap SR20DET do S13

Příspěvek od Conrad » 24.03.2010, 10:48

blázen píše: Zeptej se kentoye jak vypadali ložiska z jeho ca18 na kterém najel 50 tis s více jak 250 konma, proč se nepokazil raddymu, pecovi, mi a dalším co ten motor nechali udělat nebo udělali pořádně?
Raddy nejěké problémy měl - kolik najel Peca ? - co teď koukam koupil druhé auto takže není to auto v denodením provozu, takže toho taky moc nenajede - ale skutečně nevím a nemohu hodnotit. Ten tvůj původní motor kolik má najeto ?
Znám taky člověka co po /dle mého názoru dobré - dělal ji celoživotní motorář, který je už v důchodu/ generálce - 50 tis denodeníí provoz a celkem dobrá péče a kleknul na klice. Taky zvažoval hodit tam něco spolehlivějšího, proto taky jsem hodil ten dotaz - 250 - 300 koní motor od nissanu, který vydrží nejdéle a vaše tipy ;)

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Swap SR20DET do S13

Příspěvek od blázen » 24.03.2010, 11:00

Conrad píše:
blázen píše: Zeptej se kentoye jak vypadali ložiska z jeho ca18 na kterém najel 50 tis s více jak 250 konma, proč se nepokazil raddymu, pecovi, mi a dalším co ten motor nechali udělat nebo udělali pořádně?
raddy propálil 2x písty kvůli úplně něčemu jinému,což stím nesouvisí.. můj motor nevím kolik má najeto,nic mu není,peca taky nevím kolik,ale taky mu nic není,nejvíc najezdil myslím kentoya a nic mu není.. ty motory to vydrží v pohodě.. stejně jako SR..jen je CA levnější.. SR je dražší, RB ještě dražší stejně jako VG .. je to o penězích..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 109 hostů