Dym na bielo

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Kavas
user
Příspěvky: 143
Registrován: 17.11.2005, 15:10
Bydliště: Holic

Dym na bielo

Příspěvek od Kavas » 22.05.2010, 11:31

Ahoj. Potrebujem rady. Mam novy kovany motor (wiseco) a nove turbo gt28rs. Kdyz nastartuju tak auto zacne strasne moc dymit. Delalo to i kdyz sem mel stare turbo. Sralo s neho hodne oleju tak som to prisuzoval tomu. Kdyz som tam dal to nove tak som myslel ze uz bude vsetko ok ale omyl. dela to stejne. Tlaky som meral baterka na tom uz nebola najlepsie ale nameral som 15, 14,4 , 14,8 a posledny mal vela 15,8. Kdyz som sa pozrel do posledneho valca tak sa mi zda ze som tam videl trosku oleja. Tak se ptam je mozne aby motor takto dymil kdyby boli zle gufera ventilov? Sice boli tiez menene ale co som sa tu docital tak vedia prasknut aj nove. Keby boli spatne kruzky tak by som snad nemal tak vysoke tlaky. Za kazdu radu budem velmi vdecny. dakujem

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Dym na bielo

Příspěvek od blázen » 22.05.2010, 12:28

nemáš problém s odtokem oleje z turba?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Dym na bielo

Příspěvek od Martin_534 » 22.05.2010, 12:38

máš restriktor oleje na vstupu do turba?

Uživatelský avatar
Iwan
user
Příspěvky: 1770
Registrován: 03.02.2007, 15:32
Bydliště: Slovensko, Balkan

Re: Dym na bielo

Příspěvek od Iwan » 22.05.2010, 12:46

mnel sem to iste turbo co on, bez restriktoru a vsetko bolo ok
auto huli jak moje prve sx s KO turbem :D cize pomerne dost ale vubec nechapu proc!
chod motoru na volnobeh je celkom ok, podla jeho slov auto jede slusne az na to ze dymaci

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: Dym na bielo

Příspěvek od Design » 22.05.2010, 15:32

Maš to už odladene? maš tam nejaky chip?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Kavas
user
Příspěvky: 143
Registrován: 17.11.2005, 15:10
Bydliště: Holic

Re: Dym na bielo

Příspěvek od Kavas » 22.05.2010, 17:11

Odtok oleja by mal byt ok dneska som mal oddelanu tu hadicu a je cela pruchozi tak by tam byt problem nemal

Uživatelský avatar
Kavas
user
Příspěvky: 143
Registrován: 17.11.2005, 15:10
Bydliště: Holic

Re: Dym na bielo

Příspěvek od Kavas » 22.05.2010, 17:12

Restrictor tam nieje bo mi bolo povedane ze kazde gt turbo uz ho ma zabudovane v sebe a auto hulilo aj pred tym ked tam bolo origo turbo. tak neviem.

Uživatelský avatar
Kavas
user
Příspěvky: 143
Registrován: 17.11.2005, 15:10
Bydliště: Holic

Re: Dym na bielo

Příspěvek od Kavas » 22.05.2010, 17:13

Jj chip tam je prej ho delal raddy mam ho od Iwana.

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: Dym na bielo

Příspěvek od Design » 22.05.2010, 17:33

Jestli ten chip jde vyjmout tak to zkus a pak se mrkni jak to dymi.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Dym na bielo

Příspěvek od Woyta » 22.05.2010, 17:34

Byli dym je voda jestli se nepletu.
Olej cmoudi do modra.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Kavas
user
Příspěvky: 143
Registrován: 17.11.2005, 15:10
Bydliště: Holic

Re: Dym na bielo

Příspěvek od Kavas » 22.05.2010, 17:41

Mam este starou jednotku tak muzu skusit ji, je to taky namodraly dym. a zda sa mi ze aj v 4valcu som videl trochu oleja,.tak nevim motor mam od nonameho mal by byt cely novy wiseco pisty pauter ojnice tomei vacky. vsechno nove a aj hlava mala byt robena. tak neviem .,

Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Re: Dym na bielo

Příspěvek od raziel » 22.05.2010, 19:57

Pro boha proč tu řešíte chip??!!!! :shock: (radši nic neříkám... :x
jak ti BB turbo dýmí, tak to znamená že in-built restriktor co máš v turbu zabudovaenj není dost, a pak se doporučuje použít ještě další - banjo bolt místo origoš nissanu... Napiš TurboDynamics.co.uk poradí ti jakej bys potřeboval... (to že někomu totéž turbo nedýmí na jeho motoru neznamená že ty nebudeš další restriktor potřebovat (každej má různý tlak oleje během...)
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...

Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Re: Dym na bielo

Příspěvek od raziel » 22.05.2010, 20:00

Woyta píše:Byli dym je voda jestli se nepletu.
Olej cmoudi do modra.
u turbo auta olej z turba dýmí krásně doběla hustým táhlým kouřem...
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: Dym na bielo

Příspěvek od Design » 22.05.2010, 20:02

A když jako sundaš outlet pipe tak uvidiš olej nebo jak?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Re: Dym na bielo

Příspěvek od raziel » 22.05.2010, 20:48

Design píše:A když jako sundaš outlet pipe tak uvidiš olej nebo jak?
design, to je jasný, on pálí olej určitě kvůli špatné mapy... :lol:
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 71 hostů