Dym na bielo

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Kavas
user
Příspěvky: 143
Registrován: 17.11.2005, 15:10
Bydliště: Holic

Re: Dym na bielo

Příspěvek od Kavas » 23.05.2010, 10:35

Ja si tiez myslim ze je to mimo turba. Ide o to kama sa mi dostava olej do valcu. ked tlaky mam ok. jedine co ma napadlo bolo ze by to mohlo byt cez gufera ventilov ale ze by to zasa az tak moc hulilo mi nejde do hlavy

Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Re: Dym na bielo

Příspěvek od raziel » 23.05.2010, 14:37

jojo Vladislav, je přesně nad 45-50psi... zbytek máš ve vzkazu ode mě Kavas...
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: Dym na bielo

Příspěvek od adner » 24.05.2010, 22:52

toto téma zde již bylo řešeno mnohokrát s poměrně jasným popisem príčiny..

A.C.A.B.
user
Příspěvky: 100
Registrován: 02.05.2010, 11:44

Re: Dym na bielo

Příspěvek od A.C.A.B. » 28.05.2010, 18:20

Pokud ne turbo,tak bych tipnul zapečené,nebo jinak poškozené stírací kroužky.Na tlaky ve válcích to nemá vliv.Bílý dým-nespálený olej.Moje GT4 kouřila takhle za studena po nastartování než běh motoru vyexpedoval všechen olej ze sání a válců ven(někdy to trvalo i 5 minut)a po zahřátí byl klid.A druhý případ byl,že to takhle kouřilo na volnoběh po zahřátí.
TA40-1UZFGE-4.0 V8
ST185-3SGTE-2.0 L4
LS400-1UZFE-4.0 V8
LS400-1UZFE-4.0 V8
Datsun 620-1.8 L4
Ducati S4R-1.0 V2
Ducati SS-0.9 V2

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 102 hostů