Diferak aneb kolecka se toci

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Diferak aneb kolecka se toci

Příspěvek od sejkora »

Zajima me proc je na hovno lamelovej samosvor kdyz stejne s nim kazdej jezdi, jakej teda misto nej pouzit a dalsi vec jestli mi toto pujde do meho diferaku

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/R200-4-6 ... arQ5fParts

:)
Bez auta...
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Diferak aneb kolecka se toci

Příspěvek od Mirek »

kde presne jsi byl na tom ze lamelovej diferencial je na hovno? To na co jsi dal odkaz resi jen prevod, nikoliv svornost. 4.63 je dost do pomala a do sily.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Diferak aneb kolecka se toci

Příspěvek od sejkora »

Mirek píše:kde presne jsi byl na tom ze lamelovej diferencial je na hovno? To na co jsi dal odkaz resi jen prevod, nikoliv svornost. 4.63 je dost do pomala a do sily.
To ja vim ze mi to resi jen pomer, asi sem se spatne vyjadril, jinak co sem teda asi blbe pochopil tak vlsd neni lamelovej teda a pak je v poradku:)
Bez auta...
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Diferak aneb kolecka se toci

Příspěvek od Mirek »

sejkora píše:
Mirek píše:kde presne jsi byl na tom ze lamelovej diferencial je na hovno? To na co jsi dal odkaz resi jen prevod, nikoliv svornost. 4.63 je dost do pomala a do sily.
To ja vim ze mi to resi jen pomer, asi sem se spatne vyjadril, jinak co sem teda asi blbe pochopil tak vlsd neni lamelovej teda a pak je v poradku:)
VLSD je viskozni..na principu viskozni spojky, nikoliv lamel. VLSD do zacatku bohate staci, pak kdyz je hotovy podvozek poustel bych se do helical diferaku nebo nejaky 1.5-2way lamelovy - dle pouziti auta.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Diferak aneb kolecka se toci

Příspěvek od sejkora »

Mirek píše:
sejkora píše:
Mirek píše:kde presne jsi byl na tom ze lamelovej diferencial je na hovno? To na co jsi dal odkaz resi jen prevod, nikoliv svornost. 4.63 je dost do pomala a do sily.
To ja vim ze mi to resi jen pomer, asi sem se spatne vyjadril, jinak co sem teda asi blbe pochopil tak vlsd neni lamelovej teda a pak je v poradku:)
VLSD je viskozni..na principu viskozni spojky, nikoliv lamel. VLSD do zacatku bohate staci, pak kdyz je hotovy podvozek poustel bych se do helical diferaku nebo nejaky 1.5-2way lamelovy - dle pouziti auta.
Takze kdyz dam do vlsd hustsi olej mel by mit vetsi svornost? To asi nikdo nezkousel co?
Bez auta...
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Diferak aneb kolecka se toci

Příspěvek od Mirek »

sejkora píše:Takze kdyz dam do vlsd hustsi olej mel by mit vetsi svornost? To asi nikdo nezkousel co?
To nevim, myslim ze to nikdo nezkousel, ale neco se tady resilo kolem toho a je to uz celkem dlouho. Mam pocit ze se doslo k zaveru ze ten VLSD stred je nerozebiratelnej, takze se k naplni nedostanes. Uz si to moc nepamatuju. VLSD ma svornost kolem 20% mam pocit, pak je helical (torsen), pak lamelovej a na konci je svarosvor :)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Diferak aneb kolecka se toci

Příspěvek od Woyta »

Presne. Viskozni kapalina ve VLSD je tak husta, ze i kdyby jsi diff navrtal aby jsi ji vymenil tak ji z lamel nedostanes ven.
Jedine zvysit vnitrni tlak pro vetsi svornost pomoci shimovacich (?) podlozek. Nekde tady na foru jsem o tom cetl.
Naposledy upravil(a) Woyta dne 18.01.2011, 18:11, celkem upraveno 1 x.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Diferak aneb kolecka se toci

Příspěvek od sejkora »

Mirek píše:
To nevim, myslim ze to nikdo nezkousel, ale neco se tady resilo kolem toho a je to uz celkem dlouho. Mam pocit ze se doslo k zaveru ze ten VLSD stred je nerozebiratelnej, takze se k naplni nedostanes. Uz si to moc nepamatuju. VLSD ma svornost kolem 20% mam pocit, pak je helical (torsen), pak lamelovej a na konci je svarosvor :)


ahaaa takze tohle ma svoji kapalinu, ja myslel ze to plave v diff oleji. no neco uz vymyslim. sem cech ne? :-)
Bez auta...
Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: Diferak aneb kolecka se toci

Příspěvek od slik85 »

vlsd ma svoj uzavrety priestor kde je vlmi husty olek ktory sa snazi pretlacat cez prepazky a tym svory
svornost sa da zvysit ked zboku das podlozku ale skracujes jeho zivotnost
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: Diferak aneb kolecka se toci

Příspěvek od jagy »

napr. tady

http://zilvia.net/f/s-chassis/200226-sh ... -vlsd.html

Dalsi temate, navody jde najit lehce na googlu po vyhdelani klicovych slov (VLSD, shim, shimming, ...).
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
matezznet
user
Příspěvky: 1
Registrován: 23.09.2011, 19:26

Re: Diferak aneb kolecka se toci

Příspěvek od matezznet »

na wiki (http://en.wikipedia.org/wiki/Limited_slip_differential) pisou ze VLSD jde po cca 100t km do haje (ztraci schopnost samosvornosti vlivem degradace naplne) a musi se vymenit ten nerozebiratelny stred s viskozni naplni. Muzete to nekdo na zaklade vlastni zkusenosti potvrdit ci vyvratit ? Da se ten dil sehnat novy, kolik stoji ?
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Diferak aneb kolecka se toci

Příspěvek od Mirek »

ja osobne co jsem mel VLSD u sebe, vsechny fungovaly a nektere mely hrube pres 100tis, pochybuju ze to nekdo menil v nich. Zalezi asi hodne na zachazeni.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Diferak aneb kolecka se toci

Příspěvek od kenivruh »

Zavisi ako s tym kto jazdil. Nove sa da kupit. Nepredavaju to uplne samostatne, ale polovicu diferencialu k tomu :D Cena len 1000 USD.

http://nissan4u.com/parts/200sx/el_s13/ ... tration_1/
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Diferak aneb kolecka se toci

Příspěvek od Woyta »

A za to mas pomalu slusne LSD. :)
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Odpovědět