OT: SR20DE

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

OT: SR20DE

Příspěvek od Mirek » 15.05.2011, 19:39

Kluci, je to tady sama chytra hlava, tak se zkusim optat. Mam posledni dobou problem s primerou. Prestava tahnout. Spatne se s tim predjizdi a zrychluje.
Starty jsou bez problemove na prvni otoceni, za studena se to taky chova normalne, ale jak se zahreje, v zaberu prestane znatelne motor tahnout. Nevynecha, nestrili do vyfuku proste nic. Je to jakobych zacal brzdit. Pak z niceho nic zabere ze to jde citit i v aute,pak zase prestane, pak zase zabere a pak chvilku jede normalne. Dela to na vsechny kvalty, i na dalnici. V nizkejch se mi 2x stalo ze po pridani plynu zacalo auto cukat jak stara skodovka. Mam par tipu po cem se podivat, ale budu rad za kazdou radu.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

coroner
user
Příspěvky: 7
Registrován: 09.06.2010, 20:42

Re: OT: SR20DE

Příspěvek od coroner » 15.05.2011, 20:46

Podobně se mi projevoval vadný zapalovací kabel. Po zahřátí se "odpojil" takže motor jel na tři válce, ale pouze při zatížení, takže po sundání nohy z plynu naprosto pravidelný chod, ani na svíčkách nebylo nic poznat. Při zatížení to doopravdy jelo, jako kdyby někdo stál na brzdě, spotřeba nechutná. A když měl světlejší chvíli auto pod zátěží cuklo a chvilinku jelo normálně.

Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: OT: SR20DE

Příspěvek od mauglie » 15.05.2011, 23:04

Co pal. pumpa? Takto se mi chovala S13, v prvopočátku problému.

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: OT: SR20DE

Příspěvek od blázen » 16.05.2011, 05:29

Kabely/rozdělovač
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: OT: SR20DE

Příspěvek od Mirek » 16.05.2011, 09:43

Ok diky za rady, mrknu na to. Jeste zkusim dat pryc KAT, protoze mam pocit ze to vsechno zacalo vracenim serioveho vyfuku na auto, tak jestli to neni nekde pricpane.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: OT: SR20DE

Příspěvek od Mirek » 16.05.2011, 19:33

Tak dnes cestou do prace a z prace to nedelalo, zvlastni.

1) bud to dela jen po delsi ceste, kdy se motorove casti prohreji a neco prestane fungovat

2) Nebo to dela palivove cerpadlo, protoze jsem rano dotankoval na pul nadrze (predtim bylo neco malo pod ctvrtku nadrze)

Co se bodu jedna tyce, zkusil jsem tomu cestou z prace radne nalozit a nic se nedelo
Co se bodu dva tyce, rad bych napsal ze i predtim tam benzin byl. Budu muset zmerit tlak na liste.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: OT: SR20DE

Příspěvek od blázen » 17.05.2011, 11:31

zkontroluj i ty kable ,mi se to takhle na BMW projevovalo. jestli probíjí tak je vyměn. Kontroluju to rukama :D
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: OT: SR20DE

Příspěvek od Mirek » 17.05.2011, 11:33

blázen píše:zkontroluj i ty kable ,mi se to takhle na BMW projevovalo. jestli probíjí tak je vyměn. Kontroluju to rukama :D
no mam pocit ze me posledne jeden kopl :mrgreen:
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: OT: SR20DE

Příspěvek od Tosho » 18.05.2011, 08:31

Nerobil si nieco z rozvodmy? Presne takto sa chovala kamosova primera motor SR20De 92kw. Zistilo sa ze mal nastaveny o dva zuby rozvod. Ked to bolo studene to vsetko slo ale ked sa to zohrialo az to zdochynalo tak to neslo.
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: OT: SR20DE

Příspěvek od Mirek » 18.05.2011, 09:18

Tosho píše:Nerobil si nieco z rozvodmy? Presne takto sa chovala kamosova primera motor SR20De 92kw. Zistilo sa ze mal nastaveny o dva zuby rozvod. Ked to bolo studene to vsetko slo ale ked sa to zohrialo az to zdochynalo tak to neslo.
rozvody to nejsou...dotankoval jsem a ted jezdi normalne. Asi opravdu spatna palivova pumpa nebo mozna necim ucpany saci kos a kdyz je malo benzinu, tak pumpa nestiha davat
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: OT: SR20DE

Příspěvek od Mirek » 20.05.2011, 16:44

Tak jsem tomu dneska trosku nalozil....pri rozjizdeni na 2 rychlost (uplne jsem nestal) auto zacalo cukat...

o kilometr dale motor tarokuje, auto nejede, nejde vytocit nad 2000ot/min. Po chvili se rozbehne a s mirnym cukanim bezi asi 30s normalne. Pak se to posere uplne, zustal jsem v krizovatce do kopce, nebyl jsem se schopny rozjet, motor sel nepravidelne, max 2000ot/min a na 3 valce kdyz dobre.

Doplazil jsem se za krizovatku, kontrola kabelu jestli neprobiji...nic....vicko rozdelovace nic. Motor reaguje na odpojeni vahy, abych dojel alespon na Vinohrady musel jsem ji odpojit. Motor skoci do nouzaku a problem ustane, akorat s odpojenou vahou vytocim max 3000-3500ot/min.

Diagnostika ukazala akorat tu odpojenou vahu, jinak zadna chyba. Zkusil jsem odpojit teplotni cidlo kdyz mel motor 95stupnu...diagnostika ukazala teplotu 45, nouzak a motor bezel normalne.

Takze problem bude v palivu, otazka je co to muze byt, ze to dela az kdyz se motor opravdu zahriva (sviznejsi jizda po meste kdy tak dobre nechladi naporove).

Napadla me palivova pumpa, ale jak by ji ovlivnovala teplota motoru ci motoroveho prostoru
napadl me palivovy filtr, ale taky nevidim souvislost s teplotou
napadly me vstriky, tam by souvislost s teplotou mohla byt, ale co jsem se ptal, nikdo nevi ze by se neco takoveho nekdy stalo

Volnobeh drzi, auto startuje na prvni otoceni...na volnobeh sebou motor sem tam trosku skubne..nepravidelne..., takze do chvile nez se pokusim pridat je vicemene vse ok

Tak a ted babo rad.... :bounce:
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: OT: SR20DE

Příspěvek od Mirek » 20.05.2011, 16:54

Tad jsem zkusil natocit aspon pres mobil co to dela......to jak to drzi 2tis otacek to je pod plynem...zkousel jsem jak pridat hodne, tak pomalinku pridavat...proste pres 2tis otacek ani hovno

jak se to zacne pohupovat , tak to jsem zkousel pridavat a ubirat. Chvilku nic, 2tis max, pak se to rozbehne. Chvilku jsem to podrzel ve vysokych, tam to normalne reagovalo na plyn, nechal jsem to spadnout dolu a opet to neslo pres 2tis...tak nevim

to jak davam mobil ven toho si nevsimejte, myslel jsem ze bude lepe slyset chod motoru.

http://www.netboxhub.net/200sx/Primera% ... V02575.MP4

Toceni videa predchazela jizda do mirneho kopce na dvojku kdy auto diky chodu motoru nemelo silu a zpomalovalo.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: OT: SR20DE

Příspěvek od Tosho » 21.05.2011, 08:59

A slo ti to uz dobre a zase je to zle hej? Nemas moznost vyskusat inu vahu vzduchu? Popripade by som skusil aj vstreky vymenit. Mam tu aj vahu aj vstreky ale skoda ze si tak daleko :/
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: OT: SR20DE

Příspěvek od jagy » 22.05.2011, 20:49

Jinou vahu si zkousel?
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: OT: SR20DE

Příspěvek od Mirek » 22.05.2011, 20:55

dal jsem jinou vahu...60km to bylo ok, kousek od baraku to zacinalo zase zlobit. Kontroloval jsem svicky, koupim nove. Jedna ma cerny keramicky izolant, takze je nejspis slusla a jak se zahreje dela bordel. Jinak nevim.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 hostů