zavareny diff

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: zavareny diff

Příspěvek od Tosho » 06.07.2012, 19:30

Pani otvorim opat temu,

riesil som to uz zo slikom cez telefon zaco mu velmi dakujem a ma u mna velke pivo.

K veci: Dal som zavarit diff, klasika zhodil som diff z auta, rozobral ho, stred - kriz z koleckami som vyhodil a ujo mi zavaril presne ako na tejto fotke:

http://imageshack.us/photo/my-images/11 ... 09352d.jpg
http://imageshack.us/photo/my-images/11 ... 09354i.jpg

satelity som mal vybrate pri zvarani a mozno ze to bola chyba pretoze ich spat uz viem len velmi tazko nabit z kladivom, normalne tak idu z rukov po segerku a potom len sa doklepne kladivom aby zaskocili, na druhom opene mi to takto ide ale na tom zavaraku vobec. Neviem ci sa mi zvaranim stiahol ten material a preto je to zle alebo neviem.

Urcite ale niesu v tisichrane hrusky ziadne piliny ani drobky od zvarania, je to viac krat cistene, to iste aj tisichran na satelite.

Otazka je ci to tam mozem nabit na silu z kladivom a vydrzi to alebo kupit druhy diff a zavarit ho tak ze nechat v hruske satelit ked sa bude zvarat.

Mozno sa s tym uz niekto stretol tak sa pytam. Dakujem za kazdu radu.

P.S.: sorry za tie obrazky ze musite klikat ale cez img mi to nezobrazovalo.
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Re: zavareny diff

Příspěvek od MYSAK » 06.07.2012, 20:08

A co treba ze to mas zavareny tak ze proste zuby nesedej proti sobe tak aby se mezi en trefily satelity? A proc je tam vubec chces strkat?

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: zavareny diff

Příspěvek od Tosho » 06.07.2012, 21:25

tisic hrany presne nasleduju po sebe, vyzera to ze to musi sediet ale proste to nesedi. Par ludi z fora to videlo na zivo a tiez nechapali.

A preco? Ved na satelit srubujes predsa poloos. Ten stredovy kriz zo styroma kolieskami tam uz nieje.
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Re: zavareny diff

Příspěvek od MYSAK » 06.07.2012, 22:28

Ten tisicihran nas nezajima (pokud teda nemas tu diru vyosenou) ale ja mluvim o tom ze ty satelity ti mohly vyjit na zuby toho kola co je navareny, nevim jakym zpusobem ste to varili. Ale kazdopadne nevim proc bys je tam ted potreboval, pokud vim vystupni hridele se jen narazi, nesroubujou a uz vubec ne do satelitu

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: zavareny diff

Příspěvek od Tosho » 07.07.2012, 12:21

Ok nechapeme sa, zle som sa vyjadril.

zavarene to mam presne tak ako som poslal tie dve fotky, ten stredovy kriz z kolieskami ako som pisal som vyhodil prec. Pravdepodobne to sa vola ten satelit. Ja som bol cely cas v tom ze satelit je ta cast poloosy ktoru strkas do diffu po stranach a na to srubujes poloosy. Tak sa ospravdlnujem za nepresne vyjadrovanie.

Cize nemam to ani vyosene, satelit je vyhodeny a diff je zavareny ale ta cast poloosy ktoru mas strcit do diffu len rukou, my tam proste vojde len ked po nej bucham z kladivom a dost silno. Pravdepodobne sa mi stiahol material v casti kde je ten tisichran v hruske. Inak tomu nechapem.

Len som chcel spytat ci sa to uz nahodou niekomu nastalo a jazdi z takym difom aj ked to tam nabuchal z kladivom nasilu tie casti poloosi.

Tieto myslim:

http://imageshack.us/photo/my-images/142/shafts5gk.jpg/

Popripade ako mam spravne zavarit diff aby sa mi uz ten material nestiahol. Mam to zvarat tak ze necham dnu tie casti z poloosy?

Dakujem
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Re: zavareny diff

Příspěvek od MYSAK » 07.07.2012, 12:30

Jo uz to chapu :) Satelity sou ty maly kolecka na krizi proto sme se neshodli :) V tom pripade je vazne mozny ze se to stahlo. Co sem tady zahlid par fotek meli to kluci reseny jinak, varili prave ty satelity vuci tem vystupnim kolum. Snad se ozve nekdo z majitelu ;)

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: zavareny diff

Příspěvek od Tosho » 07.07.2012, 12:32

Fotku som pouzil z romeniusoveho diffu, a aj slik vravel ze to mam varit takto a tusim aj pablo je toho nazoru.

Ale dakujem :)
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Re: zavareny diff

Příspěvek od MYSAK » 07.07.2012, 13:06

Me se ten "tvuj" zpusob provedenim taky libi vic. A pokud to ostatni tak maji nejde mi do hlavy jaktoze se ti to stahlo a jim ne :?

Uživatelský avatar
SilverFox
user
Příspěvky: 1217
Registrován: 16.09.2007, 18:28
Bydliště: Plzeň

Re: zavareny diff

Příspěvek od SilverFox » 07.07.2012, 18:16

A bylo to vařený poskládaný? Resp je to všechno perfektně v ose?
Obrázek

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: zavareny diff

Příspěvek od Tosho » 07.07.2012, 19:04

Ano vsetko to bolo v jednej ose ale nenechali sme tam tu cast poloosi co bola asi chyba. Husenica ako prasa asi styri dal na seba, zvaral to zvarackou velkou ako pol osobneho auta.
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: zavareny diff

Příspěvek od Tosho » 08.07.2012, 11:32

Nasiel som aj dobry clanok ako sa robi SHIM na VLSD, snad to niekomu pomoze

http://www.trampdrift.com/index.php?opt ... Itemid=774
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Re: zavareny diff

Příspěvek od MYSAK » 08.07.2012, 12:01

Jo tohle chci taky zkusit jestli to ty moji slupce aspon trochu pomuze..

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: zavareny diff

Příspěvek od pablo » 13.07.2012, 06:58

mohol nastat problem pri zvarani prehriatym materialu a tym padom sa mohol zdeformovat pokrutit aj ked to je celkom silny matros uz som takto vyhodil dve hrusky na jednej to vykusalo tisic hran lebo sa to tam unasac na poloos narval kladivom a v zatazi to prdlo a druha hruska po zvareny pri kontrole hadzala proste to znicilo dva stale prevody.

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: zavareny diff

Příspěvek od Tosho » 13.07.2012, 18:08

presne ja mam prvy problem z tych dvoch, ako to mam zvarat pablo? Tak ze unasace tam nasadim pri zvarani aby to nepojebalo opat?

Dakujem

Popripade nemas zavareny diff na predaj?
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 115 hostů