NEW problem.....poradte

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
nismo.power
user
Příspěvky: 187
Registrován: 08.11.2004, 00:30
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

NEW problem.....poradte

Příspěvek od nismo.power »

Mam takovej problem u motoru..... pred 3ma dny sme na to s martinem534 koukaly, ale nevim vo co de, dela mi to uz asi mesic, a nevim co s tim..... problem asi takovej : predstavte si zvuk jako kdyz piska remen, urcite ho vsichni znate...... kdyz piska remen, tak treba kdyz je to vlhky nebo tak, tak to udela hned po tom jak se nastartuje, a tak do minuty vetsinou ten zvuk prestane a kdyz se prida plyn, tak piska jeste vic a vic....... ja mam problem takovejhle, nastartuju, kdyz je to studeny, tak zadnej problem neni.......nekam jedu, je jedno jak jedu, ale tak po minute treba zastavim, a zacne zvuk jako kdyz piska remen.....( neni to tak hlasity jako remen, ale je to ten zvuk...) ...tak otevru kapotu, a hledam zdroj..... remeny nic, klimatizaci nemam, aleternator nic, vodni pumpa nic, vrtzle nic, vacky nic, proste to jde od turba !!! jenze kdyz pridam treba jen nepatrne plyn, tak to prestane.....coz je taky divny..., vypnu motor, nastartuju, a hele, ono zase nic..... divny.....ani ja ani martin534 nevim co to je....... myslime si ze treba nekde u svodu je nejaka netesnost ktera se teplem roztahne a piska tam vzduch z vejfuku nebo tak......ale jinak nas nic nenapada......zni to jakoby treba nesel olej do turba, jenze to by tim okamzite odeslo kdyz by se nemazalo !! ....... vazne nevime...... jestly ste nekdo neco takovyho mel, tak poradte pls. :) a jeste jedna vec, chci se zeptat jestly je normalni kdyz je nastartovano a otevre se vicko nad vackama a spadnou mi otacky....jestly to je normal nebo jestly nekde chyba....... Dik za odpovedi..... :)
Uživatelský avatar
nismo.power
user
Příspěvky: 187
Registrován: 08.11.2004, 00:30
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

a jeste jen tak neco mimo misu.....

Příspěvek od nismo.power »

vcera sem odpojil turbo na zimu...... jak z duvodu mensiho vykonu=nensi nebezpeci , tak kvuli spotrebe....... zapojim az zase na jare :) ........ prvni dojmy......tipuju tak neco kolem 100 koni :)) auto jede v poho, ale zadnej kopanec od turba.....proste si to vali jako klasicka atmosfera :) az bude zmereno, tak sem dodam i spotrebu..... :) jinak odpojeni= uplne otevreni WasteGate....... takze mi turbo netlaci 9 atmosfer, ale nic :)
Petr
user
Příspěvky: 167
Registrován: 08.10.2004, 13:31
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr »

kdyz to piska, vyslapni spojku.... pokud to prestane, dela to prevodovka, nebo spojkove lozisko ci co, me to delalo tajky...
Vinova S13 - 1990

T25 - 0,8bar , kat už neny, BOV MK II - Minulost... rad vzpominam, 200sx je bezva auto
------------------------------------
ale ted si vozim prdel v XEDOS 9 2,5 V6 - 4WS
a trosku mene z ni boli zada :)
Uživatelský avatar
nismo.power
user
Příspěvky: 187
Registrován: 08.11.2004, 00:30
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od nismo.power »

Petr píše:kdyz to piska, vyslapni spojku.... pokud to prestane, dela to prevodovka, nebo spojkove lozisko ci co, me to delalo tajky...
no tim to taky neni..... spojka nejak blbne , to jo.......kdyz nastartuju tak mam dejme tomu 1100 otacek napr, a sundam nohu ze spojky, tak zacne delat chrrrrr ( ne nejak moc hlasite, ale de to trochu slyset ) a otacky padnou tak na 1050 ......ale tim to neni..... :)
Uživatelský avatar
Ondrey
user
Příspěvky: 587
Registrován: 27.09.2004, 15:47
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondrey »

nismo.power píše:
Petr píše:kdyz to piska, vyslapni spojku.... pokud to prestane, dela to prevodovka, nebo spojkove lozisko ci co, me to delalo tajky...
no tim to taky neni..... spojka nejak blbne , to jo.......kdyz nastartuju tak mam dejme tomu 1100 otacek napr, a sundam nohu ze spojky, tak zacne delat chrrrrr ( ne nejak moc hlasite, ale de to trochu slyset ) a otacky padnou tak na 1050 ......ale tim to neni..... :)
Zní to jako net?snící sání za turbem.. p?esn? tohle mi d?lalo auto, když trošku naprasko jedno z t?sn?ní kolem turba, takže to foukalo vedle..
PS
To odpojení turba je fakt svérázná úprava.. bude ti to te? dávat moc bohatou sm?s, protože do sání p?jde o hodn? mí? vzduchu, ale ECU to nebude v?d?t.. já bych se na to bejt tebou vykašlal, protože na spot?eb? se to natuty neprojeví, akorát riskuješ p?kný zk_rvení motoru..
240 genuine british BHPs covered with British racing green..
Uživatelský avatar
zorro
user
Příspěvky: 150
Registrován: 27.09.2004, 13:27
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zorro »

Wow 9 atmosfér? A to ten motor v pohod? rozdejchá??? :)))))))))))))

No a nem?že to být náhodou výv?vou na posilova? ?ízení nebo tím, že je tam málo kapaliny???


Ondrey: bohatou sm?sí nic neriskuje. Jen se mu to bude dusit, ale motor to neodd?lá. Ale chudá sm?s, ta je pro motor fatální.
idanow
user
Příspěvky: 418
Registrován: 14.10.2004, 08:36
Bydliště: malacky, sk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od idanow »

zorro píše:bohatou sm?sí nic neriskuje. Jen se mu to bude dusit, ale motor to neodd?lá.
motor nie, ale ak k tomu prida maly predzapal tak si opali lopatky turbiny, zrusi lambdu a prepali katalizator (ako ja :lol:)
Odpovědět