Palivová pumpa....?

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
swed
user
Příspěvky: 707
Registrován: 07.10.2004, 14:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Palivová pumpa....?

Příspěvek od swed » 29.12.2004, 10:50

Asi už je tu dost lidí co m?lo zkušenosti s nestíháním palivové pumpy....
Zajímalo by m? jeslti se to,že pumpa prost? nestíhá m?že projevit i jinak než škubáním..
M? se totiž auto chová tak,že ve 2500 super nástup a zatla?ení do seda?ek ale n?kde okolo 3500-4000 jakoby spadnul trochu výkona auto už tolik netla?í a pak p?i vyšších otá?kách zase jo. Mám tam stage 1 ?ip a projevilo sem mi to ale až po namontování fmicu z avie.Tak soudím, že vzduchu je dost co jde do motoru, ale pumpa by nemusela stíhat.Ale žádné škubání,jen povolení v zátahu auta.....? :?
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS

jamajcan77
user
Příspěvky: 56
Registrován: 28.10.2004, 15:26
Bydliště: ostrava-jih city
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jamajcan77 » 29.12.2004, 12:10

me to d?lalo to samý ale ja m?l "hluché místo"3000-3500 a potom se to ?aplo ale ted hups zadné hluché místo a jdeto o mnoho líp
200sx/89/red/victor/205/55/16

Petr
user
Příspěvky: 167
Registrován: 08.10.2004, 13:31
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 29.12.2004, 13:01

Stalo se mi to samy.. 4500-6000 jako by prestalo tlacit i kdyz na turbu 0,9 Bar a pak u 7 000 to zase neskutecne skubne a zarve do sedacky...
Pro tech 4-5 je slyset detonace.....

Nevim, jeste mam pocit jestli to nesouvisi se svickama nebo civkama... protoze kdyz jsem byl u Zorra v OC tak tam mi to tehdy v noci proste kolem 5 000 jen vubec netahlo... az ted to zacalo po pauze 4-6 po 6 000 otackach zase tahat.
Takze uz jen vyresit to mrtve misto.. bud to je tim ze nestiha pumpa - v tech otackach je nejvetsi kroutak ... a nebo civky + svicky
Vinova S13 - 1990

T25 - 0,8bar , kat už neny, BOV MK II - Minulost... rad vzpominam, 200sx je bezva auto
------------------------------------
ale ted si vozim prdel v XEDOS 9 2,5 V6 - 4WS
a trosku mene z ni boli zada :)

Uživatelský avatar
swed
user
Příspěvky: 707
Registrován: 07.10.2004, 14:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swed » 29.12.2004, 13:55

no jdu koukat po n?jaké walbro GSS341 - doufám že to je ona :o) nebo má n?kdo na prodej? ale netla?ím na to.P?es zimu ?asu dost.. :D
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 29.12.2004, 14:16

bude to pumpou, protože v rozsahu 4,5(n?kdo 3,5) - 6000 tla?í turbo nejvíc vzduchu, proto je pot?eba nejvíc benzínu :-)

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 30.12.2004, 10:51

Presne tak, ve vyssich otackach je pokles tlaku, turbo nestiha tlacit, motor si bere vic. Nejvetsi pretlak z turba je okolo tech 4000 a tady je potreba nejvic benzinu, aby nebyla chuda smes. Standardni pumpa pri pozadovanem tlaku (danem fpr) nestiha davat objem...

Uživatelský avatar
swed
user
Příspěvky: 707
Registrován: 07.10.2004, 14:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swed » 30.12.2004, 11:33

a nem?že nastat v tomhle p?ípad? problém s chudou sm?sí? :?
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 30.12.2004, 12:39

nastane

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 30.12.2004, 19:08

Po dlouhe odmlce mam konecne zase pristup k netu :D .
Mam uplne opacny problem. Auto se mi dusi a pri plnem seslapnuti plynu je to jeste horsi...to vse do presne 4200ot. Od 4200 na jakoukoli rychlost otackomer vylitne a auto ma zatah, ale do tech 4200.. :cry:
Zkousel jsem cip st.1 tlak 1bar origo pumpa...jelo to lip, ale stejne se to dusilo. Pak jsem neco delal na aute okolo turba, dal orig. cip, ale zapomel jsem snizit tlak, kterej se mi omylem vyhoupl na 1,2bar. Auto jelo super. Byl jsem si vedem ze takle jezdit nemuzu, ale chtel jsem zkusit detonace... kterych jsem se nedockal...
Proto mam podezdreni, ze mi tam jde moc benzinu a proto se motor v nizsich otackach dusi, ale nejde mi do hlavy tech 4200ot. :oops:
Co vy na to??

Řehy
user
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004, 21:27
Bydliště: Říčany u Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Řehy » 30.12.2004, 19:12

....sakrys :roll:....

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 03.01.2005, 08:46

Anonymous píše:Po dlouhe odmlce mam konecne zase pristup k netu :D .
Mam uplne opacny problem. Auto se mi dusi a pri plnem seslapnuti plynu je to jeste horsi...to vse do presne 4200ot. Od 4200 na jakoukoli rychlost otackomer vylitne a auto ma zatah, ale do tech 4200.. :cry:
Zkousel jsem cip st.1 tlak 1bar origo pumpa...jelo to lip, ale stejne se to dusilo. Pak jsem neco delal na aute okolo turba, dal orig. cip, ale zapomel jsem snizit tlak, kterej se mi omylem vyhoupl na 1,2bar. Auto jelo super. Byl jsem si vedem ze takle jezdit nemuzu, ale chtel jsem zkusit detonace... kterych jsem se nedockal...
Proto mam podezdreni, ze mi tam jde moc benzinu a proto se motor v nizsich otackach dusi, ale nejde mi do hlavy tech 4200ot. :oops:
Co vy na to??
skus este kombinaciu stage1 cip+walbro pumpa:)
1.2 bar na seriovom cipe znamena velmi chudobnu zmes alebo mas velmi zlu kompresiu vo valcoch.....ako sa prejavuje to dusenie? nie je to nahodou taka rychla seria akoby vynechanych iskier?

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 03.01.2005, 09:55

Zkus natankovat plnou, pojezdi aspon 50km v tech otackach, kde mas problemy a dotankuj - zjisti si spotrebu, hned budes vedet, jestli mas bohatou smes...

Řehy
user
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004, 21:27
Bydliště: Říčany u Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Řehy » 17.01.2005, 08:06

Vim ze 1,2 baru neni idealni, byl to nechtenej omyl :? Kompresi ma 10,7-11 na vsech valcich... Ne ne, neni to jako vynechavani jiskry, nad tim jsem uz laboroval. Kdybych mel chudou smes, slysel bych detonace, ne?? Ja nic neslysel ani pri tech 1,2. Spotreba 12l s lehkou nohou... Kdyz beru benzin, beru vzdycky plnou.

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 17.01.2005, 10:22

Tlaky mas dobry, ale 12l s lehkou nohou??? To mi prijde jako hoooodne moc. Ja jezdim okolo 13-15 po dalnici 160-180, do 12 se vejdu ted v zime ve meste, kdyz jsem na kazdem semaforu prvni a dalku s lehkou nohou umim rozhodne pod 10. Kombinovana spotreba 10.8 pri projeti cca 600km 50/50 mesto/dalnice.

Uživatelský avatar
Mr.FU
user
Příspěvky: 213
Registrován: 27.09.2004, 14:46
Bydliště: Jirkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr.FU » 17.01.2005, 12:20

Já jsem dokázal jet pohodov? dálku i za 8,5. S tlaky na válcích 10-9-6-7. 12 je opravdu dost.
Nissan 200SX, r.v. 1990.
Nový lak.
GO Motoru.
Nové turbo.
A jezdí :-)

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 hostů