Omezovač u S13?

otázky a odpovědi technického rázu
Caizi
user
Příspěvky: 951
Registrován: 15.04.2005, 11:22

Omezovač u S13?

Příspěvek od Caizi » 13.09.2005, 16:57

Čaute..muže se zničit motor když jej budete dlouho držet na plných otáčkách? Nebo má S13 nějaký omezovač?

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 13.09.2005, 19:11

může, otázkou je co je dlouho

Uživatelský avatar
Piettro
user
Příspěvky: 499
Registrován: 27.12.2004, 21:52
Bydliště: Teplice nad Bečvou (Bohumín)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Piettro » 13.09.2005, 20:05

Martin_534 píše:může, otázkou je co je dlouho
...no do doby, nez to odvaris :lol:

Caizi
user
Příspěvky: 951
Registrován: 15.04.2005, 11:22

Příspěvek od Caizi » 13.09.2005, 21:03

Jde mi o to ze kduz delam hodiny na miste tak to drzim az 20 vterin na plnych otackach..tak nevim jestli to nemuzu nejak znicit..doufam ze ne..

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 14.09.2005, 06:48

Caizi píše:Jde mi o to ze kduz delam hodiny na miste tak to drzim az 20 vterin na plnych otackach..tak nevim jestli to nemuzu nejak znicit..doufam ze ne..
to je najlahsia a najrychlejsia cesta ako znicit seriovy motor. olejova pumpa nezvlada otacky nad cca 7000, moze klaseat tlak oleja, prehrieva sa olej atd...obmedzovac tam samozrejme je, seriova ecu ho ma na 7400ot ak sa nemylim, ale nie je velmi presny, bezne pusti aj do 8000.....

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 14.09.2005, 09:28

Standartne by mel byt pro evropu na 6800rpm (V UK maji pry 7200rpm) Rekl to Jez co dela cipy tak na tom asi trocha pravdy bude :)

http://www.sxoc.co.uk/vbb/showthread.ph ... ge=1&pp=20
Naposledy upravil(a) 935Baby dne 14.09.2005, 11:53, celkem upraveno 1 x.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo » 14.09.2005, 10:57

Tych 6800 ot/min mozem potvrdit. Ked som raz gumoval cestu :D tak ot pri plnom plyne kolisali 6800-7000.
Nissan 200SX S13 1990

Caizi
user
Příspěvky: 951
Registrován: 15.04.2005, 11:22

Příspěvek od Caizi » 14.09.2005, 12:42

ok...diky vsem...uz ho budu setrit..

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 14.09.2005, 15:14

mě jde až při těch cca 7400 ale chudák motor... dej si cihlu pod plynovy pedal tak velkou aby ti to točilo při plnym plynu min
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 16.09.2005, 07:21

935Baby píše:Standartne by mel byt pro evropu na 6800rpm (V UK maji pry 7200rpm) Rekl to Jez co dela cipy tak na tom asi trocha pravdy bude :)

http://www.sxoc.co.uk/vbb/showthread.ph ... ge=1&pp=20
vsetky seriove ECU co som kedy videl, maju obmedzovac na 7200 alebo 7400ot. 6800ot je len posledna hodnota v palivovaj mape, nie obmedzovac....

Uživatelský avatar
Ondrey
user
Příspěvky: 587
Registrován: 27.09.2004, 15:47
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondrey » 16.09.2005, 10:39

raddy píše:
935Baby píše:Standartne by mel byt pro evropu na 6800rpm (V UK maji pry 7200rpm) Rekl to Jez co dela cipy tak na tom asi trocha pravdy bude :)

http://www.sxoc.co.uk/vbb/showthread.ph ... ge=1&pp=20
vsetky seriove ECU co som kedy videl, maju obmedzovac na 7200 alebo 7400ot. 6800ot je len posledna hodnota v palivovaj mape, nie obmedzovac....
.. je to tak.. se sériovým čipem mi na brzdě naměřili maximální otáčky 7.250 za minutu..
240 genuine british BHPs covered with British racing green..

Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Katany » 29.11.2005, 20:06

:shock: kdyz jsem tohle auto co ted mam poprve zkousel tak jsem ho roztocil pres 8000rpm ... koukal jsem jak blazen (sorry blazne), nevim jak je to mozne chip je seriovy ...

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 29.11.2005, 21:33

8000tis je moc, mě šlo k 7400ot a to je ta hranice co je daná výrobcem asi 7200+- těch 200ot je nepřesnost budto oka,nebo přístroje, .. každopádně v těhhle oáčkách se motor akorát posere,.. 20s to držet v omezovači...to smrdí GO
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Spider
user
Příspěvky: 72
Registrován: 10.11.2005, 16:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od Spider » 29.11.2005, 22:23

blázen píše:8000tis je moc, mě šlo k 7400ot a to je ta hranice co je daná výrobcem asi 7200+- těch 200ot je nepřesnost budto oka,nebo přístroje, .. každopádně v těhhle oáčkách se motor akorát posere,.. 20s to držet v omezovači...to smrdí GO
třeba měl omezovač rozbitej :D a Katany píše že to přetočil přes 8000rpm to ho tam asi fakt neměl, anebo tam jenom chvilkově vyskočila ručička!? chce to ještě přídavnej otáčkoměr aby byla fakt jistota pak by se to vědělo přesně

Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Katany » 29.11.2005, 22:47

ta rucicka se drzela za 8000rpm tak 3-4vteriny nez jsem ubral ... ale je to nesmysl, musi to byt nejaka odchylka otackomeru ...

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 hostů