Benzín v oleji

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
Gulašek
user
Příspěvky: 134
Registrován: 20.07.2005, 14:46
Bydliště: Veselí nad Moravou
Kontaktovat uživatele:

Benzín v oleji

Příspěvek od Gulašek » 28.10.2005, 08:31

přes co to može jít ? kde može byt chyba ? :(

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Benzín v oleji

Příspěvek od raddy » 28.10.2005, 08:34

Gulašek píše:přes co to može jít ? kde može byt chyba ? :(
no mna napada, ze to moze ist cez kruzky, ked je kompresia hodne zla, zmes sa nezapali a pretlaci ju to cez kruzky do olejovej vane. Dalsia moznost je cez ventily a cez odvetranie vaciek spat do vane....Ako sa prejavuje benzin v oleji?

Uživatelský avatar
Gulašek
user
Příspěvky: 134
Registrován: 20.07.2005, 14:46
Bydliště: Veselí nad Moravou
Kontaktovat uživatele:

Re: Benzín v oleji

Příspěvek od Gulašek » 28.10.2005, 08:37

raddy píše:
Gulašek píše:přes co to može jít ? kde može byt chyba ? :(
no mna napada, ze to moze ist cez kruzky, ked je kompresia hodne zla, zmes sa nezapali a pretlaci ju to cez kruzky do olejovej vane. Dalsia moznost je cez ventily a cez odvetranie vaciek spat do vane....Ako sa prejavuje benzin v oleji?

Že ti přibívá olej a cítíš tam v olejii benzín.

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 28.10.2005, 08:43

hmm, tak to urcite zacni zmeranim kompresie......nenapada ma iny sposob ako tie kruzky alebo ventily, myslim ze olejovy system je od benzinu oddeleny.....

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 29.10.2005, 16:19

Jak pribyva olej a je citit po benzinu, je to urcite netesnicimi krouzky a nizkou kompresi... ja mel olej jako vodu po necelych 1000km, zredeny benzinem a brutalne byl citit. Komprese vsechny mezi 8 a 9.

Uživatelský avatar
Gulašek
user
Příspěvky: 134
Registrován: 20.07.2005, 14:46
Bydliště: Veselí nad Moravou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gulašek » 29.10.2005, 17:17

Díky za rady vyzkouším to :D

Uživatelský avatar
street.racer
user
Příspěvky: 395
Registrován: 07.11.2004, 01:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer » 30.10.2005, 08:18

Benzin se casem dostava do oleje uplne normalne a je to jeden z hlavnich faktoru, proc je treba ten olej menit.
Zaprve zkus zkontrolovat A/F ratio, pokud ho mas treba okolo 10:1 - 11:1 tak dochazi pomerne rychle k zanaseni oleje benzinem.
Zadruhe je tu moznost, ze pistni krouzky uz nemaji puvodni schopnost stirat.
Zatreti, ale tohle asi teda nehrozi, pokud mas vylestene intake ports od vstriku dal ke spalovaci komore, tak se stava ze tamtudy tecou kapky benzinu a to se dostane na stenu valce.
Zactvrte, unavene vstriky a tim zpusobena schopnost rozprasovani benzinu.

Uživatelský avatar
Gulašek
user
Příspěvky: 134
Registrován: 20.07.2005, 14:46
Bydliště: Veselí nad Moravou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gulašek » 30.10.2005, 14:19

street.racer píše:Benzin se casem dostava do oleje uplne normalne a je to jeden z hlavnich faktoru, proc je treba ten olej menit.
Zaprve zkus zkontrolovat A/F ratio, pokud ho mas treba okolo 10:1 - 11:1 tak dochazi pomerne rychle k zanaseni oleje benzinem.
Zadruhe je tu moznost, ze pistni krouzky uz nemaji puvodni schopnost stirat.
Zatreti, ale tohle asi teda nehrozi, pokud mas vylestene intake ports od vstriku dal ke spalovaci komore, tak se stava ze tamtudy tecou kapky benzinu a to se dostane na stenu valce.
Zactvrte, unavene vstriky a tim zpusobena schopnost rozprasovani benzinu.
Co je to prosimtě to A/F ratio? Já vím neznalost neomlouvá :D

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 30.10.2005, 15:07

poměr směsi vzduchu a benzínu

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 30.10.2005, 15:59

jaká hodnota resp. poměr by měl být?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
street.racer
user
Příspěvky: 395
Registrován: 07.11.2004, 01:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer » 30.10.2005, 18:28

A/F ratio = Pomer vzduch/palivo
Teoreticky je ideal 14.7, ale v praxi je nejvetsi vykon cca okolo 12.5:1 pri plne zatezi, na volnobeh atd je ideal tech cca 14.7:1.
Samozrejme u beznych "tuningovych" motoru kde neni moznost menit predstih a je nutno dbat na EGT atd. tak je nekdy i nutne dat smes bohatsi treba 10.5:1 - 11:1 a mit tam vice benzinu, ktery vlastne pohlti teplotu ve spalovacim prostoru a tim snizi EGT.

Uživatelský avatar
Gulašek
user
Příspěvky: 134
Registrován: 20.07.2005, 14:46
Bydliště: Veselí nad Moravou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gulašek » 31.10.2005, 08:25

street.racer píše:A/F ratio = Pomer vzduch/palivo
Teoreticky je ideal 14.7, ale v praxi je nejvetsi vykon cca okolo 12.5:1 pri plne zatezi, na volnobeh atd je ideal tech cca 14.7:1.
Samozrejme u beznych "tuningovych" motoru kde neni moznost menit predstih a je nutno dbat na EGT atd. tak je nekdy i nutne dat smes bohatsi treba 10.5:1 - 11:1 a mit tam vice benzinu, ktery vlastne pohlti teplotu ve spalovacim prostoru a tim snizi EGT.
No zas mám ještě otázečku kde to mám změřit nebo čím to upravit ten poměr :?: :lol:

Uživatelský avatar
street.racer
user
Příspěvky: 395
Registrován: 07.11.2004, 01:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer » 31.10.2005, 08:29

Gulašek píše:
street.racer píše:A/F ratio = Pomer vzduch/palivo
Teoreticky je ideal 14.7, ale v praxi je nejvetsi vykon cca okolo 12.5:1 pri plne zatezi, na volnobeh atd je ideal tech cca 14.7:1.
Samozrejme u beznych "tuningovych" motoru kde neni moznost menit predstih a je nutno dbat na EGT atd. tak je nekdy i nutne dat smes bohatsi treba 10.5:1 - 11:1 a mit tam vice benzinu, ktery vlastne pohlti teplotu ve spalovacim prostoru a tim snizi EGT.
No zas mám ještě otázečku kde to mám změřit nebo čím to upravit ten poměr :?: :lol:
Pomer se nejlepe zmeri nejakou kvalitni Wideband UEGO lambda sondou + nejakym merakem. Pomer se uprauje fuel computerem, cili nejakou pridavnou ridici jednotkou jako je S-AFC e-manage atd. nebo kdyz jsou penizky tak stand alone full programable ECU.

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 02.11.2005, 08:23

No a pre normalnych ludi staci vybrat sviecky a pozriet sa ci je cierna elektroda a zmerat kompresiu a to je vsetko.....Benzin moze ist nadmerne do oleja len cez kruzky v pripade zlej kompresie.
Okrem toho, keby bola tak extremne bohata zmes, je to citit aj z vyfuku, smrdi to benzinom.....

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 69 hostů