Problémek ze startováním

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Gulašek
user
Příspěvky: 134
Registrován: 20.07.2005, 14:46
Bydliště: Veselí nad Moravou
Kontaktovat uživatele:

Problémek ze startováním

Příspěvek od Gulašek » 19.12.2005, 20:05

Děláto : když chcu poprve nastartovat tak nic :( zkusím po druhé a už to ide ale jenom že to jde na ot.od 500-na 1100 za studena ! Škrtící klapka je vyčistěna AFM to samé ?Přemýšlal sem že by to mohli ještě dělat svíčky nebo malí tlak paliva ??? poraď te prosím :)

Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Katany » 19.12.2005, 20:22

zkus parkrat otocit klickem aby se ti rozvistily kontrolky a nekolikrat natlakovala pumpa (2x-3x) a pak zkus nastartovat ...

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 20.12.2005, 08:44

Katany píše:zkus parkrat otocit klickem aby se ti rozvistily kontrolky a nekolikrat natlakovala pumpa (2x-3x) a pak zkus nastartovat ...
presne tak. ak to pomoze, je zla/upchata palivova pumpa alebo filter. Ak nepomoze, doporucujem zacat zmeranim kompresie.

Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Katany » 20.12.2005, 12:22

raddy píše:
Katany píše:zkus parkrat otocit klickem aby se ti rozvistily kontrolky a nekolikrat natlakovala pumpa (2x-3x) a pak zkus nastartovat ...
doporucujem zacat zmeranim kompresie.
ty bys kazdyho hned desil s kompresema :) jen jestli uz jsi meril ty svoje :?: :D

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 20.12.2005, 13:02

Katany píše:
raddy píše:
Katany píše:zkus parkrat otocit klickem aby se ti rozvistily kontrolky a nekolikrat natlakovala pumpa (2x-3x) a pak zkus nastartovat ...
doporucujem zacat zmeranim kompresie.
ty bys kazdyho hned desil s kompresema :) jen jestli uz jsi meril ty svoje :?: :D
az ked zacnem mat problemy so startovanim :angel4:

ale k veci. nic v zlom, ale uz tu bolo tolko ze statujucich aut, debata na 4 strany a po 3 tyzdnoch doslo na meranie kompresie a bolo to jasne....preco nezacat tym najjednoduchsim?

takze, kvoli Katanymu, tu je postupnost krokov BEZ MERANIA KOMPRESIE :downtown:

1, skontroluj palivovy system ako uz bolo napisane
2, skontroluj sviecky a cievky
3, odpoj AFM. startuje dobre? Ak ano, mas zly AFM (nemusi byt len spinavy) alebo unik vzduchu medzi turbom a motorom
4, zmeraj predzapal (musi byt 15st)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
X, vsetko O.K.? Zmeraj kompresiu (ak bude zla, je to kvoli Katanymu, keby si ju zmeral hned, bola by v poriadku :kermit: )

Uživatelský avatar
240SX
user
Příspěvky: 220
Registrován: 20.12.2005, 17:36
Bydliště: Frenštát p.R.

Re: Problémek ze startováním

Příspěvek od 240SX » 20.12.2005, 18:07

Gulašek píše:Děláto : když chcu poprve nastartovat tak nic :( zkusím po druhé a už to ide ale jenom že to jde na ot.od 500-na 1100 za studena ! Škrtící klapka je vyčistěna AFM to samé ?Přemýšlal sem že by to mohli ještě dělat svíčky nebo malí tlak paliva ??? poraď te prosím :)
Nastavení čkrtící klapky je věc první a čistota druhá.Měl jsem podobný problém,že jsem v prvním okamžiku při nastartování studeného motoru měl otáčky nízko-500 a pak mi teprve vyběhly výš,a bylo to právě tím,že manuální nastavení klapky bylo špatné-klapka byla v klidu pořád pootevřena.

Uživatelský avatar
Gulašek
user
Příspěvky: 134
Registrován: 20.07.2005, 14:46
Bydliště: Veselí nad Moravou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gulašek » 20.12.2005, 18:08

Dík moc za všechny typi !!
Vyzkouším a pak písnu :)

Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Katany » 20.12.2005, 19:53

raddy píše:
Katany píše:
raddy píše: doporucujem zacat zmeranim kompresie.
ty bys kazdyho hned desil s kompresema :) jen jestli uz jsi meril ty svoje :?: :D

X, vsetko O.K.? Zmeraj kompresiu (ak bude zla, je to kvoli Katanymu, keby si ju zmeral hned, bola by v poriadku :kermit: )
ja sem takovej svinak ... uz bych ty auta likvidoval i na dalku ... :shock: radsi je zmer nejdriv ... :lol: 8-[ :axe:

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 20.12.2005, 21:19

Jen drobny poznatek - ja mel pred GO komprese pod 8 na vsech valcich a auto chytalo na jedno otoceni...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Katany » 20.12.2005, 21:45

doublejay píše:Jen drobny poznatek - ja mel pred GO komprese pod 8 na vsech valcich a auto chytalo na jedno otoceni...
ja mel kolem 6ti a nestartovalo nijak zvlast dobre :?

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 21.12.2005, 07:58

doublejay píše:Jen drobny poznatek - ja mel pred GO komprese pod 8 na vsech valcich a auto chytalo na jedno otoceni...
benzin prestane startovat az okolo 6 a nizsie, nafta potrebuje tusim 8???

ale ta rada s klapkou je tiez velmi dobra. ak totiz nie je spinac volnobehu zopnuty pri zatvorenej klapke, tak sa naotovri AAC ventil. Treba zmerat odpor na hornych dvoch pinoch konektra na snimaci klapky. Pri zavretej klapke tam musi byt skrat, akonahle nou pohnes, obvod sa musi rozpojit. Samotny snimac sa da potocit tak ,aby to bolo v poriadku.

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 21.12.2005, 09:41

doublejay píše:Jen drobny poznatek - ja mel pred GO komprese pod 8 na vsech valcich a auto chytalo na jedno otoceni...
mám stejnou zkušenost
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Gulašek
user
Příspěvky: 134
Registrován: 20.07.2005, 14:46
Bydliště: Veselí nad Moravou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gulašek » 21.12.2005, 22:32

No tak sem zkoušel to otočení klíčkem 2x3 a po čtvrté to chytlo jak víno :D .Tak snad to bude tím palivovím filtrem už sem ho objednal a zitra to skusím :)

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 21.12.2005, 22:39

Gulašek píše:No tak sem zkoušel to otočení klíčkem 2x3 a po čtvrté to chytlo jak víno :D .Tak snad to bude tím palivovím filtrem už sem ho objednal a zitra to skusím :)
Ja mel uplne stejny problem, musel jsem 2x-3x zapnout klicek a teprve pak startovat, problem nebyl ve filtru (mel jsem novy), ale odchazela mi origo pumpa. Po vymene za Walbro vsechny problemy prestaly s prvnim startem.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Katany » 21.12.2005, 22:40

doublejay píše:
Gulašek píše:No tak sem zkoušel to otočení klíčkem 2x3 a po čtvrté to chytlo jak víno :D .Tak snad to bude tím palivovím filtrem už sem ho objednal a zitra to skusím :)
Ja mel uplne stejny problem, musel jsem 2x-3x zapnout klicek a teprve pak startovat, problem nebyl ve filtru (mel jsem novy), ale odchazela mi origo pumpa. Po vymene za Walbro vsechny problemy prestaly s prvnim startem.
tak tak :D

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 73 hostů