Motáž mechanického budíku na měření tlaku paliva

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Motáž mechanického budíku na měření tlaku paliva

Příspěvek od 935Baby » 04.04.2006, 17:27

Koupil jsem si mechanicky budik na mereni tlaku paliva:

Obrázek

Na papírové krabičce ve které byl budik je napsano "Budík je pouze k pouziti pri nastavovani tlaku paliva, ne pro trvalou montáž"

Napadá vás nekoho proc bych nemel ten budik na stálo montovat do palivového okruhu? Ten budik bych zapojil na hadičku co jde z filtru do trubicky co privadi palivo do regulátoru paliva.

Proc bych ho tam nemel nachávat na stálo namontovaný?

Napadá mě, že třeba budík není konstruovaný na trvale tepelné zatížení vznikající v motorovém prostoru nebo třeba že ten budík má malou životnost a nevydrží dlouhodobý provoz

Ještě bych měl dotaz ohledně vlastní montáže: k budíku mám adaptér (viz. obrázek výše) V adapteru a na budíky jsou kuželové závity. Měl bych použít nejaké těsnění (treba PTFE pásku, tekuté těsnění atd.) na ten závit abych mel jistotu že to nepoteče. Nebo kuželové závity těsní dobře i palivo? Vůbec se mi nechce na ten závit cokoliv dávat - již to tady kdysi zmiňoval Raddy ze PTFE (teflon) páska je nebezpečná že se z ní mohou uvolnit kousky a ucpat vstřiky atd.

Máte nějaké zkušenosti s trvalou montáží a provozem takového budíku na měření tlaku paliva? Případně jak dlouho ho máte namontovaný?
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 04.04.2006, 17:53

kuželový závity se používají např na bombách na propan butan, akorát bych tam asi přidal trochu loctite, na další otázky neznám odzkoušenou odpověd

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 04.04.2006, 18:35

budíky na benzín se běžně používaj jako stálá instalace, ale většinou mají el. čidlo

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 04.04.2006, 18:49

...nebo jsou v jednom kompletu s FPR 8)
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 04.04.2006, 19:23

doublejay píše:...nebo jsou v jednom kompletu s FPR 8)
jenže tam je ten budík vcelku nanic, když pak za jízdy nevidíš, jakej máš tlak

až za měsíc (snad) složim auto, tak napíšu jak se chová elektronickej HKS 8)

valdos240sx
user
Příspěvky: 106
Registrován: 20.01.2006, 03:45
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Motáž mechanického budíku na měření tlaku paliva

Příspěvek od valdos240sx » 05.04.2006, 01:41

[quote="935Baby"]Koupil jsem si mechanicky budik na mereni tlaku paliva:

Obrázek

Na papírové krabičce ve které byl budik je napsano "Budík je pouze k pouziti pri nastavovani tlaku paliva, ne pro trvalou montáž"

Napadá vás nekoho proc bych nemel ten budik na stálo montovat do palivového okruhu? Ten budik bych zapojil na hadičku co jde z filtru do trubicky co privadi palivo do regulátoru paliva.

Proc bych ho tam nemel nachávat na stálo namontovaný?

Je možné že kvůli průtoku přez ten mezikus se bude měnit tlak za ním-ale spíš kvůli tomu budíku a životnosti.
NISSAN 240SX SE(S 13)KA 24DE,ČERVENÁ(R.V.91)VLSD-samosvor,SUPER HI-CAS,ŠÍBR,FÓLIE VZADU,KLIMA,17"225,REZONÁTOR,LADÁK.++240SX S13 KA24E,stíbrná met.(r.v.89)Bývaly majitel 240sx s Fóra.

Uživatelský avatar
street.racer
user
Příspěvky: 395
Registrován: 07.11.2004, 01:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer » 05.04.2006, 10:14

Protože tahat mechanický budík do kabiny je hovadina, protože by jsi musel natáhnout hadici s palivem až do kabiny. Jinak třeba ho můžeš mít namontovaný v motorovém prostoru, ale bude tam celkem na pikaču.
Jinak napsané to ta bude kvůli tomu, aby si to lidi nekupovali s tím, že si to dají do kabiny a budou tím stále sledovat tlak v palivové soustavě.

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 05.04.2006, 14:48

Díky za rady :)

Tak ho tam necham namontovaný na trvalo - v motorovém prostoru

Na závit při montáži do adapteru dam trochu Loctitu :)
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 184 hostů