Omezovac otacek nastaveni max hodnoty pri studenem motoru

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Conrad
user
Příspěvky: 450
Registrován: 15.10.2004, 12:44

Omezovac otacek nastaveni max hodnoty pri studenem motoru

Příspěvek od Conrad » 05.04.2006, 17:36

Zajimalo jestli lze nejakym zpusobem zabezpecit aby auto nejelo ..... Zni to divne ale obcas musim davat auto do servisu a nechci aby se mi v nem technici prohaneli na plnej plyn. Ikdyz jim vyslovne rikam ze si nepreji aby s tim jezdili, presto chci mit jistotu. Lze tedy jednoduchym zpusobem zabezpecit, aby auto nejelo pripadne aby se dalo vytocit max do 2500 ot/min napr. modifikaci epromky v ECU. Napadlo me plne otevrit wastergate ale bojim se jestli to na neco nebude mit vliv :(

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 05.04.2006, 17:54

kdyz otevres wastegate, tak ti turbo bude akorat foukat naprazdno, snizis vykon a tocky polezou nahoru i tak, ne?

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 05.04.2006, 17:55

Me napadlo jak jednoduse to udelat. Vymontuj AFM - pouze snimac (tu černou krabicku z boku), to hlavni teleso tam nech a otvor po snimaci zaslep nejakym gumovym spuntem nebo zalep lepenkou. Auto nepujde vytocit nad 2000rpm.

Pochybuju ze by meli v dilne nahodou AFM na 200SX :lol:

Update 8)

trochu jsem prehlidl v nadpisu ze chces omezit otacky pri studenem motoru. Tim odpojenym AFM to bude omezne i za tepla
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

AERO
user
Příspěvky: 178
Registrován: 02.03.2006, 21:06
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od AERO » 05.04.2006, 19:19

no musis to brat tak ze ked technici nieco robia potrebuju to overit ako sa to auto sprava.. ale ked otvoris westgate tak by ti to trochu pomohlo ale aj ten napad s AFM nie je spatny..

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 05.04.2006, 20:18

ale kdyz vytahne afm, tak bude mit bohatou smes a brzo i prazdnou nadrz :lol:

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo » 05.04.2006, 20:29

skus jazdit do 2000 ot. 8) ECU bude bezat na nudzovych mapach. Spotreby by som sa nebal. Ani bohatej zmesy. V servise budu radi, ze ho nemusia tlacit. :lol:
Nissan 200SX S13 1990

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 05.04.2006, 20:47

staci ak odpojis wastegate, auto pojde tak slabo, ze sa im nebude chciet na nom jazdid. Ak nechces ani vytacanie na volnobehu, tak jedine upraveny cip s nizsim obmedzovacom (a tym je vyriesene aj jazdenie). Napad s odpajanim AFM nie je idealny, pretoze motor bezi na vyrazne bohatu zmes a mozu si to odniest sviecky

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 05.04.2006, 20:53

idealni je odpojit wastgate, jede to stim fakt jak hovno. už sem to zkoušel. ale oni ti ji zapoji a budou chcet prachy i za toto že ti to orpavili. :lol: podle mě idealní je dvoukilo do servisu vubec nedavat, pokud se da jinač 8)
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Conrad
user
Příspěvky: 450
Registrován: 15.10.2004, 12:44

Příspěvek od Conrad » 05.04.2006, 21:03

Diky za vsechny rady ...s tim servisem byly mineny opravy kastle podvozku laku atd... na elektriku a motor si sahat nenecham ;)

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 05.04.2006, 21:13

rozumik píše:ale kdyz vytahne afm, tak bude mit bohatou smes a brzo i prazdnou nadrz :lol:
To bylo mysleno tak ze prijedes do servisu (respektive 5 metru pred vjezdem zastavis) vyndas AFM, zajedes k nim na dvorek. No a kdyby s tim nahodou chteli nekam jet tak si myslim ze na 2000 otacek by je to bavilo tak 10metru :lol:

Az budes mit auto opravene vyjedes od nich ven zapojis AFM a jedes :)
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 06.04.2006, 06:56

no tenhle problémek bych chtěl taky vyřešit. chci dat stříknout střechu na černou a opravit škrábance a právě se mi nelíbí představa, že se v tom ten borec bude někde prohánět

jenže mám trapnej problém, že se nedostanu k turbu :D mám tam totiž ten plech - tepelný štít nebo co to je - a za boha ho nemůžu bez nasilí dostat ven :oops: normálně odmontuju všechny šrouby, ale neni místo kudy ho vyndat :roll:

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 59 hostů