Vstřikovací/Systémový tlak

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
Neo
user
Příspěvky: 68
Registrován: 30.01.2006, 15:03
Bydliště: K.Hora,Kolín
Kontaktovat uživatele:

Vstřikovací/Systémový tlak

Příspěvek od Neo » 28.04.2006, 20:11

Stane se něco když vyměnim palivový čerpadlo za čerpadlo, který tlačí víc?
Konkrétně místo sériových - 2,5/1,96bar (aspoň myslim, že to tak je)
za - 3,0/2,0-2,5
Vstřiky by to měli podržet,ne :-k

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 28.04.2006, 20:19

crpadlo tlaci ovela vyssi tlak. tento sa reguluje regulatorom tlaku paliva na konstantnu hodnotu voci atmosferickemu tlaku. pokial nemas restrikciu v odtoku paliva do nadrze, vymena vykonnejsej pumpy (walbro a pod) tlak nezmeni.

Uživatelský avatar
Neo
user
Příspěvky: 68
Registrován: 30.01.2006, 15:03
Bydliště: K.Hora,Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neo » 28.04.2006, 20:43

Vim že tlalčí víc, bavim se už o tlaku za reg.Ale to nový čerpadlo tlačí víc než stávající (myšleno bez regulace tzn.že reg.musí "zabrzdit" větší tlak) jestli mě chápeš. Nemůže to regulátoru nějak uškodit?Ale když o tom tak přemejšlim tak asi ne!... :-k

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 29.04.2006, 11:20

nesmí být problem z odvodem paliva zpět do nádrže, pokud bude potrubi poškozene nebo přicpane na menši pruměr, tak to muže nadělat škody
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Neo
user
Příspěvky: 68
Registrován: 30.01.2006, 15:03
Bydliště: K.Hora,Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neo » 01.05.2006, 12:01

Tagže pumpa je vyměněná :) ,ještě nevim jestli tam zůstane.Zdá se mi že se tomu nechce moc do otáček jako dřív(zhruba od 2-3,5tis),ale co je pozitivní-zmizelo nepříjemný cukání při prudkym sešlápnutí plynu(to byl důvod výměny)
Jen pro zajímavost :
  • tlak při volnoběhu -neutrál - 1,8-1,9bar
    tlak při zvýš.ot. - neutrál - 2,2-2,3bar
    tlak při plné zátěži - 2,8-2,9bar
Potřeboval bych nějaké ori. hodnoty, musim ještě přeměřit samotnej budík,jestli nekecá 8)

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 64 hostů