Neslavný konec turba?

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 17.05.2006, 13:49

já když jsem povoloval oněch 9 matic, tak jsem přišel na to, že tři byly měněný a z těch tří 2 měli v turbu na kokot závit, takže tento problém je věčný, důležitější jak matice, je šteft, ale když to ukroutíš převrtáš a jedeš dál

LittleBoby
user
Příspěvky: 355
Registrován: 16.01.2006, 19:43
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LittleBoby » 17.05.2006, 13:52

Nemyslel jsem medene matky, ale pomedene nerez matky, v tech se ti zavit jen tak nezkurvi to musi utahovat leda velky silak = prase! :)

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 17.05.2006, 13:56

nevím jestli jsme do sebe cokoliv litleboby, nějak jsem na tebe nereagoval
můj názor - šteft - nerez povrchově měd
matka - dávám přednost mědi kdykoliv ji povolím a šteft přežije, ale může být i nerez s mědí na povrchu

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 17.05.2006, 13:57

Inac nepamatas kolko si platil za stefy a matky ?

LittleBoby
user
Příspěvky: 355
Registrován: 16.01.2006, 19:43
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LittleBoby » 17.05.2006, 14:00

Steft 160 Kc origos, matky nevim ty jsem kupoval ve Faborech, ale levne nebyly, tak 20-25 Kč kus, nejela jim tiskarna a tak mam jen celkovy ucet :(
Ty matky jsou super, specialne na vyfuky, s pojistnym zarezem proti povolovani, nerez, pomedene.

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 17.05.2006, 14:27

LittleBoby píše:Steft 160 Kc origos, matky nevim ty jsem kupoval ve Faborech, ale levne nebyly, tak 20-25 Kč kus, nejela jim tiskarna a tak mam jen celkovy ucet :(
Ty matky jsou super, specialne na vyfuky, s pojistnym zarezem proti povolovani, nerez, pomedene.
Mozes spresnit co je to to "ve Faborech" ? Akosi neviem o co/koho ide. Lebo to su presne take matky ako predava nissan tzv. self-locking a u nich to je ovela viac. Dik.

LittleBoby
user
Příspěvky: 355
Registrován: 16.01.2006, 19:43
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LittleBoby » 17.05.2006, 14:30

Fabory je firma se spojovacim materialem a vyznacuji se oproti treba Ferone tim, ze maji skoro vsechny srouby skladem, horsi je ze druhy rozdil je vyssi cena nez je obvykle, ale zase nemusis cekat.
http://www.fabory.com/imfw/portal/ep/sa ... h+Republic

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 17.05.2006, 17:04

Tak jsem na to mrknul. Turbo mi přijde v pořádku, vrtulka má podélnou vůli tak 0.5mm a příčnou (nahoru dolů) tak 0.6-0.8mm, těžko odhadnout, ale stěny se nedotkne.
Ale šmátral jsem rukou všude kolem a dole zespod turba jsem našmátral olej....Další poznatek: Kouř se objevuje jen po ostřejší jízdě. Tedy podle mého laického názoru při ostřejší jízdě díky většímu tlaku oleje to někde utíká a pak se olej spaluje na nějaké žhavé trubce? Co myslíte?
Ale furt nevím co způsobuje ty divné zvuky :?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 17.05.2006, 17:24

jak jsem psal ty zvuky to chce slyšet, jinak jak jsem říkal posledně těch 0,5 už je brutus, může to pískat třeba právě kvůli tomu

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 17.05.2006, 17:49

kompresor vyzera byt v poriadku, tie vole nie su velke. ale cely problem s olejom mozu sposobavat zle olejove tesnenia alebo upchaty odvod oleja z turba alebo pretlakovana olejova vana...

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 17.05.2006, 17:59

no rady nevím 0,5 na turbu tam a zpět už hraničí s koncem turba

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 18.05.2006, 12:35

mě tohle čmoudění dělá špatně dotažený přívod oleje do turba a nemam klič se kterym se tam dostanu tak musim vytahnout turbo.. a to cinkání mi dělal volný šroub mezo downpipe a vyfukem tak se na to mrkni,..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 144 hostů