Swap zadni napravy z S14 na S13

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Swap zadni napravy z S14 na S13

Příspěvek od Mirek » 23.05.2006, 21:54

Snazim se najit jine reseni nez je ulozeni zadni napravy "natvrdo" (viz http://www.rs-takagi.com/original/suspension/busyu.jpg ) . S14ka ma roztec sroubu na uchyceni o 1cm sirsi, takze origo silace nejdou pouzit. Chtel bych tam dat zase neco pruznyho..ale museji byt s excentrickou dirou. Pokud by o necem podobnym nekdo vedel...nebo mel nejaky napad z ceho to vyrobit...tak piste :)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 23.05.2006, 22:54


Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 23.05.2006, 23:02

Hmm...inglis neni moje silna stranka...http://forums.evolutionm.net/showthread.php?t=166524 uz to testoval? bych nerad, aby kdyz nekde pridam plyn, tak mi zadni naprava pochodovala napred :-D
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 23.05.2006, 23:07

jen pro upresneni aby se vedelo o cem mluvim :)

Obrázek
Obrázek


Hehe...ted kdyz na to koukam...(nefotil jsem to ja, moje naprava je jeste na aute ) Tak podle fotky mi pripada ten silac uz ze serie excetrickej :D
Naposledy upravil(a) Mirek dne 10.12.2006, 07:31, celkem upraveno 1 x.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek » 24.05.2006, 10:13

to sou ty fotky odeme :) ten silem. byl už vyteklej tak možná proto je to nakřivo :) už máš cenu na ty tvrdý silembloky? střed se musí vyosit o 5mm

jinak dostat ven ty silembloky se mi zatim nepodařilo, neni to žádná prdel :) kámoš měl v dílně jenom malej lis a musel by si si udělat přesnej přípravek neni tam moc matroše za co to vylisovat a autogenem si nechtěl dělat smrad v dílně. nakonec sem tam vrazil nápravu od Martina a už to neplave :)
](*,) never ending story ](*,)

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 24.05.2006, 11:07

tydle velký silentbloky se nevylisovávaj, ale odvrtávaj

Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek » 24.05.2006, 11:15

jasně chce to odvrtat, ale necham si to na zimu až nebudu mít co dělat :)
takže pokud někdo má ty velký simenbloky venku potřebovali by sme to změřit, at to můžem udělat, díky
](*,) never ending story ](*,)

Uživatelský avatar
Mario
user
Příspěvky: 300
Registrován: 17.01.2006, 14:01
Bydliště: uherské hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mario » 24.05.2006, 12:10

tusim, ze tyhle silentbloky jsem na S14 pred asi 3ma tydny menil.
kdybych vedeljak , tak sem hodim foto :-)
240SX S14 KA24DE- SOLD!
nyní 350Z s turbokompresorem
http://www.drift-forum.cz/viewtopic.php?t=2382

Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek » 24.05.2006, 12:54

tak mi je posli na mail - k2team@centrum.cz a já je sem hodim, docela mi to zajímá :)
](*,) never ending story ](*,)

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 24.05.2006, 13:06

Mario píše:tusim, ze tyhle silentbloky jsem na S14 pred asi 3ma tydny menil.
kdybych vedeljak , tak sem hodim foto :-)
jj ty jsi měnil za nismo

Uživatelský avatar
No_name
user
Příspěvky: 924
Registrován: 25.12.2004, 20:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Swap zadni napravy z S14 na S13

Příspěvek od No_name » 24.05.2006, 13:11

Mirek píše:Snazim se najit jine reseni nez je ulozeni zadni napravy "natvrdo" (viz http://www.rs-takagi.com/original/suspension/busyu.jpg ) . S14ka ma roztec sroubu na uchyceni o 1cm sirsi, takze origo silace nejdou pouzit. Chtel bych tam dat zase neco pruznyho..ale museji byt s excentrickou dirou. Pokud by o necem podobnym nekdo vedel...nebo mel nejaky napad z ceho to vyrobit...tak piste :)
za kolik se prodávaji tyhle kusy?Celej set na nápravu? :)

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Swap zadni napravy z S14 na S13

Příspěvek od Mirek » 24.05.2006, 16:55

No_name píše:
Mirek píše:Snazim se najit jine reseni nez je ulozeni zadni napravy "natvrdo" (viz http://www.rs-takagi.com/original/suspension/busyu.jpg ) . S14ka ma roztec sroubu na uchyceni o 1cm sirsi, takze origo silace nejdou pouzit. Chtel bych tam dat zase neco pruznyho..ale museji byt s excentrickou dirou. Pokud by o necem podobnym nekdo vedel...nebo mel nejaky napad z ceho to vyrobit...tak piste :)
za kolik se prodávaji tyhle kusy?Celej set na nápravu? :)
Street rikal cca 15 tis na celou napravu :(
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 24.05.2006, 17:12

Hynek píše:to sou ty fotky odeme :) ten silem. byl už vyteklej tak možná proto je to nakřivo :) už máš cenu na ty tvrdý silembloky? střed se musí vyosit o 5mm

jinak dostat ven ty silembloky se mi zatim nepodařilo, neni to žádná prdel :) kámoš měl v dílně jenom malej lis a musel by si si udělat přesnej přípravek neni tam moc matroše za co to vylisovat a autogenem si nechtěl dělat smrad v dílně. nakonec sem tam vrazil nápravu od Martina a už to neplave :)
Sem Ti to psal vcera na skype co vim.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 24.05.2006, 22:23

Asi uz mam reseni...jak se dostanu k nejakym rozmerum zacnu vyrabet...idealka by byl starej silac z napravy S14...nebo nevite nekdo jestli jde vydelat z te napravy aniz bych ho vyrazne poskodil?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 24.05.2006, 23:09

podle mě ho bez poškození nevyndáš

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 142 hostů