Motor ztraci vykon pro vyssich otackach

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
mikry
Member
Příspěvky: 12
Registrován: 29.05.2006, 14:52
Bydliště: Praha 5

Motor ztraci vykon pro vyssich otackach

Příspěvek od mikry » 29.05.2006, 15:05

Ahoj, mam problem s motorem v mem mazlikovi.

Motor na volnobeh a pri neutralu normalne bezi i v otackach. Pokud mam zarazenou rychlost a zacnu pridavat je vsechno OK a do takovych 3000 otacek kdy zacne zabirat turbo. V ten moment motor uplne ztrati vykon a otacky padaji dolu.

Motor byl davan "novy", dal jsem tam i lepsi svicky (horsi svicky znamenalo jeste skubani). Myslel jsem ze to bude serizenim predstihu ale v nissanu to "seridili" a bylo to jeste horsi :-( .

Vubec netusim cim by to mohlo byt. Budu vdecny za kazdou radu.

Dik moc Michal

PS: kdy by se nasla nejaka dobra duse kolem Prahy, ktera by mi chtela primo pomoci, urcite se nebranim ;-)

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 29.05.2006, 15:51

tak ja jako total laik tipuju pumpu 8)

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 29.05.2006, 16:37

tak ja jako total laik tipuju pumpu 8)

Conrad
user
Příspěvky: 450
Registrován: 15.10.2004, 12:44

Příspěvek od Conrad » 29.05.2006, 18:12

řekl bych AFM ....se špatnou pumpou by ty otáčky měly stagnovat a dál nejít ... nikoliv klesat.

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 29.05.2006, 20:16

Conrad píše:řekl bych AFM ....se špatnou pumpou by ty otáčky měly stagnovat a dál nejít ... nikoliv klesat.
s AFM to nevytocis nad 2k ne?

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner » 30.05.2006, 00:39

vomrkni palivovej filtr

mikry
Member
Příspěvky: 12
Registrován: 29.05.2006, 14:52
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od mikry » 30.05.2006, 07:46

Na tu pumpu se urcite mrknu.

V nissanu jeste rikali ze by to mohly byt spatne nastavene rozvody v motoru. Ze tam je mensi tlak 8.5-10 na jednotlivych valcich. Ale nevim.

Michal

Conrad
user
Příspěvky: 450
Registrován: 15.10.2004, 12:44

Příspěvek od Conrad » 30.05.2006, 08:33

rozumik píše:s AFM to nevytocis nad 2k ne?
Kolik to de vytocit .... netusim vim jen ze to proste nejede a otacky klesaji dolu ...
Jeste mne napadla spatne serizeny ovladaci ventil waster-gate nebo nedovira obtokova klapka - tedy zmerit tlak turba pri tech tockach :wink:

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 30.05.2006, 08:39

len upozornim, ze v pripade zavady turba otacky NEMOZU klesat, mozu maximalne stupat pomaly, motor strati tah. To iste podla mna plati pre rozvody a kompresne tlaky. Jedina moznost, ako mozu otacky napriek stlacenemu pedalu plynu klesat je asi odstavenie dodavky paliva.

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 30.05.2006, 18:17

kromě odstavení dodávky paliva, pokud ten motor jakoby kope, tak ještě CAS, když je špatný chová se podobně, dokud zcela neodpadne

a něco podobného dělalo na fáčku, když odešel kondík v rozdělovači, tudíž opět CAS popř ještě kabely ke svíčkám,

ale začal bych hledat palivovou cestu 60%, CAS 30%, kabely ke svíčkám 10%

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 117 hostů