vynechava pri studenem motoru

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
james2000
user
Příspěvky: 338
Registrován: 03.08.2006, 21:09
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od james2000 » 06.08.2006, 09:35

935Baby píše:
james2000 píše:Toto mě dělalo taky, tak sem vymněnil svíčky, kabely, palivový filtr, olejový filtr, vzduchový filtr, zkontroloval jsem palivovou pumpu, rozdělovač a nakonec to bylo v propálených cívkách... Jedna cívka mě stála kolem 3000Kč a měl sem propálené dvě - 6000Kč :( zloději ale teď to jede jako dřív :D ...
Jak jsi zjistil že jsi měl propálené zapalovací cívky? Jak jsi je měřil atd? Já je měřil a hodnoty dle manuálu byli v pořádku.

Hmm, rozdělovač. Takže to bylo KA24DE?
No potom co sem vymněnil všechno z toho seznamu co sem napsal mě už nic jiného nezbylo a tak jsem musel zajet do original servisu NISSAN v Napajedlích u Zlína a tam zjistili že z výfuku mě vylétává nezpálený benzín (já sem si toho vúbec nevšiml) a tak zjistili že je cívka propálená a tak nestíhá dodávat napětí do svíčky a tak se nezapaluje ve válci směs a proto vylétává z výfuku nezpálený benzín. Na konec jsem měl propálené 2 cívky. Po tom co to zjistili zadarmo a nechtěli za to prachy tak jak v ostatních servisech NISSAN tak sem tam zrovna nechal ty cívky vymněnit 2ks za 6 000Kč byla to zlodějna ale teď to jede jako dřív...

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 06.08.2006, 16:51

dneska sem s tim kousek jel kdyz to bylo studeny a naprosta tragedie kua :cry:
nastartuju, otacky na cca 650-700 se behem par sekund zvedly na cca 1200 chvilku jsem to nechal bezet pak sem se rozjel a hned se to zaclo srat.
zacalo to skubat a kdyz jsem vyradil a proslapl plyn pohoda vsecho ok otacky jdou za plynem, dam tam kvalt rozjede se to s vekyma potizema a je to pi*i normalne drzim zmackutej plyn a nic se nedeje motor spadne na volnobeh :shock: a ani kdyz ho prislapnu vic tak se nic nestane.
zastavim u kraje a na neutral uplne v pohode vsechno funguje. takhle jsem odbelhal asi 2 km a pak vsechno zacalo chodit :evil:. Kdyz jsem to zaparkoval bylo slyset jak praskaj svody, tak jsem to otevrel flusnul jsem na ten kryci plech nad svodama a ta slina normalne odskocila od toho plechu po 2-3km jizdy.
kdyz jsem pak jel ty cca 2-3km zpatky, byla tam asi 25minut pauza, tak vsechno ok a po zaparkovani ani zadny praskani

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 06.08.2006, 17:45

Neresil jsi nahodou pred nejakou dobou problem s teplotním cidlem? Možná to byl nikdo jiný už si nevzpomínám.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 06.08.2006, 18:01

zřejmě máš problém s přívodem paliva, zkontroluj palivovou trasu..čerpadlo,..filtr,..trubky atd..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 06.08.2006, 18:25

dela to jenom kdyz je to studeny

a cidlo jsem neresil

meril jsem AR - 72ohmu
teplotni cidlo vypada taky OK
potreboval bych zjistit jestli mam dobre nastaveny idle switch, ale nevim presne jak

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 06.08.2006, 18:31

taky bych zkusil vyměnit teplotní čidlo, nemusí bejt špatný, jen může dávat špatný hodnoty

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 06.08.2006, 18:46

zkousel jsem odpojit kabely od idle switch, nastartovat a fungovalo to uplne stejne jako kdyz to bylo zapojeny akurat to po asi 30sekundach vyskocilo na 1600ot :lol:
sem chtel zkusit to jak pisou v manualu
odpojit ten kabel nastartovat a kdyz sepne idle switch tak to zvedne otacky o 250+- 150ot, ale neco jsem asi delal spatne a nic se nestalo :roll:

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 06.08.2006, 18:48

to cidlo muzu vymenit, ale zadny nemam

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 06.08.2006, 18:52

můžu ti půjčit svoje, nebo se domluv s caizim - bydlí někde kousek vedle tebe :)

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 06.08.2006, 18:54

Martin_534 píše:můžu ti půjčit svoje, nebo se domluv s caizim - bydlí někde kousek vedle tebe :)
jo dik kdyztak se ozvu
ted jsem volal kamosovi do elitu a snad ho budou mit aby mi ho pujcil kdyz ne tak zavolam :wink:

Uživatelský avatar
swed
user
Příspěvky: 707
Registrován: 07.10.2004, 14:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swed » 07.08.2006, 09:40

jo tak se přidávám do klubu tohodle problému.Občas mě to dělá taky. Už jsem vyčistil a povyměňoval pulku auta a čidel,nastaveni atd a nic. Jak je studenějc tak pohoda. Jak je motor polozahřátej nebo studenej tak to blbně. Ve vyšších otáčkách tak kolem 3000 už to nědělá. Jediné co jsem vymyslel je, že jak to blbne tam mám nižší sytičové otáčky...cca 1200-1300.Když to neblbne za studena tka mám přesně 1500 a je vše ok. A jak říkám všechny čidla přeměřený a měněný čištěný. Fakt záhada. A jinak jsem měl pučenou i celou sadu jinejch cívek od katanyho a beze změny :(
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS

Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Katany » 07.08.2006, 18:34

i ja se pridavam do tohdle klubu zahad :lol: dela mi to neco podobnyho .... akorat ze mi volnobeh lita od 300-950rpm a obcas to i zdechne ... kdyz pridam plyn tak se trosku dusi ale staci ho podrzet trochu a jde do otacek pekne ...

... pri konstatnim drzeni plynu v jedne poloze taky vynechava ... jeste jsem to nemel moc cas resit ... ale sazim na skrtici klapku nebo senzor teploty motoru .... navic mam problem z kodem 12 z ECU, neustale hlasi 12 coz je najisto AFM ... uz jsem zkusil AFM i vymenit ale porad hlasi chybu ... kabely jsem jeste nekontroloval tak bude asi chybka nekde tam .... kdyz AFM uplne odpojim tak standartne zdechne a kdyz to natocim tak jde jen do 2tis. jak ma ale problemy s vynechavanim jsou tam porad .... uvidime ... az nebude prset tak to budu resit ted na to nemam moc naladu .... 8)

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 07.08.2006, 20:31

jinak vím že menší problém mi to dělalo, když jsem se snažil napnout lanko od plynu, a jak bylo skoro napnutý, tak se někdy nevrátilo úplně do nulté polohy a zůstala klapka trošku pootevřená, tak od té doby se snažím mít cca 1 mm lanka volného, pokud si to dobře pamatuji, tak mi kolísal volnoběh a potom to přestalo

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 07.08.2006, 21:22

Katany píše:i ja se pridavam do tohdle klubu zahad :lol: dela mi to neco podobnyho .... akorat ze mi volnobeh lita od 300-950rpm a obcas to i zdechne ... kdyz pridam plyn tak se trosku dusi ale staci ho podrzet trochu a jde do otacek pekne ...

... pri konstatnim drzeni plynu v jedne poloze taky vynechava ... jeste jsem to nemel moc cas resit ... ale sazim na skrtici klapku nebo senzor teploty motoru .... navic mam problem z kodem 12 z ECU, neustale hlasi 12 coz je najisto AFM ... uz jsem zkusil AFM i vymenit ale porad hlasi chybu ... kabely jsem jeste nekontroloval tak bude asi chybka nekde tam .... kdyz AFM uplne odpojim tak standartne zdechne a kdyz to natocim tak jde jen do 2tis. jak ma ale problemy s vynechavanim jsou tam porad .... uvidime ... az nebude prset tak to budu resit ted na to nemam moc naladu .... 8)
Pokud ti hlásila ECU chybový kod na váhu vzduchu a ty jsi ji vyměnil a po výměně hlásí chybový kod pořád, tak to neznamená že ja váha také špatná. Vždy je potřeba resetovat ECU aby zmizeli předešlé chybové kody. Pokud nezmizí ani po resetu ECU tak to asi fakt budou ty kabely nebo zase AFM.

To že s odpojeným AFM nejde motor vytočit na víc jak 2000rpm není nic divného, tak to vymysleli páni v Japanu. Proste te to takto informuje že je závada na AFM.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 07.08.2006, 23:45

jo tohjle co pises mi bobek delal taky a byla top lambda sonda. kdyz mel motor mene ajk 65stupnu a byl v zatezi (jel jsem) tak ten motor skubal jako by mi chtel naliskat 8) tipoval jsem kabeli k vaze vzduchu a nakonec to byla lambda respektive jeden dratecek. vysvetlovat pricinu by bylo n adlouho protozu znami ktery mi to vysvetloval tim zabyl pul dne aja si stale nejsem jist jestli jsem to pochopil :lol: :lol: :lol:

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 153 hostů