dobíjení

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
Gulašek
user
Příspěvky: 134
Registrován: 20.07.2005, 14:46
Bydliště: Veselí nad Moravou
Kontaktovat uživatele:

dobíjení

Příspěvek od Gulašek » 19.08.2006, 16:07

Potřeboval bych poradit zkoušel sem jen tak změřit kolik to dobijí a začlo to na 15 V říkám to je v poho ale ono se to furt zvětšovalo 16..17..18..19...V :( alternátor sem vyměnil za jiný a je to furt stejný !
Nevíte někdo co stím :?:
89.rok.červená barva,nový prahy,filtr,Blow ventil....zatím vše

Uživatelský avatar
rednissan
user
Příspěvky: 180
Registrován: 09.10.2005, 20:25
Bydliště: Strakonice, Jižní čechy

Příspěvek od rednissan » 20.08.2006, 12:26

19V je opravdu moc, mělo by se to pohybovat něco málo nad 14V. Kdes to měřil? přímo na baterii nebo na alternátoru? De o to že baterie by měla přebívající napětí vzít, chtělo by to ještě změřit proud co jde přímo do baterky. Podle mně máš problém někde v drátech

Uživatelský avatar
Gulašek
user
Příspěvky: 134
Registrován: 20.07.2005, 14:46
Bydliště: Veselí nad Moravou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gulašek » 20.08.2006, 15:57

rednissan píše:19V je opravdu moc, mělo by se to pohybovat něco málo nad 14V. Kdes to měřil? přímo na baterii nebo na alternátoru? De o to že baterie by měla přebívající napětí vzít, chtělo by to ještě změřit proud co jde přímo do baterky. Podle mně máš problém někde v drátech
Měřil sem to jak na baterce tak na alternátoru .
A ten problém v drátech nevím přesně jak to myslíš.
89.rok.červená barva,nový prahy,filtr,Blow ventil....zatím vše

Uživatelský avatar
rednissan
user
Příspěvky: 180
Registrován: 09.10.2005, 20:25
Bydliště: Strakonice, Jižní čechy

Příspěvek od rednissan » 20.08.2006, 20:35

Ten problém v drátech sem myslel kdybys to měřil jen na alternátoru. baterie se při dobíjení chová jako spotřebič s určitym odporem, při plné baterii a nabíjení má větší odpor = menší proud a vyšší napětí, to ale neni tvůj případ, pořád by nemělo přesáhnout 15V. Při tvojem napětí a dobré baterii by musel protýkat proud řádově ve stovkách. Skus byterii z jinýho auta. Když to nepomůže tak to změř jinym měřákem, Při 19V ti musí praskat žárovky

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 20.08.2006, 23:56

spíš bych to viděl na špatnou elektroniku v altiku, asi tam nefunguje stabilizace produ, což je oprava tak za 2000

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 21.08.2006, 08:32

Nebo mas po baterce a ta ma takovy vnitrni odpor, ze na ni to napeti na tuto uroven nastoupa... Jenze to bys zase asi nenastartoval. Pri 19V by ti fakt shorely vsechny zarovky a mozna by mohlo byt jeste hur... Treba autoradia tohle nesnaseji, hlavne jejich koncove obvody. Cim jsi to meril? Nektere elektronicke voltmetry s velkym vstupnim odporem meri tepave napeti z alternatoru blbe. V kazdem pripade je treba merit na svorkach baterky a radeji klasickym ruckovym meridlem na stejnosmerne napeti.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
Gulašek
user
Příspěvky: 134
Registrován: 20.07.2005, 14:46
Bydliště: Veselí nad Moravou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gulašek » 22.08.2006, 16:39

doublejay píše:Nebo mas po baterce a ta ma takovy vnitrni odpor, ze na ni to napeti na tuto uroven nastoupa... Jenze to bys zase asi nenastartoval. Pri 19V by ti fakt shorely vsechny zarovky a mozna by mohlo byt jeste hur... Treba autoradia tohle nesnaseji, hlavne jejich koncove obvody. Cim jsi to meril? Nektere elektronicke voltmetry s velkym vstupnim odporem meri tepave napeti z alternatoru blbe. V kazdem pripade je treba merit na svorkach baterky a radeji klasickym ruckovym meridlem na stejnosmerne napeti.
No piča bylo to měřákem je totálně na hovno!!!
Jo a kde je tam nějaké relé když není na altíku je někde v té krabičce u baterky ? Protože když to nabiju tak mě chytne motor na žducha ale jak jezdíš týden tak už se tomu moc nechce víckrát musím protočit motorem. :?:
89.rok.červená barva,nový prahy,filtr,Blow ventil....zatím vše

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 22.08.2006, 20:08

:lol: sem chtel ze zacatku napsat, ze mas blbej merak, ale prislo mi to jako blbost :D

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 hostů