Cukání kolem 2500rpm

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Cukání kolem 2500rpm

Příspěvek od Peca » 18.09.2006, 13:03

Může mi někdo poradit co může způsobovat cukání kolem 2500 otáček? Když na těchto otáčkách +/- 200 otáček držím jemně plyn tak auto cuká, jakoby se dusilo. Při razantnějším přidání plynu to nedělá. Co to může být, pumpa, zanesené vstřiky?
Auto je sériovka...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 18.09.2006, 13:09

pokial mas seriovu pumpu, tak by som kazdopadne zacal tam....
takisto skontroluj ci mas medzeru elektrod na svieckach 0.8mm
vstreky asi tazko
to ze to na plny plyn nerobi, by este teoreticky mohlo ukazovat na lambdu...

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 18.09.2006, 13:13

Díky moc, prověřím to.
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 18.09.2006, 16:26

mě to dělá v 1700ot na SR a Heinimu asi při 3000 :evil:

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 18.09.2006, 17:17

tento problem by bolo dobre rozdelit na seriovy a upraveny motor....
v seriovom motore to je casty priznak prave pal. pumpy, ale aj casovania predzapalu (v tomto pripade by zdroj problemu obcas vola v remenici na klukovke, ktora sposobuje zmenu predzapalu). Este by som spomenul moznost spinaveho AFM, zlych sviecok...

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 18.09.2006, 18:31

Tak jsem se byl "projet". Mám pocit že kolem těch 2500 rpm to dělá trošku, zatímco kolem 2100rpm, když mám nohu jen lehce položenou na plynu, tak dost...

Btw jaká rychlost odpovídá 5000rpm na pětku? :) (nefunguje mi tachometr...) :roll:
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 18.09.2006, 18:34

Peca,mne to iste roby moja Z31!Ked pridam trochu tak to trha jak svina a ked dam plny tak ide jak ujeba.y!Kupil som si budik na meranie AFR a po napojeni som zbadal za je v haji lambda!Tak predpokladam ze je to tou lambdou! :?
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 18.09.2006, 18:35

mě to občas udělá taky ale fakt jen vyjímečně tak to neřeším
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Harryp
user
Příspěvky: 148
Registrován: 04.09.2006, 09:29

...

Příspěvek od Harryp » 19.09.2006, 09:13

Hm,je divný,pánové,že tady ještě nikdo nezmínil velmi slabé místo CA18DET,a to ten přiblblej tisícihran na vačce,co na něm sedí obkročmo ten snímač otáček.Dvoukila jsem nikdy rád neměl,ale ty vačky s tím ojebaným tisícihranem a půlkolíčkem mám ve skříni asi tři.Předstih tam lítal jako hadr na holi,kolem chodilo spousta chytrejch s měřákama... :D A pokud jinak nebyl motor zakokrhanej na spodku,tak kromě nedostatečnýho odvětrání kliky,potažmo zpětnejch bublin do palice,po výměně vačky vždycky fungoval...A byly to tyhle příznaky.

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: ...

Příspěvek od Martin_534 » 19.09.2006, 10:41

Harryp píše:Hm,je divný,pánové,že tady ještě nikdo nezmínil velmi slabé místo CA18DET,a to ten přiblblej tisícihran na vačce,co na něm sedí obkročmo ten snímač otáček.Dvoukila jsem nikdy rád neměl,ale ty vačky s tím ojebaným tisícihranem a půlkolíčkem mám ve skříni asi tři.Předstih tam lítal jako hadr na holi,kolem chodilo spousta chytrejch s měřákama... :D A pokud jinak nebyl motor zakokrhanej na spodku,tak kromě nedostatečnýho odvětrání kliky,potažmo zpětnejch bublin do palice,po výměně vačky vždycky fungoval...A byly to tyhle příznaky.
to seš ale na docela blbym foru :lol:

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner » 19.09.2006, 21:00

:roll: :lol:

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: ...

Příspěvek od Kentoya » 20.09.2006, 20:53

Harryp píše:Hm,je divný,pánové,že tady ještě nikdo nezmínil velmi slabé místo CA18DET,a to ten přiblblej tisícihran na vačce,co na něm sedí obkročmo ten snímač otáček.Dvoukila jsem nikdy rád neměl,ale ty vačky s tím ojebaným tisícihranem a půlkolíčkem mám ve skříni asi tři.Předstih tam lítal jako hadr na holi,kolem chodilo spousta chytrejch s měřákama... :D A pokud jinak nebyl motor zakokrhanej na spodku,tak kromě nedostatečnýho odvětrání kliky,potažmo zpětnejch bublin do palice,po výměně vačky vždycky fungoval...A byly to tyhle příznaky.
o tom už jsou zde eseje, stačí SEARCH

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 135 hostů