Snižování !!! s13

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 21.09.2006, 08:04

Martin_534 píše:hlavně nezapomínejte, že 13-17 let starý tlumiče maj svý nejlepší léta za sebou 8)
simte v 17ti maj nejlepsi leta pred sebou :D

Uživatelský avatar
cornhollio
user
Příspěvky: 981
Registrován: 14.07.2005, 11:37
Bydliště: in the middle of nowhere

Příspěvek od cornhollio » 21.09.2006, 23:16

mrkevvzime píše:
Martin_534 píše:hlavně nezapomínejte, že 13-17 let starý tlumiče maj svý nejlepší léta za sebou 8)
simte v 17ti maj nejlepsi leta pred sebou :D
:lol:
FIRE WALK WITH ME

Uživatelský avatar
No_name
user
Příspěvky: 924
Registrován: 25.12.2004, 20:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od No_name » 21.09.2006, 23:36

Mirek píše:
cornhollio píše:
E.T. píše:Ok,jsem spokojen s Mirkovim názorem,mám ten samý náhled na věc a co se týče s odskakováním,za ty léta co jezdím už jsem se vezl v hodne luxusních kárách na super podvozkách a vždy dokázali odskakovat jako svine !!!!!! takže ..........Kupuju péra a snižuju !!!! prozatím...Pánové díky za názory :)
jaky super podvozky ??? a taky zalezi na tom jak si s tim jel aby si to poznal , netvrdim že auto nesedi když tam mas jen pružiny je to samozrejme lepsi než serie a když sem se setkal s tim že to bylo možna i horsi než serie , na mojem aute sem se zatim nesetkal s tim že by mi to odskakovalo ani když vezmu na okruhu obrubnik ve vetsi rychlosti tak mi to prekopiruje
Pokud je tohle to co mame vedet...tak rozdil mezi dirou ci nerovnosti na vozovce a obubnikem na okruhu je docela markatni....obrubnik na okruhu je delany tak aby se na nej dalo najet a nerozhodilo Te to...u dir na to lulinci nemysleli....takze rozhazuji...ale tim nechci nijak podryvat Vasi nebo bezejmenyho autoritu :finga: :finga:
obrubník na okruhu je okruh od okruhu jinej,zatáčka od zatáčky jinej :P
A rozhazuje jako svině :shock:

Uživatelský avatar
cornhollio
user
Příspěvky: 981
Registrován: 14.07.2005, 11:37
Bydliště: in the middle of nowhere

Příspěvek od cornhollio » 21.09.2006, 23:49

Mirek píše:
cornhollio píše:
E.T. píše:Ok,jsem spokojen s Mirkovim názorem,mám ten samý náhled na věc a co se týče s odskakováním,za ty léta co jezdím už jsem se vezl v hodne luxusních kárách na super podvozkách a vždy dokázali odskakovat jako svine !!!!!! takže ..........Kupuju péra a snižuju !!!! prozatím...Pánové díky za názory :)
jaky super podvozky ??? a taky zalezi na tom jak si s tim jel aby si to poznal , netvrdim že auto nesedi když tam mas jen pružiny je to samozrejme lepsi než serie a když sem se setkal s tim že to bylo možna i horsi než serie , na mojem aute sem se zatim nesetkal s tim že by mi to odskakovalo ani když vezmu na okruhu obrubnik ve vetsi rychlosti tak mi to prekopiruje
Pokud je tohle to co mame vedet...tak rozdil mezi dirou ci nerovnosti na vozovce a obubnikem na okruhu je docela markatni....obrubnik na okruhu je delany tak aby se na nej dalo najet a nerozhodilo Te to...u dir na to lulinci nemysleli....takze rozhazuji...ale tim nechci nijak podryvat Vasi nebo bezejmenyho autoritu :finga: :finga:
dira taky nerozharuje , kolo do ni ani nespadne a vetsinou ji cejtis jako sparu na silnici , nekdy to je rana ale nerozhodi te to nikdy ,
FIRE WALK WITH ME

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 22.09.2006, 00:15

cornhollio píše:
Mirek píše:
cornhollio píše: jaky super podvozky ??? a taky zalezi na tom jak si s tim jel aby si to poznal , netvrdim že auto nesedi když tam mas jen pružiny je to samozrejme lepsi než serie a když sem se setkal s tim že to bylo možna i horsi než serie , na mojem aute sem se zatim nesetkal s tim že by mi to odskakovalo ani když vezmu na okruhu obrubnik ve vetsi rychlosti tak mi to prekopiruje
Pokud je tohle to co mame vedet...tak rozdil mezi dirou ci nerovnosti na vozovce a obubnikem na okruhu je docela markatni....obrubnik na okruhu je delany tak aby se na nej dalo najet a nerozhodilo Te to...u dir na to lulinci nemysleli....takze rozhazuji...ale tim nechci nijak podryvat Vasi nebo bezejmenyho autoritu :finga: :finga:
dira taky nerozharuje , kolo do ni ani nespadne a vetsinou ji cejtis jako sparu na silnici , nekdy to je rana ale nerozhodi te to nikdy ,
j souhlas...spatne sem to napsal..jde o ty rany kdy jde zaveseni na dorazy, tim padem tlumic netlumi, i kdyz jak pise nounejm je to okruh od okruhu jiny...predpokladam ze obrubniky na okruhu s dirama na silnici srovnavat nejde?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
cornhollio
user
Příspěvky: 981
Registrován: 14.07.2005, 11:37
Bydliště: in the middle of nowhere

Příspěvek od cornhollio » 22.09.2006, 00:45

no tlumic tlumi , je cejtit jak to krasne pobere akorat clovek dostava rany celkem slusny, a taky silace atd , a když jedes pomalu tak v aute hopsas celkem dost ale když už to pak nekde rveš rychle tak už tolik nehopsas a sedi to dost a necejtis diry
FIRE WALK WITH ME

Uživatelský avatar
UDC-team
user
Příspěvky: 100
Registrován: 02.09.2006, 09:35
Bydliště: Sadová okr.HK

Příspěvek od UDC-team » 22.09.2006, 18:47

No kluci,taky se to dá udělat tak,že když snížíš dráhu tlumení o 40mm tak zkrátíš pístní tyč tlumiče a nepude ti na dolní doraz :wink:

poměrně levné řešení,ale líp tlumit to nebude :cry:
a dát ještě progresivní dorazy.......
Máme dvě zatím seriove s13 jedna po GO druha čeká na SR20DET.
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!

Uživatelský avatar
swed
user
Příspěvky: 707
Registrován: 07.10.2004, 14:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swed » 24.09.2006, 10:55

Taky přihazuju názor. Mám standard tlumiče akorát daný do kupy (repas) a snížený sportovní pružiny Eibach (40mm dolu) a velká spokojenost proti obyč podvozku. Nenaklání, není to ještě tak tvrdé a opticky to vypadá dobře. Za ty prachy super. Jezdím na nich více než rok. A i na těch našich dírách mě to teda neklepe na dorazy...naštěstí :)
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 24.09.2006, 11:03

mám tam KYB AGX a můžu jen dodat, že s origo pružinama to sedělo lépe než se sníženýma TEINAMA, mám pocit že ty TEINY nejsou tužší a tím pádem tvrdé tlumiče nemá co vytlačit a tudíž ten podvozek je dle mého subjektivního pocitu nyní horší i když určitě lepší jak serie

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini » 24.09.2006, 20:52

Dělá někdo kratší přední tlumiče? Potřebuji asi o 3cm.

Uživatelský avatar
porsacek
user
Příspěvky: 278
Registrován: 26.02.2006, 19:47
Bydliště: Praha

Příspěvek od porsacek » 24.09.2006, 21:30

V pondeli vecer ti to reknu .V 19:00 mu mam volat ted ty me stare rozebral a juka co vsechno s tim pujde udelat jinac dela i tvrdost jakou si reknes . Zeptam se ho i na cenu .
Nissan 200sx 1.8 turbo rv:93 Blow off valve MK II red,sportovní filtr.PREMIUM COIL OVER KIT KONI SPORT
Toyota Avensis 2.0 D-4 150hp www.toyotaklub.cz

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini » 24.09.2006, 21:32

:thumbright:

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo » 25.09.2006, 08:28

Kentoya píše:mám tam KYB AGX a můžu jen dodat, že s origo pružinama to sedělo lépe než se sníženýma TEINAMA, mám pocit že ty TEINY nejsou tužší a tím pádem tvrdé tlumiče nemá co vytlačit a tudíž ten podvozek je dle mého subjektivního pocitu nyní horší i když určitě lepší jak serie
Tein springs maju F 3,8 kg/mm a R 3,5 kg/mm. Seria by mala mat 2 kg/mm vpredu aj vzadu...
Nissan 200SX S13 1990

Uživatelský avatar
UDC-team
user
Příspěvky: 100
Registrován: 02.09.2006, 09:35
Bydliště: Sadová okr.HK

Příspěvek od UDC-team » 25.09.2006, 11:52

Heini píše:Dělá někdo kratší přední tlumiče? Potřebuji asi o 3cm.
Není problém...
Máme dvě zatím seriove s13 jedna po GO druha čeká na SR20DET.
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!

DrSoN

ahoj

Příspěvek od DrSoN » 12.11.2006, 15:56

není problém ty sportovní uříznout :lol:

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 hostů