PREDZAPAL

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 25.09.2006, 14:08

je to mozne.
pretoze 15st na volnobeznych otackach (pri neutraly) posiela ECU natvrdo a ty pomocou CAS tento predstih nastavis.....Neviem ti povedat ci iny predzapal sposobi problem so studenym startom, kazdopadne podla hlavnej mapy predzapalu (pre zaradenu rychlost) pre stage1 cip je predzapal pri 800ot zhruba 20st BTDC...je mozne ze pre studeny motor je to nevhodny predzapal....

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 25.09.2006, 20:48

Vysledky testu spinace neutralu zde:

forum/viewtopic.php?p=67588#67588
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
UDC-team
user
Příspěvky: 100
Registrován: 02.09.2006, 09:35
Bydliště: Sadová okr.HK

Příspěvek od UDC-team » 26.09.2006, 11:43

raddy píše:snimac volnobehu je na prevodovke ak sa nemylim.
S13 nema odstredivu regulaciu, predzapal je nastaveny v mape, v inom prispevku je obrazok.

ako sme sa uzhodli v inom prispevku, s otackami sa predzapal zvysuje, co vsak plati pri atmo motore,
pri preplnanom motore to plati samozrejme takisto, ale tu do hry vstupuje narast tlaku turba, kotry meni efektivnu kompresiu, takze je potrebny kompromis vo zvysovani predzapalu voci otackam a vysledkom toho je pokles predzapalu dany tlakom turba.
Na obrazku mapy predzapalu vidis ako to naozaj je, samozrejme pri S13 ECU...
To máš pravdu, dává to smysl! dík
Takže když změřim předstih na volnoběh a pak dam kvalt a změřim ho tak by měla být jiná hodnota,že??? Za předpokladů že snímač funguje.... :wink:

Ale ještě jedna otázka.... Když máš detonace a obohatíš směs tak by to mělo být lepší,že?
Máme dvě zatím seriove s13 jedna po GO druha čeká na SR20DET.
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 26.09.2006, 14:48

UDC-team píše: To máš pravdu, dává to smysl! dík
Takže když změřim předstih na volnoběh a pak dam kvalt a změřim ho tak by měla být jiná hodnota,že??? Za předpokladů že snímač funguje.... :wink:
Jsem to testoval, vysledek tady:

forum/viewtopic.php?t=8499
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 26.09.2006, 18:26

[/quote]



Ale ještě jedna otázka.... Když máš detonace a obohatíš směs tak by to mělo být lepší,že?[/quote]


ano, ale kazde obohatenie zmesi nad optimalnu hodnotu znizuje vykon a funguje to iba po urcitu hodnotu kompresneho tlaku, ponevadz palivo tvori len asi 1/10 monzostva zmesi (pri uz pomerne bohatej zmesi).
takisto sa detonacie odstranuju zmensenim predzapalu.
v praxi sa pouziva kombinacia bohatosti zmesi s posunom predzapalu.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 133 hostů