Žere olej

otázky a odpovědi technického rázu
Zamčeno
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 28.09.2006, 13:45

Takze takto,ty chces povedat ze cez jeden stieraci kruzok dokaze na 100km prejst 1L oleja(ZAPLAT PAN BOH ZE TIE DALSIE 3 STIERACIE NIE SU ZODRATE,VED TO BY STE ROBYLI LEN NA OLEJ)!?To by tam potom nemohli byt tie dalsie dva kruzky,potom by to bolo mozne!O com sa tu teraz bavime?Ty si tvrdis svoje a ostatny svoje,nekoniec to tak vyznie ze ty si najlepsi a vsetci ostatny na foru su koko.i,nie?!!!!!!Rozober uz konecne ten motor a uvidime,za ten cas co tu pises by som spravil aj celu GO!Daj uz s tim pokoj a ked to budes mat,tak daj vediet,OK?!
P.S. nic v zlom,ale uz dost ludom tu zacinas s tym pit krv a pomali,ale ISTO aj mne!!!!!!
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 28.09.2006, 13:52

kenivruh píše:
Kentoya píše:... jako můj tlumič KYB AGX po 3000 km
:( A tom si myslel, ze to je kvalita. Alebo tam bola nejaka pricina ?
nevím prostě vytekl, občas se kvalitní kousek posere, dělají to jenom, lidi, jinak jsou ty tlumiče perfektní, pokud se však poserou potřetí, tak hledat chybu ve značce, zatím nehledám nikde, a beru to jako osud mýho auta

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 28.09.2006, 15:39

jak sem psal marjari, taky si nemyslím,že to sou kruhy,..navíc nechápu proč tu o něčem diskutuješ, když si ještě ani nevytáhnul svíčky což je práce na pár minut..

a vůbec nemám rád řeči typu,...slyšel sem jak byl motor poskládán/opraven
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

miki
user
Příspěvky: 104
Registrován: 26.09.2006, 19:40

Příspěvek od miki » 28.09.2006, 16:49

blazen na svieckach vidis, ze su od oleja... resp uvidis, ked sa dostanem k fotkam... !!!!!! sviecky budu, nemam fotky v robote, tie boli vonku niekolko krat pred tym ako vznikol cely tento prispevok...

v motore mas 4 stierace kruzky, trojdielne lamelove...

ok, neriesme kruzky, vyzvetli mi niekto fyzikalny jav dopravy oleja do valca cez zapchate odvetrenie...??? poprosim podrobne a presne... (ktore mimochodom je v poriadku) poprosim vysvetlit, lebo s mojimi vedomostami, ktore ucia uz deti na zakladnej skole to nedokazem pochopit, reci typu "proste to tak je" ma nezaujimajuu... ked niekto rozumne napise, ako sa dostane olej k sviecke kvoli zapchatemu odvetraniu, tak OK, ale bohuzial zatial mi to nikto podrobne nevysvetlil... zaujimave, ze ani raddy mi to nedokazal presne popisat, ale vie, ze urcite je to tak... navyse ten motor ani nevidel

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 28.09.2006, 17:17

všecky svíčky sou od oleje?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

miki
user
Příspěvky: 104
Registrován: 26.09.2006, 19:40

Příspěvek od miki » 28.09.2006, 17:40

prekvapuje ma,ze sa to pytas na 12 strane... samozrejme

co bude s tym vysvetlenim odvetrania a dopravy oleja do valca?

miki
user
Příspěvky: 104
Registrován: 26.09.2006, 19:40

Příspěvek od miki » 28.09.2006, 17:41

aj keby neboli, moze mat len jeden valec problem...

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 28.09.2006, 17:55

a co přesně na tom odvětrávání ti není jasné,...?

Víš k čemu slouží a jak funguje PCV ventil?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

miki
user
Příspěvky: 104
Registrován: 26.09.2006, 19:40

Příspěvek od miki » 28.09.2006, 18:14

viem, co je PCV, chcem kompletny popis, ako sa vdaka upchatemu odvetraniu, o ktorom tu vsetci meliete, dostane olej do valca... chcem kompletny popis, nie ze je to tak...

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 28.09.2006, 19:17

už několikrát jsem to psal a vždy přesně, nyní naposledy

olejové čerpadlo tlačí olej všude i do hlavy a z hlavy se nemá jak dostat dolů, protože jsou přicpané kanály (nikoli odvětrání) karbonem, a při bost, nemůže být v bloku, protože ho tam nemá co vytvořit, PCV je uzavřený, takže v bloku je přetlak i když tomu nevěříš, a není velký, ale je tam, no a co se děje s olejem v hlavě, dolů přes zanesené kanály, proti kterým navíc tlačí vzduch (ten vzduch není tak podstatný jako kanály) a pokud je ještě karbonem přicpané odvětrání bloku, tak se tomu oleji prostě dolů nechce, takže olej se tlačí i jinam
1 přes gufera do výfuku a sání
2 protože olej z čerpadla nemůže jít do hlavy, tlačí se ho více do turba, pšes restriktor a pokud je restriktor navíc v pr (velký) tak z turba zase sání nebo výfuk
3 pokud jsi neviděl fouklé těsnění mezi válcem a olejem, věř mi já jo i tudy vede cesta
4 prasklá hlava
5 odvětrání vaček do sání, popř přes nefunkční PCV po změně z bost na podtlak

je zde pět možných variant a všechny jsou víceméně možné na všech turbomotorech, u N/A je to trochu jinak ale to znáš, to tě učili ve škole, jinak mě například ve škole učili se sovětským svazem na věčné časy a nikdy jinak a neměli pravdu, takže nevěř všemu co tě učili, protože když jsi chodil do školy tak o turbech v tomhle státě vědělo jen pár zasvícených

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 28.09.2006, 19:37

jen jsem z předchozích příspěvků měl pocit, že svíčky jsou čisté a nyní se dozvídám, že jsou od oleje, potvrdte mi nekdo jestli se mýlím s těma svícema, ale dnes mi jede net spatně a nemám sílu to hledat

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 28.09.2006, 19:46

Kentoya píše:jen jsem z předchozích příspěvků měl pocit, že svíčky jsou čisté a nyní se dozvídám, že jsou od oleje, potvrdte mi nekdo jestli se mýlím s těma svícema, ale dnes mi jede net spatně a nemám sílu to hledat
já se proto zeptal,protože sem měl podobný pocit,..ale zdálo se mu divné že se ptám až na 12té straně :? :roll:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner » 28.09.2006, 20:13

Miki,mě se nechce naservírovat ti řešení zmíněného problému na zlatém podnose,protože sis to ničím nezasloužil.(a stačil jenom trochu přátelštější tón)Toto fórum je zaměřeno technickým směrem,nehovoří se tu příliš sprostě,osobní útoky se tu netrpí.Myslím si,že lidé,kteří tu jsou,jsou tu právě proto.Já teda určitě.Radymu,i když ho osobně neznám,jsem vděčný že to sestrojil a udržuje v chodu.Díky němu jsem si tu našel pár kamarádů stejně uchýlených,s kterými bych se jinak minul.Což by mně dost mrzelo.
Proto se nediv,že se za ně stavím i když ne úplně se vším,co tu napsali,souhlasím.Ale o tom to je.Jednou se splete Rady,jednou Kentoya,jednou já.A ty se taky jednou spleteš.(to je zas kosmickej zákon)A možná ti za to useknou ruce.Důležité je,že ti ti lidé chtějí v dobré víře poradit.Čert vem,jestli mají pravdu,nebo ne.Správného člověka poznáš podle toho,že je tolerantní.Tebe nebudu soudit,nejsem bůh.Ale pokud chceš být dobrý mechanik,musíš být zároveň i dobrý člověk.(to je taky kosmickej zákon)Dost řečí.
Jestli tě opravdu zajímá problém Marjari auta,tak si teď zahraješ na školáka-trochu pokory ti nezaškodí-ať vidím,že se s tebou dá ještě pracovat.(ber nebo nech být)
otázka 1:co se stane,když ve válci komprimovaná směs naráz vybouchne(ona nevybouchne,ona shoří)a přitom vyvine expanzní tlak u turbového motoru řádově cca 100 atmosfér(připomenu jen,jak jsi sám tvrdil,že ty kroužky zas až tak strašně netěsní)?Teď se nehádej,teď odpověz. :?:

Uživatelský avatar
UDC-team
user
Příspěvky: 100
Registrován: 02.09.2006, 09:35
Bydliště: Sadová okr.HK

Příspěvek od UDC-team » 28.09.2006, 21:15

miki píše:a na svieckach vidis, ze su od oleja... resp uvidis, ked sa dostanem k fotkam...
AHA!!!! Já žil také v domění že jsou čisté,proč si to nenapsal hned??? No tak v tomto přípedě už tada nevim proč si to už dávno nerozhodil a spousta lidí si nemuselo namáhat hlavu....
Jelikož to je na všech(řikáš) tak tesnění vylučuju,bud sou to kroužky a nebo ventily pokad je cistý saní průchozí oddech tak jinou možnost nevidim ještě něco prasklýho ale každopádně to je na motor ven... :wink:
stejně mi to je divny,když má tak pěkny tlaky....

co se týká vyhazování oleje oddechem,tak mě docela překvapuje že si se stim jeste nesetkal,ale to nic neměni ne věci...viděl jsem zetora kterej za 3hodiny v orbě vyházel 1l oleje oddechem v hlavě do flašky a ten oddech normálně vede na zem takže z něj nema tyct sebemenší množství!!!!! jo a bylo to jen kroužkama a přitom skoro žádnej olej nebral,divný co???ale je to tak ani u zetora ty tvoje slavný zákony nefungujou jak říkáš!!!! :wink: Se furt snažim pochopit co ti na tom není jasné,sice nejsem fyzik,ale přijde mi logické že když se u vaček olej všelijak mamla a kolem proudí splodiny oddechem ven,že občas nějakou tu kapku sebou veme a když to hodně fuka zkrs kroužky tak že toho veme vic!! :wink:
už nevim co bych dodal... 8)
Máme dvě zatím seriove s13 jedna po GO druha čeká na SR20DET.
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!

Uživatelský avatar
UDC-team
user
Příspěvky: 100
Registrován: 02.09.2006, 09:35
Bydliště: Sadová okr.HK

Příspěvek od UDC-team » 28.09.2006, 21:21

a jeste jsem zapoměl dodat z oddechu ve v. viku přes již tolikrát zminovany PCV ventil do saní,pak spalováku a do vyfuku.... :wink:

Mimochodem,měl jsem ucpanou přivodni trubku oleje do turba carbonem tak proc by ne oddech....
Máme dvě zatím seriove s13 jedna po GO druha čeká na SR20DET.
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!

Zamčeno

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 82 hostů