Zavit na privodnej rurke oleja do turba.

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Zavit na privodnej rurke oleja do turba.

Příspěvek od kenivruh » 01.11.2006, 09:25

Vie niekto na 100 % aky je to zavit ? Mne sa vidi ako M10x1, ale nie som si isty.

Jo a este jedna vec. Ten tzv. "boost-cut" sa prejavi ako ked narazis autom do neviditelnej steny ?

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Zavit na privodnej rurke oleja do turba.

Příspěvek od Peca » 01.11.2006, 09:27

kenivruh píše:Vie niekto na 100 % aky je to zavit ? Mne sa vidi ako M10x1, ale nie som si isty.

Jo a este jedna vec. Ten tzv. "boost-cut" sa prejavi ako ked narazis autom do neviditelnej steny ?
Jestli myslis fuel-cut tak ano, proste to tahne a najednou to prestane jet. Me se to stalo pri predjizdeni dvou kamionu a kvuli tomuto jsem to malem nestihl :?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Bidrin
Member
Příspěvky: 12
Registrován: 18.01.2006, 14:19
Kontaktovat uživatele:

Re: Zavit na privodnej rurke oleja do turba.

Příspěvek od Bidrin » 01.11.2006, 14:49

kenivruh píše:Vie niekto na 100 % aky je to zavit ? Mne sa vidi ako M10x1, ale nie som si isty.

Jo a este jedna vec. Ten tzv. "boost-cut" sa prejavi ako ked narazis autom do neviditelnej steny ?
Do M10x1 se dá zašroubovat i G1/8 protože velký průměr závitu je 9,728 mm. U hydraulického rozvodu bych tipoval právě G1/8.
Blow off valve, regulátory tlaku (MBC), Oil Catch Tank, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 01.11.2006, 22:02

je to G1/8 a ten sám závit je na čidle tlaku oleje

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 02.11.2006, 11:13

Kentoya píše:je to G1/8 a ten sám závit je na čidle tlaku oleje
Ok takze je v podstate rovnaky aku su na senzoroch pre budiky teploty a tlaku.

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 02.11.2006, 12:15

Teraz som to pozrel na webe a G 1/8 je paralelny zavit, kdezto zavity na cidlach su "tapered" tzn. ze sa zuzuju.

Ako je to teda ? Ten na tej rurke je paralelny alebo sa zuzuje. Teraz si uz nepamatam presne, ale sa mi zda, ze sa zuzuje. Ak sa zuzuje tak je to R 1/8 ci ako sa to oznacuje.

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 02.11.2006, 15:52

tak, tak daleko jsem to nezkoumal, ale je fakt, že na čidlech se zužuje, a na to jsem už zapoměl

Uživatelský avatar
Bidrin
Member
Příspěvky: 12
Registrován: 18.01.2006, 14:19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bidrin » 03.11.2006, 09:32

Pokud je závit do kužele, bude se pravděpodobně jednat o 1/8 NPT - dle amerických norem.
Blow off valve, regulátory tlaku (MBC), Oil Catch Tank, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 03.11.2006, 09:36

pokial sa bavite o zavitoch na cidlo tlaku oleja, tak ano, je to kuzel.

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 03.11.2006, 11:01

raddy píše:pokial sa bavite o zavitoch na cidlo tlaku oleja, tak ano, je to kuzel.
Prva otazka bola na zavit na privodnej rurke oleja do turba. Takze ten je tiez do kuzela ?

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner » 03.11.2006, 17:37

Tak jsem to kvuli tobě změřil,je to nějakej emerickej blázinec-průměr 11,stoupání něco mezi 1-1,25, kužel to není.A zaboha nemůžu najít emerický měrky,takže nevim,jak se to jmenuje. :dontknow:

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 03.11.2006, 17:48

adner píše:Tak jsem to kvuli tobě změřil,je to nějakej emerickej blázinec-průměr 11,stoupání něco mezi 1-1,25, kužel to není.A zaboha nemůžu najít emerický měrky,takže nevim,jak se to jmenuje. :dontknow:
Hmmm, takze kuzel tam nie je. No ono je pravda, ze to tesni na ten rozsireny koniec rurky, ta "matka" ho pritlaca oproti ploche v tom adaptery na bloku.

Vravis, ze od 1-1.25 ? Urcite to nie je menej ako 1 mm ?

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner » 03.11.2006, 18:13

cca 1,1 mm

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 03.11.2006, 18:25

Takze som pozrel sxoc a vyzera, ze je to uplne nestandardny zavit 7/16-24 UNS :(

A ze vraj je taky isty zavit ako na "banjo" srobe, co ide do turba.

http://www.swagelok.com/downloads/webca ... f?301Red=Y

Strana 34 to je ono. "with flared tubing"

No a vcil uz len najst firmu, ktora to dokaze zohnat.

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner » 03.11.2006, 18:55

No potěš prso.Samej spešl. :sign11:

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 hostů