Reproduktory v dverach
- tamo
- user
- Příspěvky: 1085
- Registrován: 22.10.2004, 12:59
- Bydliště: Podhájska, SK
- Kontaktovat uživatele:
max. 165 mm repro to je. trochu je membrana zhora a zdola prekryta tapacirom ale to by vobec nemalo vadi. Do dveri vobec nemusis rezat...
Naposledy upravil(a) tamo dne 04.01.2007, 18:16, celkem upraveno 1 x.
Nissan 200SX S13 1990
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Dik za info.tamo píše:max. 165 mm repro to je. trochu je membrana zhora a zdola prekryta tapacirom ale to by vobec nemalo vadi. Do dveri vobec nemusis rezat...
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Reproduktory v dverach
Zrovna včera jsem to dělal....stačí vyndat ten panel s ovládáním oken, pak plast kolem otvírání dveří a pak jsou tam dva šroubky...jeden za tím panelem s tlačítkama a druhý pod plastovou krytkou nad reprákem...A pak už jde krásně celý tapecírunk vyloupnout..kenivruh píše:K reproduktorom sa da dostat iba ked sa da cely ten dverny panel dole ? Ak ano, tak je to dost na pitchu.
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
ak urobis adapter s plastu tak bude vsetko ale nie dobre hrat. aby to bolo dobre adapter musi byt fajny a naj s MDF.
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
martine to je mozne, ale je to len take akoby riesenie, kvalitny doorboard z MDF tym nenahradis, ale vsetko zalezi aky je clovek narocny posluchac a co od toho ocakava
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Raddy hore pise ze vojde.Frelon píše:vešly by se tam 6"x9"?
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
- nismo.power
- user
- Příspěvky: 187
- Registrován: 08.11.2004, 00:30
- Bydliště: Praha 8
- Kontaktovat uživatele:
dopředu jedině 165mm komponentní repro ! v největší nouzi bych dal 130mm komponentní pokud by to byl nějakej lůzr kterej si nevěří na 165 která se tam hůř vejde.......
já osobně sem míval vepředu 165 bas - 100 středobas - 20mm vejška což je bes of ale přiznávám že ten středobas sem nahoru cpal horko těžko.....
4x6 výměna vepředu jen pokud se s tim člověk nechce vůbec srát ale kdžy už tak ať sou komponentní když je seženete.....
6x9 je naprostá pitchovina cpát u každýho auta dopředu nehledně na to že na 200sx by byl potřeba spešl laminát doorboard aby se tam vešly
origo clarion papíráky co tam sou tak když sou vpohodě a nechrčej tak dostačoujou pro běžný účely a maj tak kolem 10W RMS myslim což běžný rádio má beztak 10 - 20 W RMS ....
já osobně sem míval vepředu 165 bas - 100 středobas - 20mm vejška což je bes of ale přiznávám že ten středobas sem nahoru cpal horko těžko.....
4x6 výměna vepředu jen pokud se s tim člověk nechce vůbec srát ale kdžy už tak ať sou komponentní když je seženete.....
6x9 je naprostá pitchovina cpát u každýho auta dopředu nehledně na to že na 200sx by byl potřeba spešl laminát doorboard aby se tam vešly
origo clarion papíráky co tam sou tak když sou vpohodě a nechrčej tak dostačoujou pro běžný účely a maj tak kolem 10W RMS myslim což běžný rádio má beztak 10 - 20 W RMS ....
200SX RULEZZ ........... Xeramic je ten největší šit pod sluncem !
Cadillac Seville STS 98´
Cadillac Seville STS 00´
Nissan 240SX 90´
Cadillac Seville STS 98´
Cadillac Seville STS 00´
Nissan 240SX 90´