Reproduktory v dverach

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo » 04.01.2007, 18:14

max. 165 mm repro to je. trochu je membrana zhora a zdola prekryta tapacirom ale to by vobec nemalo vadi. Do dveri vobec nemusis rezat...

Obrázek
Naposledy upravil(a) tamo dne 04.01.2007, 18:16, celkem upraveno 1 x.
Nissan 200SX S13 1990

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 04.01.2007, 18:15

tamo píše:max. 165 mm repro to je. trochu je membrana zhora a zdola prekryta tapacirom ale to by vobec nemalo vadi. Do dveri vobec nemusis rezat...
Dik za info.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo » 04.01.2007, 18:22

a takto vyzera repro pod tapacirom, len treba dat pozor aby sa guma membrany nedotykala tapaciru... potom to nema zmysel

Obrázek
Nissan 200SX S13 1990

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 04.01.2007, 19:48

ja som kupil bezny standardny oval a proste som pouzil trosku sily pri montazi, vojde to aj do origos drziaka 8) a tapaciru sa bat netreba, proste to cele vylupnes postupne, daval som ich dola peknych par krat (tie iste) a koliky sa nezlomili...

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Reproduktory v dverach

Příspěvek od Peca » 04.01.2007, 20:19

kenivruh píše:K reproduktorom sa da dostat iba ked sa da cely ten dverny panel dole ? Ak ano, tak je to dost na pitchu.
Zrovna včera jsem to dělal....stačí vyndat ten panel s ovládáním oken, pak plast kolem otvírání dveří a pak jsou tam dva šroubky...jeden za tím panelem s tlačítkama a druhý pod plastovou krytkou nad reprákem...A pak už jde krásně celý tapecírunk vyloupnout..
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 04.01.2007, 22:30

tamo píše:keni a co tak toto :)

Obrázek

Adapter staci urobit z plastu alebo z dreva. V pohode to tam vojde. Dost casto sa to pouzivat v USA, tam aj predavaju taketo redukcie. Ked bude zaujem hodim viac foto.
ak urobis adapter s plastu tak bude vsetko ale nie dobre hrat. aby to bolo dobre adapter musi byt fajny a naj s MDF.
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 04.01.2007, 22:48

remo píše: ak urobis adapter s plastu tak bude vsetko ale nie dobre hrat. aby to bolo dobre adapter musi byt fajny a naj s MDF.
přesně tak, na druhou stranu z plechu nebo plastu by to asi taky šlo, ale chce to pak polepit protivybračnim a těsnicim materiálem, třeba jako mám v kufru

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 04.01.2007, 23:53

martine to je mozne, ale je to len take akoby riesenie, kvalitny doorboard z MDF tym nenahradis, ale vsetko zalezi aky je clovek narocny posluchac a co od toho ocakava
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo » 05.01.2007, 01:27

Presne tak z MDF je naj... ja to idem robit z MDF s miernym natocenim repra smerom nahor, vlastne tak ako to je na seriovych adapteroch.
Nissan 200SX S13 1990

Uživatelský avatar
Steve
user
Příspěvky: 644
Registrován: 15.11.2006, 18:05
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Steve » 06.01.2007, 18:31

vešly by se tam 6"x9"?

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 06.01.2007, 18:57

Frelon píše:vešly by se tam 6"x9"?
ne leda bys zvětšil otvor
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 06.01.2007, 19:40

Frelon píše:vešly by se tam 6"x9"?
Raddy hore pise ze vojde.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo » 08.01.2007, 10:37

S13 ma vpredu aj vzadu standardne 6"x4" repro. Repro 6"x9" som tam uz tiez videl.. Ale repro z mriezkou bolo z vonku tapaciru...
Nissan 200SX S13 1990

Uživatelský avatar
nismo.power
user
Příspěvky: 187
Registrován: 08.11.2004, 00:30
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od nismo.power » 08.01.2007, 11:18

dopředu jedině 165mm komponentní repro ! v největší nouzi bych dal 130mm komponentní pokud by to byl nějakej lůzr kterej si nevěří na 165 která se tam hůř vejde.......

já osobně sem míval vepředu 165 bas - 100 středobas - 20mm vejška což je bes of ale přiznávám že ten středobas sem nahoru cpal horko těžko.....

4x6 výměna vepředu jen pokud se s tim člověk nechce vůbec srát ale kdžy už tak ať sou komponentní když je seženete.....

6x9 je naprostá pitchovina cpát u každýho auta dopředu nehledně na to že na 200sx by byl potřeba spešl laminát doorboard aby se tam vešly

origo clarion papíráky co tam sou tak když sou vpohodě a nechrčej tak dostačoujou pro běžný účely a maj tak kolem 10W RMS myslim což běžný rádio má beztak 10 - 20 W RMS ....
:rr: 200SX RULEZZ ........... Xeramic je ten největší šit pod sluncem !
Cadillac Seville STS 98´
Cadillac Seville STS 00´
Nissan 240SX 90´

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 hostů