kam zapojit BOV

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
pbrvs
user
Příspěvky: 81
Registrován: 07.02.2007, 11:30
Bydliště: Přelouč

kam zapojit BOV

Příspěvek od pbrvs »

Zdravim vsechny - potreboval bych poradit, kam nejlepe pripojit BOV a jeho podtlak na CA18DET - je to dvoucestny BOV od Bidrina (typ MKII TP) - je tam tolik hadic, ze si nejsem moc jisty - taky mi pripada, ze na tele ECCS uz naky seriovy ventil je - to mam nechat zapojene jak je, ci je potreba nake upravy? Nemate nekdo zkusenost s timto ventilem na tomto voze?
200SX S13 r.v. 93 - sani KN, lad. vyfuk od motoru.
Predem diky.[/quote]
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx »

Daj si vyhladvanie a urcite to najdes.je tu toho dost popisaneho,treba to len najst.
Ale v podstate mozes zapojit ventyl kdekolvek na sanie kde vznika tlak aj podtlak.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

jestli máš seriovou sací soustavu, tak nejlepší místo je na kovový trubce vpravo u motoru - pokud se na motor díváš zepředu, ovládací podtlak pak zapoj na jeden z podlaků, co vedou zezadu v sání
pbrvs
user
Příspěvky: 81
Registrován: 07.02.2007, 11:30
Bydliště: Přelouč

BOV

Příspěvek od pbrvs »

Jasny - misto teto trubku mam povarenou delsi nerez, takze navarit na ni prirubu pro ventil a podtlak ventilu pripojim k podtlak. hadici vzadu ze sani?A ten 2 odfuk ventilu zpet do sani zavest zpatku do te same trubky?
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: BOV

Příspěvek od kenivruh »

pbrvs píše:Jasny - misto teto trubku mam povarenou delsi nerez, takze navarit na ni prirubu pro ventil a podtlak ventilu pripojim k podtlak. hadici vzadu ze sani?A ten 2 odfuk ventilu zpet do sani zavest zpatku do te same trubky?
Odfuk zaviest do hadice co ide od filtra do turba.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: BOV

Příspěvek od buky300zx »

kenivruh píše:
pbrvs píše:Jasny - misto teto trubku mam povarenou delsi nerez, takze navarit na ni prirubu pro ventil a podtlak ventilu pripojim k podtlak. hadici vzadu ze sani?A ten 2 odfuk ventilu zpet do sani zavest zpatku do te same trubky?
Odfuk zaviest do hadice co ide od filtra do turba.
Ja len dodam ze musi to bit za MAF aby to malo nejaky zmysel.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: BOV

Příspěvek od kenivruh »

buky300zx píše:
kenivruh píše:
pbrvs píše:Jasny - misto teto trubku mam povarenou delsi nerez, takze navarit na ni prirubu pro ventil a podtlak ventilu pripojim k podtlak. hadici vzadu ze sani?A ten 2 odfuk ventilu zpet do sani zavest zpatku do te same trubky?
Odfuk zaviest do hadice co ide od filtra do turba.
Ja len dodam ze musi to bit za MAF aby to malo nejaky zmysel.
No pred MAF by mu to islo dat dost tazko :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Odpovědět