Nestartuje

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
pastynko
user
Příspěvky: 126
Registrován: 02.10.2006, 08:02
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pastynko » 08.02.2007, 15:50

aj tu je to nazvane V-GROOVE

http://www.ngksparkplugs.org/

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 08.02.2007, 15:52

Peca píše:Ptal jsem se v jedne prodejne s dilama na svicky NGK V-power a vysmali se mi ze takove nejsou, ani cokoliv co zacina na V. Jinak cena za 1ks na 200SX prej kolem 650kč :(
Radsi fakt asi zajdi na tu benzinku :lol:
Jak jiz ostatni psali je to V-groove (groove je anglicky drážka)
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 08.02.2007, 15:53

Ja mam NGK V-LINE a nie co tu vy pisete k.... :lol: ?ale bolo to na V :lol:
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 08.02.2007, 15:54

935Baby píše:
Peca píše:Ptal jsem se v jedne prodejne s dilama na svicky NGK V-power a vysmali se mi ze takove nejsou, ani cokoliv co zacina na V. Jinak cena za 1ks na 200SX prej kolem 650kč :(
Radsi fakt asi zajdi na tu benzinku :lol:
Jak jiz ostatni psali je to V-groove (groove je anglicky drážka)
V-groove je len vyraz pre to drazku, sviecky sa volaju V-Power.
http://www.ngksparkplugs.com/products/c ... country=US
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

pastynko
user
Příspěvky: 126
Registrován: 02.10.2006, 08:02
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pastynko » 08.02.2007, 16:01

kenivruh píše:V-groove je len vyraz pre to drazku, sviecky sa volaju V-Power.
http://www.ngksparkplugs.com/products/c ... country=US

podstatne je ze je to na "V" a tak ci tak mali vediet co od nich chces ;)

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 08.02.2007, 17:03

Díky všem za rady. Vyzkoušel jsem svíčky Bosch které v jiném SXu fungují normálně a dělá to to samé. Dále jsem zkoušel točit s CAS, zkontroloval D-výstupek (zdál se mi ok, ale vzhledem k t omu že jsem ho předtím ještě nikdy neviděl... :roll: ), odpojil a připojil baterku, zkontroloval palivové čerpadlo.....
Ještě nějaké nápady? :smt089
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 08.02.2007, 17:06

pastynko píše:
kenivruh píše:V-groove je len vyraz pre to drazku, sviecky sa volaju V-Power.
http://www.ngksparkplugs.com/products/c ... country=US

podstatne je ze je to na "V" a tak ci tak mali vediet co od nich chces ;)
Presne tak, vubec to neznal a mel me za debila. Co ostatne cekat tady v Kocourkove....
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 08.02.2007, 18:57

tlaky si měřil?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 08.02.2007, 19:17

blázen píše:tlaky si měřil?
Nemám měřák...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 08.02.2007, 21:07

osobně bych to viděl na těsnění pod hlavou 60%

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 08.02.2007, 21:11

Kentoya píše:osobně bych to viděl na těsnění pod hlavou 60%
To by ale nefouklo pres noc pred barakem ne? A pak by to aspon nastartovalo na nektere valce, nebo se pletu?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 08.02.2007, 21:12

právě že je to ještě schopné jakžtakž dojet, ale nastartovat je problém

pastynko
user
Příspěvky: 126
Registrován: 02.10.2006, 08:02
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pastynko » 09.02.2007, 09:35

Peca píše:Díky všem za rady. Vyzkoušel jsem svíčky Bosch které v jiném SXu fungují normálně a dělá to to samé. Dále jsem zkoušel točit s CAS, zkontroloval D-výstupek (zdál se mi ok, ale vzhledem k t omu že jsem ho předtím ještě nikdy neviděl... :roll: ), odpojil a připojil baterku, zkontroloval palivové čerpadlo.....
Ještě nějaké nápady? :smt089
ked mas druhe SX-ko niekde v okoli, este by si mohol pozicat od neho CAS a skusit to s jeho...ak je vacka ok, mohol by byt problem v samotnom CAS :roll: mne sa jeden tiez pokazil... iskru daval, ale neviem podla coho :D

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 09.02.2007, 09:38

no jo když je motor studený, má přece jen menší tlaky ve válcích,takže jestli to fouklo,mohlo to dojet,ale jak to schladlo.. konec..

měřák stojí 1000kč tak si ho kup, u 200sx patří do povinné výbavy :)
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Kavas
user
Příspěvky: 143
Registrován: 17.11.2005, 15:10
Bydliště: Holic

Příspěvek od Kavas » 11.02.2007, 22:58

ja jsem mnel stejny problem nemohol som nastartovat a ked som skotroloval svicky tak iskru davali ale slabu. tak som to nechal premerat a zjistili sme ze bola spatna kostra na riadiacej jednotke alebo tam niekde presne mi to nepovedal kde to bolo. ale je to dalsi moznost.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 149 hostů