Nestartuje

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Katany » 11.02.2007, 23:10

me tohle stejny udelali svvicky denso .. (tusim IQ24), dal jsem NGK a pohoda

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 11.02.2007, 23:26

Katany píše:me tohle stejny udelali svvicky denso .. (tusim IQ24), dal jsem NGK a pohoda
No já chtěl vyzkoušet předtím, než utratím 2500kč za NGK, jestli je to fakt svíčkama, a s BOSCH to bylo to samé, tak se mi do této investice moc nechce...

Asi to dopadne tak že to fakt potáhnu do servisu :((
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 11.02.2007, 23:27

Spíš by to chtělo asi uvažovat takto: Co se mohlo posrat s výměnou baterky? Já tam měl totiž slabou, dal jsem novou a od té doby to nejde...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

stiloman
user
Příspěvky: 196
Registrován: 05.12.2006, 23:42
Bydliště: Ropice(Frýdek-Místek)

Příspěvek od stiloman » 11.02.2007, 23:29

opačná polarita? :smt017 :smt017 :smt017

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 11.02.2007, 23:34

jak jsem se bavil s tím elektrikářem ohledně mého problému, tak mi řekl že slábnoucí baterie ráda připéká relátka, není to častý jev, ale občas se objeví

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

pablo

Příspěvek od pablo » 12.02.2007, 18:05

tak dneska sem chcel nastartovat ale hold nepodarilo sa. skusali sme vse okrem vymeni sviecok a nic tak sme nahodili obycajne brisky co sme nali a naskocilo na prvy tuk.takze v hajzli su sviecky bosch iridium a maju zivotnost 100000km a maju zasebou iba 6000km a su v hajzli. takze do pici z boskami

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 12.02.2007, 19:10

Peca píše: Asi to dopadne tak že to fakt potáhnu do servisu :((
Dvoukilo s el. problemem v servisu? Tady v ČR? To nemůze dopadnout dobře :-D

Treba bych zkusil vymenit jeste jestli ti nikdo pujci power tranzistor - modul zapalovani nebo ten CAS - a kontroloval jsi poradne ten D- vystupek na vačici?

Tady je dkaz na UK forum na clanek o vystupku na vacce:
http://www.sxoc.co.uk/vbb/showthread.ph ... st+cam+cas

Takto by nemel vypadat - ulomeny D vystupek a opotrebovane ozubeni
Obrázek
Obrázek

Tady je fotka take poskozene vacky s tim ze aspon ma ten D vystupek - na ten se hlavne podivej zda tam je:
http://www.sxoc.co.uk/vbb/attachment.ph ... 1167673208
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 12.02.2007, 20:38

Jj D-výstupek je v pohodě.
Ještě je zajímavé že když to dýl stojí tak to pak při pokusu nastartovat aspoň "blafne", jakoby to chtělo chytit, ale nechytne. Při dalších pokusech už nic...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: pablo

Příspěvek od Peca » 12.02.2007, 20:39

pablo píše:tak dneska sem chcel nastartovat ale hold nepodarilo sa. skusali sme vse okrem vymeni sviecok a nic tak sme nahodili obycajne brisky co sme nali a naskocilo na prvy tuk.takze v hajzli su sviecky bosch iridium a maju zivotnost 100000km a maju zasebou iba 6000km a su v hajzli. takze do pici z boskami
Ja ti verim ze jsou to smejdy, ale kdyz v jinem dvoukilu v pohode nastartuji a v mem ne???
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 12.02.2007, 20:42

zmeraj tlaky tlaky tlaky tlaky :evil:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 12.02.2007, 20:51

Skus skontrolovat vstreky ci vobec otvaraju (alebo naopak ci netecu).

Inak si precitaj manual od strany EF & EC 39 mozno ti to pomoze.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

pablo

Příspěvek od pablo » 12.02.2007, 21:47

ja som tam skusil dat brisky a jednu championku ine totiz po rukke neboli a hned to naskocilo a mne to tiez robil tak ze to chcelo chytit aj to baf.ale vse uz ide tak zajtra ich idem oplieskat dotycnim o hlavu

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: pablo

Příspěvek od raddy » 13.02.2007, 07:49

pablo píše:ja som tam skusil dat brisky a jednu championku ine totiz po rukke neboli a hned to naskocilo a mne to tiez robil tak ze to chcelo chytit aj to baf.ale vse uz ide tak zajtra ich idem oplieskat dotycnim o hlavu
myslis sviecky? ake to boli, tie co nestartovali?

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: pablo

Příspěvek od kenivruh » 13.02.2007, 09:28

raddy píše:
pablo píše:ja som tam skusil dat brisky a jednu championku ine totiz po rukke neboli a hned to naskocilo a mne to tiez robil tak ze to chcelo chytit aj to baf.ale vse uz ide tak zajtra ich idem oplieskat dotycnim o hlavu
myslis sviecky? ake to boli, tie co nestartovali?
bosch iridium
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 13.02.2007, 09:49

hm, tie iridiove su zvlastne. mam pocit ze trpia nerestou 200sx-prilis bohatou zmesou pri studenom starte, pokial mas zapojeny fpr seriovo, ale to je len moja domnienka, preco tak malo vydrzia....

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 110 hostů