Tlak turba

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 13.02.2007, 22:07

podlozky alebo nejaky druh boost kontrolera. tlak sa da zvysit na 1bar zo seriovym turbom, ale rozhodne s lepsou pal. pumpou a idealne aj s cipom.

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 13.02.2007, 22:10

A este k tomu protitlaku. Myslim, ze turbo vytvara az velmi velky protitlak na to, aby sa do toho pletol este vyfuk :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Kavas
user
Příspěvky: 143
Registrován: 17.11.2005, 15:10
Bydliště: Holic

Příspěvek od Kavas » 13.02.2007, 22:10

raddy píše:podlozky alebo nejaky druh boost kontrolera. tlak sa da zvysit na 1bar zo seriovym turbom, ale rozhodne s lepsou pal. pumpou a idealne aj s cipom.
Ja jsem to chtel ten tlak tvednou len o trochu ked mam tlacit 0,8. moje tlaci necelych 0,7. Tak teda to zatim asi tak necham. kam si zapojujete budik na tlak turba? Ja to mam zo zadu je rozdiel ak je zapojene u skrtiacej klapky?

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 14.02.2007, 06:05

Kavas píše:
raddy píše:podlozky alebo nejaky druh boost kontrolera. tlak sa da zvysit na 1bar zo seriovym turbom, ale rozhodne s lepsou pal. pumpou a idealne aj s cipom.
Ja jsem to chtel ten tlak tvednou len o trochu ked mam tlacit 0,8. moje tlaci necelych 0,7. Tak teda to zatim asi tak necham. kam si zapojujete budik na tlak turba? Ja to mam zo zadu je rozdiel ak je zapojene u skrtiacej klapky?
Je jedno kde ten budik napojis na sanie,dolezity je len tlak a podtlak.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 14.02.2007, 07:08

Co se výfuku týče tak dej místo katru trubku a na konec laďák a máš pokoj. Nedávej tam rezonátor bo je to věc na pikaču. V podstatě by ti mněl Rezonátor pomoct tam kde nejsi schopný udělat laminární proudění protože udělá řízenou turbulenci a tím urychlí odtok spalin (taky trochu sníží hlučnost) jenže většina rezonátoru je dělaná jen tak a nic ti to neurychlí spíše naopak.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Uživatelský avatar
Kavas
user
Příspěvky: 143
Registrován: 17.11.2005, 15:10
Bydliště: Holic

Příspěvek od Kavas » 14.02.2007, 08:22

Elviiis píše:Co se výfuku týče tak dej místo katru trubku a na konec laďák a máš pokoj. Nedávej tam rezonátor bo je to věc na pikaču. V podstatě by ti mněl Rezonátor pomoct tam kde nejsi schopný udělat laminární proudění protože udělá řízenou turbulenci a tím urychlí odtok spalin (taky trochu sníží hlučnost) jenže většina rezonátoru je dělaná jen tak a nic ti to neurychlí spíše naopak.
No to som tak chvilku mal ale bolo to docela brutal. Vezl som matku do Trnavy s akoro ohluchla. Ale asi to tak spravim. Ked ide o vykon tak ideme cez mrtvoly :D

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 14.02.2007, 08:50

Kavas píše:
Elviiis píše:Co se výfuku týče tak dej místo katru trubku a na konec laďák a máš pokoj. Nedávej tam rezonátor bo je to věc na pikaču. V podstatě by ti mněl Rezonátor pomoct tam kde nejsi schopný udělat laminární proudění protože udělá řízenou turbulenci a tím urychlí odtok spalin (taky trochu sníží hlučnost) jenže většina rezonátoru je dělaná jen tak a nic ti to neurychlí spíše naopak.
No to som tak chvilku mal ale bolo to docela brutal. Vezl som matku do Trnavy s akoro ohluchla. Ale asi to tak spravim. Ked ide o vykon tak ideme cez mrtvoly :D
:lol:
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo » 14.02.2007, 15:01

Kavas píše: Ja jsem to chtel ten tlak tvednou len o trochu ked mam tlacit 0,8. moje tlaci necelych 0,7. Tak teda to zatim asi tak necham. kam si zapojujete budik na tlak turba? Ja to mam zo zadu je rozdiel ak je zapojene u skrtiacej klapky?
seriovo ma tlacit 0,7b :wink:
Nissan 200SX S13 1990

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 157 hostů