regulátor plnícího tlaku

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 09.03.2007, 16:50

Skus kontaktovat Raddyho a popitaj sa jeho ci to nemoze byt v rajadiacej jednotke.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 09.03.2007, 21:57

tipl bych rozvody 40%
špatné vstřiky 10%
díra ve vedení vzduchu od turba do sání 30%
20% zbytek

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 09.03.2007, 22:25

Casovanie ma OK,takze rozvody mozeme vylucit,takze tych 40% rozloz inde a mas to. :-D
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

stiloman
user
Příspěvky: 196
Registrován: 05.12.2006, 23:42
Bydliště: Ropice(Frýdek-Místek)

Příspěvek od stiloman » 09.03.2007, 23:46

Kentoya píše:tipl bych rozvody 40%
špatné vstřiky 10%
díra ve vedení vzduchu od turba do sání 30%
20% zbytek
rozvody jsem měl dole při výměně water pump....jsou 100%ok

otázka?když mi na přívodu paliva před vstřik.lištou chybí páska a přesto hadičku nevytáhne,je mozné,že to valí tlak zpět do nádrže?
jak to vyzkoušet?

Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 » 10.03.2007, 00:01

ach páni to snáď nemyslíte vážne................... :evil:
Z-Club Bratislava

stiloman
user
Příspěvky: 196
Registrován: 05.12.2006, 23:42
Bydliště: Ropice(Frýdek-Místek)

Příspěvek od stiloman » 10.03.2007, 00:03

NISMOO7 píše:ach páni to snáď nemyslíte vážne................... :evil:
co přesně máš na mysli?

Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 » 10.03.2007, 00:45

ŽE ČO MÁ WASTEGATE A PREDZÁPAL SPOLOČNÉHO S TÍM,ŽE TO CUKÁ NAD 3000 OT/MIN. A LEN POD ZÁŤAŽOU A NIE PRI PRIDÁVANÍ NA VOLNOBEHU.
TO BUDE PALIVO ALEBO ECU KEĎ SA NAD TÍ ZAMYSLÍM ..... :? ALEBO NEAKÝ BUZÍK DAL PALIVOVÉ ČERPADLO OPAČNE A ODLIEVA SA BENZÍN HIHI :-D ,NIE MYSLÍM SI ŽE TO BUDE S PALIVOM ,KEĎ TREPEM KUPUJEM PIVO........... :?
Z-Club Bratislava

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

pablo

Příspěvek od pablo » 10.03.2007, 01:02

jednu radu ti dam toto robilo aj mne vyhadz vstetky hadice od klapky aj s ic poradne to vypucuj a nahod skontroluj este aj palivovi filter.a taky vzducho vycistit.po tychto opravach to jde jak ujebane inac sa to so mnou ani nebavilo.inac skusal si odpojit lambdu

Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 » 10.03.2007, 01:16

NISMOO7 píše:ŽE ČO MÁ WASTEGATE A PREDZÁPAL SPOLOČNÉHO S TÍM,ŽE TO CUKÁ NAD 3000 OT/MIN. A LEN POD ZÁŤAŽOU A NIE PRI PRIDÁVANÍ NA VOLNOBEHU.
TO BUDE PALIVO ALEBO ECU KEĎ SA NAD TÍ ZAMYSLÍM ..... :? ALEBO NEAKÝ BUZÍK DAL PALIVOVÉ ČERPADLO OPAČNE A ODLIEVA SA BENZÍN :-D ,NIE MYSLÍM SI ŽE TO BUDE S PALIVOM ,KEĎ TREPEM KUPUJEM PIVO........... :?
Z-Club Bratislava

stiloman
user
Příspěvky: 196
Registrován: 05.12.2006, 23:42
Bydliště: Ropice(Frýdek-Místek)

Příspěvek od stiloman » 10.03.2007, 01:32

myslím si,že je to palivo na 200%

otázka zní=co je špatně???

nádrž je čistá(bez jediného smítka),pal.filtr nový,walbro nové,fpr zapojeno bez solenoidu a ta svině nejede

stiloman
user
Příspěvky: 196
Registrován: 05.12.2006, 23:42
Bydliště: Ropice(Frýdek-Místek)

Příspěvek od stiloman » 10.03.2007, 01:34

když přidávám pomalu,tak se to rozjíždí,když dám full,tak kucká hned

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 10.03.2007, 10:38

stiloman píše:když přidávám pomalu,tak se to rozjíždí,když dám full,tak kucká hned
zkontroluj zapojeni podtlaku do FPR (fuel pressure regulator) - takovy ten talířek co je za sacím blokem u přepážky a podivej se na tu hadicku kam vede a ci te neni nekde děravé nebo rozpojene. Dale vede hadicka ze zadního víka saciho bloku. Vsechny tyto hadicky vedou do Fuell pressure regulator solenoid valve. Zkontroluj jak je to zapojene a zda neni nekde poskozena hadicka.

Ty priznaky co popisujes by sedeli na problemy s ovladacim tlakem FPR.

Pro test bych doporučoval bypassnout (teda pokud uz to nemas) ten ovladaci system tlaku FPR.

Návod zde:

forum/viewtopic.php?t=6200&highlight=bypass
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

stiloman
user
Příspěvky: 196
Registrován: 05.12.2006, 23:42
Bydliště: Ropice(Frýdek-Místek)

Příspěvek od stiloman » 10.03.2007, 11:39

mám to alternativně přepojene

ven ventil ovládá přetlak,nebo podtlak?

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 10.03.2007, 11:55

stiloman píše:mám to alternativně přepojene

ven ventil ovládá přetlak,nebo podtlak?
ten solenoid je tam pouze k tomu ze prepina ovladaci podtlak do FPR. A to nasledovne.

Pri studenem startu tam pousti tlak-podtlak ze saciho bloku motoru - solenoid je vyply.
Pri startu tepleho motoru je solenoid preply a FPR je ovladany tlakem afmosferickým a tím zvyšuje tlak paliva aby se usnadnil start - Tento system se zda byt užitečný pouze v Africe a jiných extremně teplých oblastech... asi.

Neslyšel jsem že by nikdo z nas měl problemy s startovanim tepleho motoru potom co bypassnul ten ovladaci solenoid.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

stiloman
user
Příspěvky: 196
Registrován: 05.12.2006, 23:42
Bydliště: Ropice(Frýdek-Místek)

Příspěvek od stiloman » 10.03.2007, 12:15

935Baby píše:
stiloman píše:mám to alternativně přepojene

ven ventil ovládá přetlak,nebo podtlak?
ten solenoid je tam pouze k tomu ze prepina ovladaci podtlak do FPR. A to nasledovne.

Pri studenem startu tam pousti tlak-podtlak ze saciho bloku motoru - solenoid je vyply.
Pri startu tepleho motoru je solenoid preply a FPR je ovladany tlakem afmosferickým a tím zvyšuje tlak paliva aby se usnadnil start - Tento system se zda byt užitečný pouze v Africe a jiných extremně teplých oblastech... asi.

Neslyšel jsem že by nikdo z nas měl problemy s startovanim tepleho motoru potom co bypassnul ten ovladaci solenoid.
myslím ventil regulace tlaku paliva......ne solenoid

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 120 hostů