bily kour z vyfuku

otázky a odpovědi technického rázu
pbrvs
user
Příspěvky: 81
Registrován: 07.02.2007, 11:30
Bydliště: Přelouč

bily kour z vyfuku

Příspěvek od pbrvs » 09.03.2007, 20:21

Zdravim - mam po instalaci bov problem takovy,ze kdyz tocim vice jak 3tisice,tak pri prerazeni vychazi z vyfuku bily kour,ale pri nizsich otackach nic - poradte prosim na co se predevsim zamerit - diky.

Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 » 09.03.2007, 23:42

biely dym je pravdepodobne olej............pokiaľ by sa spaloval pri väčšej teplote bolo by ho menej by do modra....turbo je v akom stave?

pokiaľ teda nieje motor studený a náhodou to nieje para :D
Z-Club Bratislava

pbrvs
user
Příspěvky: 81
Registrován: 07.02.2007, 11:30
Bydliště: Přelouč

Příspěvek od pbrvs » 10.03.2007, 14:36

Olej to bude myslim, ze urcite - zprvu jsem objevil dokonce jeho stopy v BOV, jenze to jsem ho mel jeste spatne zapojeny. Ted uz funguje ok, ale pri vytoceni a prerazeni vychazi z vyfuku stale bily oblak koure - do 3 tisic se pritom nic takoveho nedeje. Turbo je ted po repasi a nezda se mi, ze by s nim byl problem.Neni mozny, aby se ten olej nakym zpusobem dostaval pes BOV treba do sani a skrz turbo do vyfuku?

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 10.03.2007, 17:30

pbrvs píše:Olej to bude myslim, ze urcite - zprvu jsem objevil dokonce jeho stopy v BOV, jenze to jsem ho mel jeste spatne zapojeny. Ted uz funguje ok, ale pri vytoceni a prerazeni vychazi z vyfuku stale bily oblak koure - do 3 tisic se pritom nic takoveho nedeje. Turbo je ted po repasi a nezda se mi, ze by s nim byl problem.Neni mozny, aby se ten olej nakym zpusobem dostaval pes BOV treba do sani a skrz turbo do vyfuku?
No generalkovane turbo mozes mat,len je otazne,ci je zgeneralkovane dobre.
Cez bov sa ti nema ako dostat olej do sania,to je blbost.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

pbrvs
user
Příspěvky: 81
Registrován: 07.02.2007, 11:30
Bydliště: Přelouč

Příspěvek od pbrvs » 10.03.2007, 18:13

To turbo mi delal otec je dost zkuseny i peclivy,ale jak rikam, v tom BOV byly zprvu pri prvni sice chybne instalaci stopy oleje celkem znatelne.

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 10.03.2007, 18:36

jde ti to asi z poddeklu vaček,z odvětrávání.. kolik ti tlačí turbo?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 10.03.2007, 18:53

blázen píše:jde ti to asi z poddeklu vaček,z odvětrávání.. kolik ti tlačí turbo?
Clovece,to ma nenapadlo.Ak to bude v tom,treba dat oil catch tank a je to,ale preco to tak pusta olej z odvetravania?
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 10.03.2007, 19:23

buky300zx píše:ale preco to tak pusta olej z odvetravania?
Vetsinou to zpusobují spatne kompresni tlaky valcu - dochazi pak k vetsimu pretlakovani karteru. U CA18DET je odvetravani vany vedeno do vika vaček.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 10.03.2007, 19:26

taktéž může být špatný PCV ventil, když netěsní jde přes něj v boostu tlak a pak vzniká přetlak,.. změřil bych jako první komprese,..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 10.03.2007, 21:36

935Baby píše:
buky300zx píše:ale preco to tak pusta olej z odvetravania?
U CA18DET je odvetravani vany vedeno do vika vaček.
Aj ja mam tak riesene odvetravanie.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 10.03.2007, 22:18

a jestliže už byl olej i v BOV tak je celý sání od oleje, to by chtělo taky mimo jiné vyčistit

Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 » 11.03.2007, 17:49

a netvrdím ,že otec je zlí mechanik ale lopatky sa vyvažujú pokoal bolo turbo len tak zložené sa mozes rozlucit s axialmi/loziska v turbe a ua nielen s nimi .....takže pri normalnych otáčkach može fungovat normalne ale akonahle chití točky vzniknu vybracie a vznikne netesnost lozisiek a prisaje cez kompresorovú časť /sacia/alebo pusti cez turbínovú časť /výfuková strana/ olej aje to kámo s turbom niesú žarty turbo moze OD 190 000 -265 000 otačok/niektoré aj trochu viac a stači malý problém a dymíš...
Z-Club Bratislava

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 11.03.2007, 21:04

NISMOO7 píše:a netvrdím ,že otec je zlí mechanik ale lopatky sa vyvažujú pokoal bolo turbo len tak zložené sa mozes rozlucit s axialmi/loziska v turbe a ua nielen s nimi .....takže pri normalnych otáčkach može fungovat normalne ale akonahle chití točky vzniknu vybracie a vznikne netesnost lozisiek a prisaje cez kompresorovú časť /sacia/alebo pusti cez turbínovú časť /výfuková strana/ olej aje to kámo s turbom niesú žarty turbo moze OD 190 000 -265 000 otačok/niektoré aj trochu viac a stači malý problém a dymíš...
Viem ze turbo toci velke otacky 100-150,ale o 265 a viac som este nepocul.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: bily kour z vyfuku

Příspěvek od kenivruh » 12.03.2007, 08:53

pbrvs píše:Zdravim - mam po instalaci bov problem takovy,ze kdyz tocim vice jak 3tisice,tak pri prerazeni vychazi z vyfuku bily kour,ale pri nizsich otackach nic - poradte prosim na co se predevsim zamerit - diky.
Ked nastartujes auto a nechas ho stat na mieste tak zacne po chvili dymit ? Mne robi toto a su to na 90% gufera ventilov. Kedze pri preradeni nastane velky podtlak v sani tym padom vtiahne sanie cez gufera olej z hlavy. Aspon teda dufam, ze su to len gufera ventilov :?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 12.03.2007, 14:09

tie gufera, tazko povedat, vela motorov gufera na ventiloch nema vobec, je to len moj nazor, ze gufera to asi nebudu....
ak dymi na bielo po preradeni ci pri dlhsom volnobehu, je to takmer na isto turbo, teda jeho olejove tesnenia. Ciastocne moze pomoct jednosmerny ventil v odvetrani vaciek, ak chces, vysvetlim to podrobnejsie, ale uz to tu na fore bolo.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 hostů