regulátor plnícího tlaku

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 10.03.2007, 12:48

Regulace tlaku paliva je přímo řízena zmenou tlaku v sání motoru - pri volnebehu tlaci na membránu v FPR tlak cca -0,7 baru - malý tlak paliva a při boostu až 0,7baru (v serii) - velký tlak paliva.

Teoreticky by jsi mohl mit problem i s FPR ale to je dost ojedinela zavada co jsem slysel...
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

stiloman
user
Příspěvky: 196
Registrován: 05.12.2006, 23:42
Bydliště: Ropice(Frýdek-Místek)

Příspěvek od stiloman » 10.03.2007, 19:15

to heblo nechám sešrotovat :oops:

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 10.03.2007, 19:22

FPR můžem odzkoušet mám navíc jeden
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

stiloman
user
Příspěvky: 196
Registrován: 05.12.2006, 23:42
Bydliště: Ropice(Frýdek-Místek)

Příspěvek od stiloman » 10.03.2007, 21:04

blázen píše:FPR můžem odzkoušet mám navíc jeden
moc dík za ochotu,jenže mně nějak začínaj docházet pojízdný auta :-D

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 10.03.2007, 21:37

stiloman píše:
blázen píše:FPR můžem odzkoušet mám navíc jeden
moc dík za ochotu,jenže mně nějak začínaj docházet pojízdný auta :-D
Blbe. :lol:
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Ultima
user
Příspěvky: 39
Registrován: 15.03.2007, 07:41

Cukání???

Příspěvek od Ultima » 15.03.2007, 07:47

Brácha měl obdobnej problém na Coupe Turbo, tlačilo mu přes 1.6 baru dal už budík ani neukazoval, byť tam měl čip už upravenej, tlak to rozhodně normální není. A taky dostal se s autem k určitejm otáčkám a cukání škobání jako kráva(turbo začalo tlačit) tak na to vlítl a ejhle sponou překousnutá hadička podlaku WG. De facto se to chovalo jako by okamžitě začal reagovat fuel cut. hadička byla vyměněna a další ejhle turbo tlači standartních 1.05 při over boost jinak cca 0.8-0.9. škubání už není....

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 15.03.2007, 08:54

Tož to je logický když ti upadne hadička od WS který ti reguluje tlak 8) Ale to nejní tento problém. Vzhledem k tomu že se ani nedostane k otáčkám kde by mněla WS otevřít a když záleží na tom jak moc přidá plyn.

Podobný problé máme na 200sx co je v garáži. Ale čuchám že by to mohl by snímač vačky ž je nějakej defekt anebo že to je nějakej drátek (s tšch co vedou ke svíčkám jenže je jich tam kotel tudíž nový svazek). Kdyby jsi přišel na to co to je tak dej vědět :wink: Udělám totéž :!:
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 121 hostů