bily kour z vyfuku

otázky a odpovědi technického rázu
pbrvs
user
Příspěvky: 81
Registrován: 07.02.2007, 11:30
Bydliště: Přelouč

Příspěvek od pbrvs » 12.03.2007, 16:47

Objednal jsem dnes tento catch tank - muzete mi prosim nekdo priblizit jak s napojenim na CA - kterou hadici kam nejlepe.diky

pbrvs
user
Příspěvky: 81
Registrován: 07.02.2007, 11:30
Bydliště: Přelouč

Příspěvek od pbrvs » 12.03.2007, 17:42

omluva - tento Obrázek

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 12.03.2007, 18:49

kde si je objednával? a kolik stál?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 12.03.2007, 18:52

Z hlavy ti ide odvetravanie do sa nia(aspom ja to tak mam),napoj hadicu co ide z hlavy do tanku,z tanku druhu strc do sania a je to vybavene.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

pbrvs
user
Příspěvky: 81
Registrován: 07.02.2007, 11:30
Bydliště: Přelouč

Příspěvek od pbrvs » 12.03.2007, 19:41

je to z ebaye za 50 dolacu a postovny asi za dvacku.

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 13.03.2007, 08:48

Takze uz asi na 99% nedymi :wav: Chyba bola v tom "patentovanom" filtry v odvetravani vaciek. Obrázek
Bol zaj... jak svina takze cez neho nepresiel ani kusok vzduchu. Som ho vydrbal prec, dal naspat tu spojku co bola povodne a uz nedymi. Filter vsak pojde naspat, len musim zohnat nejaky s vacsim priemerom. PCV ventil uz je zapchaty.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner » 13.03.2007, 08:55

Keni,to bude dělat pořád,ať tam dáš filtr jakej chceš.Jakmile se to nacucá olejem,ucpe se to.

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 13.03.2007, 08:56

adner píše:Keni,to bude dělat pořád,ať tam dáš filtr jakej chceš.Jakmile se to nacucá olejem,ucpe se to.
To hej, ale teraz ho uz budem menit pravidelne ;) Aspon kym tam nedam catch tank.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 13.03.2007, 09:07

daj si pozor aku nadobu kupis, vela ich je prazdnych a neplnaia ziadnu funkciu, musi tam byt nejaka prepazka+nerezova vata alebo nieco podobne, inak co vojde dnu, pojde rovnako aj von. Zmysel odlucovacej nadoby je aby nesiel olej do sania cez odvetranie vaciek, co sa deje ked je motor viac ojazdeny a pretlak vo vackach vytlaca viac oleja. Ak sa to deje, je dobre dat jednosmernu klapku a nechat odvetranie vaciek ukoncene v nejakej nadobe bez napojenia spat do sania. Dobra odlucovacia nadoba by to mala takisto zvladnut. Filtre nie su vobec vhodne, pretoze cez odvetranie ide vzdy aspon vodna para, ktora obsahuje olejovy sajrajt a rychlo filter zapcha. To by sam o sebe problem nebol, horise je to, ze sa pretlakuje motor a presakuje olej.

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 13.03.2007, 09:15

No přemýšlel jsem že bych to nějak ukončil ale tá dadička je napojená samozřejmně před turbo a tím pádem to ten přetlak vysává. Nebude vydit když to bude prostě jen odcházet? a nebude tam podtlek vytvořený turbem? I když to tam pak bude vlastně jakou NA motorů.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 13.03.2007, 09:27

pred turbom nie je takmer ziadny podtlak. je tam len maly podtlak dany odporom filtra, dajme tomu 1.5psi. ak bezi motor v podtlaku, tak su vacky podtlakovo odvetrane do bloku sania. ak bezi motor v booste, tak plyny odchadzaju pred turbo a spaluju sa.

ak pouzijes jednosmernu klapku (smerom von od motora) na odvetrani vacky a upchas dieru v hadici pred turbom, tak mozes odvetranie vyviest uplne mimo motora. plyny z neho pojdu len ked bude turbo v pretlaku, takze ta nebude otravovat ani pripadny smrad a vodna para.

Ak odstavis PCV ventil, tak plyny pojdu z odvetrania stale.

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 13.03.2007, 09:38

hm.. Přmýšlím že bych si uděl nádobku s přepážkou od vrchu a dole s mezerou. Jednou stranou bych tam vedl odvětrání a nadruhou strnu bych dal malej vzduchocej filtřík .
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 13.03.2007, 09:42

ak mas seriovo zapojeny PCV ventil, tak ti bude motor sat cez filtrik nemerany vzduch a motor na volnobehu pojde zle. Ak chces mat vyvod z nadobky nezapojeny do sania, tak musis pouzit jednosmernu klapku pred nadobou.

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 13.03.2007, 09:48

A jakému tlaku má ta klapka odolávat? a nebo je to jedno?
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 13.03.2007, 09:58

pouzi obycajnu plynovu jednosmernu klapku. neodolava takmer ziadnemu tlaku, v skutocnosti odolava podtlaku, ktory je v odvetrani vaciek, je to mechanicka klapka so slabou pruzinkou.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 59 hostů